نصب کرکره برقی وانت

در ویدیو زیر گزارشی از رضایت مشتری ما از نصب کرکره برقی وانت، نیسان خواهید دید با ما همراه باشید!

 

فروش و نصب کرکره وانت، کامیونت و کامیون

یکی از کاربردهای تیغه های کرکره برقی آلومینیومی استفاده از آنها به عنوان کرکره درب وانت، وانت بار، نیسان، کامیون و کامیونت است. بسیاری از وانت ها و ماشین های باربری در صنعت حمل نقل به خصوص فعالان پخش و توزیع صنایع غذایی و دیگران فعلان صنعت حمل و نقل نیاز به نوعی درب کرکره ای دارند، که در بخش بار خودرو نصب شده و امکان باز و بسته شدن به صورت مکرر را داشته باشد. ماشین ها و خودرو های حمل نوشابه نیز جزو دسته ای از خودروهای باربری هستند که نیازه به کرکره دستی یا برقی دارند.
شایان ذکر است که خودورها و ماشین های امداد و نجات مثل آتشنشانی، نیز نیاز به کرکره دارند.

نصب کرکره وانت نیسان

نصب کرکره وانت نیسان

نصب کرکره برقی انواع وانت بار و کامیونت

خودروها و ماشین هایی که می توان پشت آن کرکره برقی و دستی (سنتی) نصب کرد در لیست زیر آمده اند:
– وانت پراید ۱۵۱ سایپا
– وانت آریسان ایران خودرو
– وانت مزدا تک و دو کابین
– وانت نیسان زامیاد
– وانت پادرا زامیاد
– وانت کارا گروه بهمن
– خاور بنز ۶۰۸، ۸۰۸ و ۸۱۳
– کامیونت ایسوزو، فوتون، هیوندا، کاویان و ….

برای ماشین ها و خودرو های بالا، امکان نصب کرکره در کوتاه ترین زمان، توسط گروه صنعتی ادا دور وجود دارد.
این نوع از کرکره مخصوص ماشین و خودروهای باربری می تواند هم به صورت برقی و هم به صورت دستی باشد.

میکروسوییچ موتور توبلار کرکره برقی
مشاهده

۱- کرکره برقی وانت، کامیونت و ماشین های باربری:

نصب کرکره برقی بر روی انواع وانت بار و کامیونت

نصب کرکره برقی بر روی انواع وانت بار و کامیونت

در این نوع از کرکره برقی، از موتور توبلار یا موتور لوله ای یا توکار استفاده می شود. با توجه به این که ولتاژ کارکرد این موتور ۲۲۰ ولت ای سی ( 220V AC) یا همان ولتاژ شهر می باشد، می توان از یک اینورتر (Inverter) برای تبدیل برق دی سی خودرو به ۲۲۰ ولت ای سی استفاده کرد. معمولا برای این نوع از کرکره برقی از موتور های توبلار با توان پایین با سایز لوله شفت ۶ سانت یا ۲ اینچ استفاده می شود. یا لوله شفت از نوع سطح مقطع گرد خواهد بود یا شش ضلعی.
برای راه اندازی این موتور از یک برد مدار فرمان موتور توبلار و دیگر متعلقات استفاده می کنیم. روش نصب آن نیز به همان ترتیبی است که دیگر کرکره های برقی نصب می شود.
این نوع از کرکره برقی مزایا و معایب خود را دارد، ولی اکثرا ترجیح می دهند که از کرکره دستی برای وانت و کامیونت خود استفاده کنند.

نصب کرکره دستی وانت نیسان

۲- کرکره دستی وانت، کامیونت و ماشین های باربری:

نصب کرکره دستی وانت نیسان
نوع دیگری از کرکره که می تواند نیاز شما را رفع کند، کرکره دستی است که مشابه کرکره سنتی و قدیمی می باشد با مکانیزم و ساختاری جدید. در این نوع از کرکره وانت، کامیونت و کامیون، به جای استفاده از موتور الکتریکی از نیروی شفت و فنر برای بالا و پایین و باز و بسته کردن کرکره استفاده می شود. کرکره دستی برای ماشین های باربری فعال در صنایع مختلف، فروشگاه های اینترنتی، ماشین های حمل نوشابه و … کاربرد دارد. مکانیزم عملکرد آن استفاده از نیروی فنری است که در لوله شفت کرکره کار شده، اما ساختار تیغه ها با کرکره قدیمی و سنتی دستی کاملا متفاوت است.

راهنمای نصب قفل برقی هوشمند کرکره برقی
مشاهده

تیغه کرکره برقی مناسب برای کرکره وانت، کامیونت و کامیون

تیغه کرکره برقی مناسب برای کرکره وانت، کامیونت و کامیون

تیغه کرکره برقی مناسب برای کرکره وانت، کامیونت و کامیون

در نصب کرکره برقی وانت و ماشین های باری، اولین نکته انتخاب تیغه کرکره آلومینیومی مناسب است. هر چقدر تیغه ها کوچکتر و عرض آن کمتر باشد، برای این کار مناسب تر هستند. معمولا از تیغه های با عرض ۴۰ میلیمتر یا ۴ سانتی متر یا ۶۰ میلیمتر یا ۶ سانتی متر برای این نوع از کرکره که کاربرد خاصی دارد. صفحه پلیت این نوع از درب کرکره، صفحه پلیت موتور توبلار کرکره برقی است. هم چنین از یک دستگیره برای سهولت از بالا و پایین کردن کرکره وانت، کامیونت و کامیون استفاده می شود.
برای افزایش امنیت میتوان از جاقفلی نیز برای درب کرکره ای استفاده کرد که قابلیت نصب قفل آویز را دارد.
برای حرکت صحیح کرکره، نیاز به یک جفت ریل است که در دو طرف کرکره نصب می شود. بدین منظور می توان از دو مدل ریل فولادی و آلومینیومی استفاده کرد.

درب کرکره ای برای اتومبیل

درب کرکره ای برای اتومبیل

قیمت کرکره برقی وانت، کامیونت و کامیون

چند توصیه در رابطه با خرید، نصب و قیمت کرکره برقی وانت، کامیونت و کامیون:
در خرید کرکره برقی وانت باید به چند نکته توجه کنید:
۱- کیفیت تیغه های کرکره برقی و ریل:
با توجه به اینکه معمولا تعداد دفعات باز و بسته شدن این نوع از کرکره زیاد است، دقت کنید که بایستی از تیغه کرکره برقی با کیفیت استفاده شود.

اگر در مورد نصب کرکره برقی وانت، کامیون و انواع اتومبیل سوالی دارید تیم متخصص ادادور در کنار شماست ما علاوه بر ارائه لیست قیمت کرکره برقی وانت ، برای نصب هم به صورت تخصصی در همراهتان هستم.

بهترین تیغه کرکره برقی
مشاهده

از چه ریلی برای کرکره برقی ماشین استفاده می شود؟

در رابطه با ریل نیز میتوان هم از ریل فولادی یا آهنی استفاده کرد و هم از ریل آلومینیومی. هر چقدر ریل به کار رفته در کرکره وانت بار، کامیون و کامیونت شما سنگین تر و ضخیم تر باشد، امنیت کرکره خودرو و ماشین شما بالاتر خواهد بود.
حال اگر قصد خرید، نصب و استعلام قیمت کرکره برای ماشین و خودروی خود از قبیل وانت بار، نیسان وانت، کامیون و کامیونت را دارید، می توانید با واحد فنی و فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.
روش کار به این گونه است که پس از تایید پیش فاکتور توسط خریدار محترم، مشتری به همراه خودرو به کارگاه و انبار شرکت ادا دور، واقع در بازار آهن مکان مراجعه کرده و در آنجا تیم فنی کار نصب و راه اندازی کرکره وانت و خودروی باری شما را انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *