جهت مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از قیمت ریموت کرکره برقی و درب اتوماتیک با کارشناسان ادادور تماس بگیرید.
۰۹۱۲۴۳۰۰۲۷۲ | ۰۲۱−۴۶۱۳۵۶۱۱

ریموت آزرایی لرنینگ 433 مگاهرتز

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت آزرایی  برند: ندارد no name فرکانس :۴۳۳ مگاهرتز کدینگ: لرنینگ

ریموت آزرایی لرنینگ 433 مگاهرتز بلوتوثی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت آزرایی برند: ندارد no name فرکانس :۴۳۳ مگاهرتز تعداد کانال: بلوتوثی

ریموت بتا اصل2007 لرنینگ

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت لرنینگ اصل بتا 2007 برند:بتا (Betta) فرکانس :۴۳۳ مگاهرتز کدینگ: لرنینگ

ریموت پاوراکو موتور ساید کرکره برقی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت موتور ساید کرکره برقی برند:پاور اکو (Power eco) فرکانس:433 مگاهرتز کدینگ:لرنینگ

ریموت دو کانال GO MINI

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت موتور کرکره برقی برند: گو مینی GO MINI فرکانس:868 مگاهرتز(868MHz) کدینگ:لرنینگ

ریموت دیپ سوئیچی مدل اسمارت

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت دیپ سوئیچی مدل اسمارت جنس بدنه : پلاستیک فرکانس : 433mhz کدینگ : لرنینگ

ریموت طرح بتا بلوتوثی 433 مگاهرتز

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریموت طرح بتا مدل ۲۰۰۷ برند: طرح بتا (Betta) فرکانس: ۴۳۳ مگا هرتز (433MHZ) کدینگ: بلوتوثی

ریموت طرح بتا لرنینگ ۴۳۳

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت طرح بتا  برند: طرح بتا (Betta) فرکانس: ۴۳۳ مگا هرتز (433MHZ) کدینگ: لرنینگ

ریموت طرح ساید 433 مگاهرتز بلوتوثی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت طرح ساید  برند: ندارد no name فرکانس: ۴۳۳ مگا هرتز (433MHZ) کدینگ: بلوتوثی

ریموت مدادی بلوتوثی 2018 بتا

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت درب اتومات مدادی برند:بتا (Betta) فرکانس :۴۳۳ مگاهرتز کدینگ: بلوتوثی

ریموت موتور کرکره برقی 433 هیوت

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:ریموت کنترل موتور کرکره برقی برند: هیوت (HUTTE) فرکانس:433 مگاهرتز(433MHz) کدینگ:لرنینگ کد

ریموت کرکره برقی، قابلیت باز و بسته کردن و کنترل کرکره برقی از فواصل دور را برای کاربر امکان پذیر می سازد. بر همین اساس، تنظیم ریموت کرکره برقی در اعمال عملکردها و تنظیمات موردنظر کاربر، نقش برجسته و بارزی ایفا می نماید. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که ساختار ریموت ها از چند کلید و دکمه و یک برد الکتریکی تشکیل شده که با فشار دادن دکمه های مربوطه امکان پایین یا بالا بردن درب اتوماتیک میسر می شود. در صورت تنظیم نکردن ریموت کرکره برقی بسیاری از عملکردها و کارکردهای درب با اختلال همراه می شود.

کرکره های برقی برای کار کردن دارای یک موتور می باشند که این موتور قطعه اصلی به کار رفته در این نوع درب ها بوده و در انواع مختلفی شامل موتور توبلار، سایر و سنترال وجود دارد. برای این که به موتور درب برقی فرمان باز یا بسته شدن را بدهیم نیاز به استفاده از یک ریموت داریم. ریموت با ساختاری که دارد قادر است تا کرکره برقی را از راه دور کنترل کرده و عمل بالا و پایین رفتن کرکره را آسان نماید.

ریموت درب کرکره ای

برای این که ریموت کار کند باید رسیورهای آن را در داخل ساختار کرکره برقی نصب نماییم. در ریموت های کرکره برقی دکمه هایی وجود دارد که با فشار دادن آنها بین ریموت و برد الکترونیکی کرکره برقی ارتباط برقرار شده و امکان فرمان بالا رفتن یا پایین آمدن کرکره برای شما وجود خواهد داشت.

ریموت را می توان یکی از اجزای جانبی کرکره برقی دانست که بسیار کاربردی می باشد. با استفاده از ریموت کنترل دیگر نیازی به پیاده شدن از اتومبیل و باز و بسته کردن درب نمی باشد و می توان از داخل خودرو با فشردن یک دکمه این کار را به راحتی انجام داد.

ریموت درب کرکره ای شامل اجزای ساده ای می گردد که با عملکرد این اجزا در کنار یکدیگر امکان کار کردن ریموت فراهم خواهد شد. از جمله این اجزا می توان به مواردی مانند آنتن، کارت رادیویی رسیور و برد الکترونیکی اشاره کرد. ریموت ها انرژی خود را از طریق باتری تامین می نمایند و نیاز است تا پس از گذشت مدتی و در صورت کار نکردن ریموت باتری های آن چک گردد.

انواع ریموت کرکره برقی:

باز و بسته کردن درب های اتوماتیک به وسیله ریموت انجام می شود. انواع ریموت کرکره برقی در سه مدل موجود است. مدل کد لرنینگ , مدل دیپ سوئیچ و بلوتوثی . این ریموت ها برای اینکه بتوانند به موتور فرمان باز و بسته شدن درب را بدهند باید با آن ها ست و کددهی شوند. در ادامه به معرفی هر کدام از انواع ریموت میپردازیم.

ریموت کد لرنینگ:

یکی از رایج ترین مدل ریموت درب کرکره ای ریموت کد لرنینگ است که برای ست کردن آن با موتور کرکره ای باید کار زیر را انجام دهید.

باید درب رسیور را باز کنید و کلید شناسایی کنترل را پیدا کنید و دو ثانیه انگشت خود را بر روی آن نگه دارید. پس از رها کردن دکمه صفحه LED داخل رسیور روشن میشود. بعد از روشن شدن صفحه باید بلافاصله کلید اول ریموت را به مدت دوثانیه فشار دهید. بعد از این مرحله LED تایید ریموت را با چند چشمک اعلام میکند.

بدین ترتیب ریموت کد لرنینگ با موتور درب کرکره ای به خوبی ست می شود و از این به بعد خواهید توانست درب کرکره ای را به وسیله ریموت باز و بسته کنید.

  ریموت دیپ سوییچ:

از ریموت های دیپ سوئیچ اغلب برای موتورهای ساید استفاده میشود زیرا این ریموت ها نسبت به ریموت های کد لرنینگ قوی تر هستند و موتورهای ساید نیز نیاز به ریموتی قوی تر از موتورهای توبولار دارند. نحوه ست کردن این ریموت ها برای درب کرکره ای به صورت زیر است.

برای تنظیم ریموت دیپ سوئیچ با موتور ساید باید ابتدا درب ریموت را باز کنید. برای باز کردن درب ریموت باید ابتدا پیچ های ریزی که در پشت درب هستند را به وسیله پیچ گوشتی باز کنید. بر روی برد ریموت 8 عدد کلید وجود دارد. این 8 عدد کلید را باید بچینید. هر طور که آن ها چیدید باید بر روی رسیور هم نیز همین چینش را انجام دهید. با انجام این کار ریموت به وسیله رسیور شناخته خواهد شد و با آن تنظیم میشود.

 ریموت بلوتوثی:

ریموت بلوتوثی نیز نوع دیگری از ریموت های درب کرکره ای است که میتوان به وسیله آن درب برقی را به راحتی باز و بسته کرد. ریموت بلوتوثی کمتر از مدل های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. نکته ای که در تنظیم این ریموت ها با موتور دستگاه وجود دارد این است که این ریموت ها برای تنظیم شدن نیازی به رسیور اصلی ندارند. نحوه تنظیم کردن این ریموت با موتور به شکل زیر است:

برای ست کردن ریموت و موتور باید ریموت خام و ریموتی که از قبل کددهی شده است را به همدیگر نزدیک تر کرد. به این صورت مچ خواهند شد.

تنظیم ریموت کرکره برقی:

تنظیمات ریموت کرکره برقی  شامل مراحل زیر است:

  • کد دهی ریموت
  • ست کردن ریموت
  • حذف ریموت