سایبان تراس و بالکن

امروزه بسیاری از خانه ها ، چه به صورت ویلایی و چه به صورت آپارتمانی ، فضایی را در تراس و بالکن خوددارند که میتواند محیطی مناسب برای ریلکس کردن و استراحت کردن باشد.یا حتی میتوان اوقاتی را برای صرف صبحانه و یا شام در محیط بالکن و تراس صرف کرد. البته که استراحت کردن در روز در فضایی که آفتاب و گرمای آزار دهنده ای وجود داشته باشد و یا در شرایط آب و هوایی خاصی همچون زمان بارندگی ، باران یا برف و یا بارش تگرگ امکان پذیر نیست و نمیتوان از آن محیط یک استفاده بهینه داشت .

در نتیجه ما به یک سایبان جهت در امان ماندن از آفتاب گرم در فصول گرم تابستان و هنگام بارندگی ، نیاز داریم.

همانطور که میدانیم سایبان ها هم به شکل دستی و هم به شکل سایبان های برقی موجود هستند .ولی کاربرد سایبان های دستی به شکل محسوسی کمرنگ شده و کمتر استفاده میشود. البته سایبان‌های مناسب برای فضا بالکن و تراس به طور کلی در 2 دسته متحرک و ثابت قرار می‌گیرند که مدل متحرک ممکن است دستی و یا برقی باشد. از جمله مدل‌های ثابت نیز می‌توان به سایبان‌هایی اشاره کرد که به طور دائمی نصب می‌شوند و امکان جابه‌جایی و تغییر ندارند.

سایبان های برقی با استفاده از یک ریموت و با نیروی الکترومکانیکی باز و بسته میشوند  این ویژگی ها باعث می شود که استفاده از سایبان برقی تراس و بالکن بسیار آسان و راحت باشد.در حالیکه سایبان دستی توسط یک  اهرم دستی و یا اصطلاحا هندل توسط نیروی انسانی باز و بسته میشوند ، این سبک از سایه بان فاقد موتور الکترومکانیکی جهت باز و بسته شدن است. سایبان بالکن و تراس در طرح ها و رنگ های مختلف قابل سفارش و تولید است که مشتریان گرامی میتوانند با توجه به سلیقه 0ود ، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و سفارش گذاری کنند و فضای تراس خود را نیز زیباتر کنند.

البته سایبان تراس و بالکن با یکدیگر تفاوت هایی دارند.سایبان تراس برای فضایی از ساختمان مناسب است که دارای سقف نیست. سایبان  بالکن فقط مناسب برای فضای بالکن ساختمان است.بالکن بخشی از آپارتمان است که از قسمت دیوار ساختمان بیرون تر زده در نتیجه برای فضای بالکن آپارتمان ما نیاز به یک پوشش مناسب داریم.

مزایای استفاده از سایبان بالکن و تراس:

افزودن به زیبایی محیط تراس و بالکن منزل

افزایش حس خنکی و هوای مطبوع در محیط تراس و بالکن

موجود در ابعاد و رنگو طرح های مختلف

مقاوم در برابر پوسیدگی

مانع از تابش مستقیم نور آفتاب و مانع از نفوذ باران و برف در فصل بارندگی

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی تراس و بالکن:

اسکلت بدنه سایبان برقی تراس و بالکن:

اسکلت سایبان برقی تراس و بالکن ، از نوع فلزی است که بهتر است از نوع آلومینیومی باشد .چرا که آلومینیوم در برابر شرایط جوی خاص همچون بارندگی مقاومت بالایی دارد و زنگ نمیزند.

پارچه:

همان‌طور که مطلع شدید سایبان بالکن و تراس از جنس پارچه‌های مختلف با کاربری متفاوت تولید می‌شوند. همچنین این سایبان‌ها در 2 حالت متحرک و ثابت قابل اجرا هستند که هر مدل بسته به موقعیت، کاربردی می‌باشند.جنس پارچه و روکش سایبان برقی تراس و بالکن باید از نوع برزنتی باشد ، چرا که بیشترین مقاومت را در برابر شرایط جوی داراست.پارچه برزنتی و نسوز از الیاف نخی ضد آب تولید می‌شوند از همین رو بهترین گزینه برای مناطقی است که بارش باران شدید دارد.

نوع دیگر پارچه فلکسی است که افرادی که می‌خواهند بر روی سایبان خود لوگو ویا طرحی را چاپ کنند می‌توانند از سایبان‌های با جنس پارچه فلکسی استفاده نمایند و هر طرح و رنگی را که مدنظر دارند را بر روی آن ایجاد کنند.

همچنین پارچه ترانزیتی نیز از انواع پارچه سایبان برقی است که به‌صورت تک رنگ تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این جنس پارچه در برابر باران، برف و گرمای شدید بسیار مقاوم است.

موتور:

قطعا مهمترین جزئ از یک سایبان برقی تراس و بالکن موتور آن است که از نوع موتور توبلار یا موتور تیوبلار میباشد. که همراه با دو عدد ریموت میباشد.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید سایبان برقی تراس و بالکن ، با کارشناسان فروش شرکت ادادور در تماس باشید.