محاسبه آنلاین قیمت کرکره برقی

در این مقاله ما به روش های محاسبه قیمت کرکره برقی می پردازیم. با مطالعه دقیق این مقاله شما مشتریان عزیز با نکات آمده در زیر آشنا شده و به سوالات شما در رابطه با قیمت کرکره برقی پاسخ داده خواهد شد:

در واقع مقاله پیش رو، یک راهنمای جامع جهت خرید و برآورد قیمت کرکره برقی است. پس با ما برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب و کیفیت و کارایی مطلوب، همراه باشید.

محاسبه آنلاین قیمت کرکره برقی

محاسبه آنلاین قیمت کرکره برقی

برآورد آنلاین قیمت کرکره برقی

جهت برآورد آنلاین قیمت کرکره برقی، در کوتاه ترین زمان می توانید با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. کارشناسان ما با استفاده از نرم افزاری که به صورت انحصاری برای این کار طراحی شده است، در کمتر از یک دقیقه قیمت دقیق کرکره برقی را برای شما دوستان محاسبه می کنند. از این طریق شما قیمت کامل کرکره برقی مغازه، فروشگاه و درب پارکینگ تان را به دست آورده و در عین حال مشاوره رایگان نیز از کارشناسان فروش ما دریافت خواهید کرد.

به این نکته توجه کنید که حتما مشتریان گرامی برای خرید کرکره برقی به مشاوره نیاز دارند. چرا که نوع کاربری و جزئیات آن در قیمت تمام شده کرکره برقی موثر خواهد بود.

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

به طور کلی دو روش محاسبه قیمت کرکره برقی وجود دارد که این دو روش در زیر آمده اند:

2-1- روش اول: این روش، روش حدودی و تقریبی محاسبه قیمت کرکره برقی است.

در این روش، قیمت محاسبه شده توسط کارشناسان به صورت حدودی و تقریبی می باشد. در این روش، اندازه عرض دهانه کار در ارتفاع ضرب شده، سپس با توجه به قیمت های موجود در بازار، یک قیمت حدودی برای هر متر مربع کرکره به صورت کامل، همراه با نصب و راه اندازی در نظر گرفته می شود، که این قیمت به صورت تجربی به دست می آید، البته با خطایی کمتر از ده درصد. مثلا در سه ماه اول سال 1401، قیمت هر متر مربع کرکره برقی به همراه متعلقات و یراق آلات، موتور کرکره برقی، هزینه حمل، اجرت نصب و راه اندازی و … حدودا برای یک درب برقی کرکره ای، با تیغه با کیفیت و بی صدا، متر مربعی 1.200.000 تا 1.500.000تومان بوده است. که برای یک باب کرکره برقی با ابعاد ده متر مربع، هزینه و قیمت کل آن حدودا 12 تا 15 میلیون تومان خواهد بود، که در صورت اضافه شدن آپشن ها و امکانات خاص و اضافی، قیمت کرکره برقی افزایش می یابد.

البته به این نکته دقت کنید که به دلیل وجود تورم فزاینده، متاسفانه قیمت ها همواره افزایشی و صعودی است.

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

2-1- روش دوم: این روش، روش دقیق محاسبه قیمت کرکره برقی است.

بدین منظور، اندازه دهانه کار اندازه گیری می شود. سپس ارتفاع از سقف تا کف کار اندازه گیری شده، در صورتی که تیغه های کرکره برقی شما هشت سانتی متری (هشتاد میلی متری) باشد، چهار تیغه 80 کرکره برقی، که در مجموع 32 سانتی متر می شود، به عنوان دورپیچ یا دور رول یا دور لوله شفت، بایستی به ارتفاع کرکره برقی افزوده شود. هم چنین اگر تیغه های کرکره برقی ده سانتی متری (صد میلیمتری) باشد، چهار تیغه 100 کرکره برقی، که در مجموع 40 سانتی متر، به عنوان دورپیچ یا دور رول به ارتفاع کرکره برقی افزوده خواهد شد.

بالا بردن کرکره برقی بدون ریموت
مشاهده

نحوه تعیین محاسبه قیمت کرکره برقی

مثال: فرض کنید می خواهیم، یک باب کرکره برقی با تیغه 8 سانتی متری برای درب پارکینگ منزل تان را اندازه گیری و قیمت آن را محاسبه کنید. فرض را بر این می گذاریم که عرض دهانه کار  280 سانتی متر و ارتفاع از کف تا سقف 300 سانتی متر باشد. در این صورت مساحت کرکره برقی را محاسبه کنید.

عرض= 280 سانتی متر

ارتفاع با دورپیچ= 32+280 سانتی متر

جهت آموزش کامل اندازه گیری دقیق کرکره برقی، به لینک مقاله زیر مراجعه کنید.

بدین ترتیب ما به یک کرکره برقی و درب برقی با ابعاد 9.29 متر مربع نیاز داریم.

حال اگر قیمت هر متر مربع کرکره برقی را در مساحت بدست آمده ضرب کنیم، قیمت تیغه های کرکره برقی به دست خواهد آمد.

اندازه لوله شفت یا درام کرکره برقی به اندازه عرض دهانه کار و ارتفاع ریل به اندازه ارتفاع از کف تا سقف کرکره برقی خواهد بود.

ارتفاع پروفیل 40 در 40 (چهل در چهل) یا چهار سانتی متری مورد نیاز برای ساخت چهار چوب و فریم درب به اندازه حداقل ارتفاع کرکره برقی با دور پیچ است.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی

عوامل زیادی بر قیمت تمام شده کرکره بقی تاثیر گذار هستند. در زیر به برخی از این عوامل می پردازیم:

  • کاربری کرکره برقی :

این که کاربری کرکره برقی یا درب برقی به چه منظور است، بر قیمت آن تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکره برقی درب مغازه یا فروشگاه است یا درب پارکینگ، درب سوله و یا حفاظ پنجره، تراس یا بالکن.

  • محل نصب و شرایط نصب کرکره برقی:

عواملی چون خارج از شهر بودن محل اجرای پروژه، ارتفاع زیاد کار به گونه ای که نیاز به داربست داشته باشد، باعث افزایش قیمت تمام شده نصب و راه اندازی کرکره برقی خواهد شد. نصب آپشن های اضافی نیز می تواند موجبات افزایش قیمت نصب کرکره برقی را فراهم آورد.

  • نوع و جنس بدنه کرکره برقی:

این که کرکره برقی شما از چه نوع ماده اولیه و متریالی ساخته شده و تولید شده باشد، بر روی قیمت کرکره برقی موثر است. به عنوان مثال، قیمت کرکره برقی فولادی و آهنی، با قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف و شیشه ای متفاوت است. یا قیمت کرکره برقی آلومینیومی با قیمت کرکره برقی رول گیتر تفاوت های زیادی دارد. ذکر این نکته ضروریست که حتی کرکره برقی آهنی و فولادی نیز خود به دو دسته تک جداره و فومدار تقسیم می شوند. بنابراین نوع و جنس بدنه کرکره برقی، رابطه مستقیم با قیمت کرکره برقی خواهد داشت.

انواع تیغه کرکره برقی

  • وزن و کیفیت تیغه کرکره برقی:
تفاوت کرکره برقی فولادی و آهنی
مشاهده

هر چقدر وزن و کیفیت تیغه کرکره برقی بالاتر باشد، قیمت کرکره برقی نیز بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال، تیغه های کرکره برقی که از آلومینیوم ضایعاتی یا بازیافتی تولید می شوند، به مراتب دارای قیمت پایین تری به نسبت تیغه های کرکره برقی آلومینیومی تولید شده از شمش و بیلت فابریک آلومینیوم دارند.

  • طرح و رنگ کرکره برقی:

کرکره های برقی معمولا به صورت سفید تولید انبوه می شوند. کرکره های برقی رنگی، طرح چوب دکورال و دکوراتیو، معمولا دارای زمان تحویل طولانی تر و قیمت بالاتری هستند.

  • جنس ریل کرکره برقی:

ریل آهنی کرکره برقی

ریل آلومینیومی کرکره برقی

ریل یا ناودانی کرکره برقی در قیمت پایانی کرکره برقی شما تاثیر گذار است. عمق ریل و آلیاژ آن که آلومینیوم یا فولادی و آهنی باشد، رنگ ریل و وزن آن بر قیمت کرکره برقی موثر است.

  • نوع موتور کرکره برقی:

انواع موتور کرکره برقی

نوع، برند و کیفیت موتور کرکره برقی با قیمت تمام شده کرکره برقی رابطه مستقیم دارد، این که موتور شما ساید زنجیردار باشد یا توبلار (لوله ای و توکار) می تواند بر قیمت موثر باشد. هم چنین این که موتور ساید سیم پیچ مس یا آلومینیوم، باشد، می تواند بر قیمت کرکره برقی تاثیر گذار باشد.

  • آپشن های اضافی کرکره برقی:

استفاده از آپشن هایی مثل یو پی اس (UPS) یا همان دستگاه ذخیره برق و باطری برای موتور کرکره برقی، چشمی و فتوسل مادون قرمز، چراغ فلاشر (فلشر) و چشمک زن خطر، برد مدار فرمان فول کانال کرکره برقی و فول آپشن و … می تواند در قیمت نهایی کرکره برقی تاثیر گذار باشد.

از دیگر متعلقات، خدمات و آپشن های کرکره برقی می توان به کاور رول یا همان باکس کرکره برقی و چاپ لیزری روی کرکره برقی نیز اشاره کرده که باعث افزایش قیمت درب اتوماتیک و برقی شما می شود.

خرید کرکره برقی با قیمت مناسب

خرید کرکره برقی با قیمت مناسب

قبل از هر چیز حتما به این نکته توجه کنید که کرکره برقی با قیمت مناسب با کرکره برقی ارزان قیمت متفاوت است. در این جا منظور ما از قیمت مناسب، یک کرکره برقی با کیفیت و کارایی بالا و مقرون بصرفه است. شرکت ادا دور، با توجه به اینکه تولید کننده انواع کرکره های برقی با برند البرز و البرز پلاس است، قیمت های مناسب و رقابتی به مشتریان پیشنهاد می کند.

هم چنین شرکت ادادور، نمایندگی پخش و فروش محصولات آکرول، وینکس و آلووین بوده و سبد محصولات شرکت می باشد.

نکته ای که در هنگام خرید کرکره برقی بایستی به آن توجه کنید این است که، در صورت خرید موتور و تیغه کرکره برقی با کیفیت پایین، هزینه های تعمیرات زیادی در آینده به شما تحمیل خواهد شد. هم چنین ذکر این نکته ضروریست که قیمت خرید کرکره برقی با کیفیت پایین تنها 10 تا 20 درصد نسبت به یک کرکره برقی با کیفیت تفاوت قیمت داشته و ارزان تر است.

بنابراین حتما قبل از خرید یک درب کرکره برقی بی کیفیت و ارزان قیمت، به هزینه و فایده انتخاب و خریدتان فکر کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

تیغه کرکره برقی فولادی فوم دار
مشاهده

برآورد قیمت موتور کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی بر روی قیمت تمام شده کرکره برقی تاثیر گذار است. قیمت موتور کرکره برقی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع موتور کرکره برقی:

این که نوع موتور کرکره برقی شما ساید زنجیری، زنجیردار یا گیربکس دار است یا توبلار (تیوبلار، توکار و لوله ای) بر روی قیمت کرکره برقی مستقیما تاثیر گذار است.

برآورد قیمت موتور کرکره برقی

  • نوع سیم پیچی موتور کرکره برقی:

همان طور که در جریان هستید، موتور های کرکره برقی دارای دو نوع سیم پیچ مس و آلومینیوم هستند. موتور های کرکره برقی سیم پیچ مس نسبت به موتور های کرکره برقی سیم پیچ آلومینیوم دارای قیمت و دوام و عملکرد بهتری هستند. بنابراین در هنگام خرید موتور کرکره برقی به این نکته دقت کنید.

  • آپشن ها و امکانات اضافی موتور کرکره برقی:

یکی از آپشن های گران و تاثیر گذار بر قیمت موتور کرکره برقی یو پی اس (UPS) یا منبع ذخیره برق موتور و باطری است که نقش منبع برق پشتیبان را برای کرکره برقی ایفا می کند. موتور کرکره برقی ساید و توبلار به همراه یو پی اس دارای قیمت بالاتری هستند به نسبت دیگر موتورهای کرکره برقی.

  • توان موتور کرکره برقی:

توان موتور توبلار و ساید کرکره برقی با قیمت موتور رابطه مستقیم دارد. هر چقدر که توان موتور کرکره برقی بالاتر باشد، قیمت موتور کرکره برقی شما نیز بالاتر خواهد رفت.

  • برند موتور کرکره برقی:

برند موتور کرکره برقی نشان دهنده کیفیت و امکانات جانبی موتور است. برند های برتر و با کیفیت بازار قیمت های به مراتب بالاتری دارند. بنابراین در هنگام خرید موتور کرکره برقی ساید و توبلار کرکره برقی به برند و مارک آن توجه کنید.

برند موتور کرکره برقی

نکات مهم در خرید کرکره برقی

در هنگام خرید کرکره برقی به برخی از نکات بایستی توجه کنید. یکی از این موارد بررسی اصالت کالا های خریداری شده است.

به عنوان مثال تیغه کرکره برقی آکرول تقلبی در بازار موجود است. یا این که متاسفانه برخی فروشندگان موتور های کرکره برقی روکش مس را به عنوان موتور سیم پیچ مس به فروش می رسانند. همچنین کیفیت رنگ تیغه کرکره برقی نیز می تواند از نکاتی باشد که بایستی به آن توجه کرد.

از دیگر نکات مهم این است که، در هنگام خرید کرکره برقی به ضمانت نامه ها و گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات شامل تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی دقت کنید.

قیمت کرکره برقی با هزینه نصب

هر ساله اتحادیه یک قیمت مصوب جهت نصب کرکره برقی تعیین می کند. معمولا قیمت نصب کرکره برقی زیر 10 متر مربع، 10 متر مربع محاسبه می شود، و بالای 10 متر مربع نیز بر اساس متراژ کار و سطح نمایان کرکره برقی تعیین می شود. شایان ذکر است، جمع آوری درب قدیمی، نصب کاور رول کرکره برقی، نصب چشمی، فلاشر و … خدمات جانبی دیگر دارای هزینه های جداگانه هستند.

قیمت کرکره برقی با هزینه نصب

در پایان امیدواریم مقاله ی محاسبه قیمت کرکره برقی بتواند به شما دوستان در خرید و نصب یک کرکره برقی با کیفیت و قیمت مناسب کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *