جاقفلی کرکره برقی یک اولویت مهم و خاص است. همه ما اولویت های خاصی برای پارکینگ، خانه، فروشگاه و سایر املاک خود داریم، امنیت یکی از این اولویت های خاص است که همواره مورد توجه عموم بوده و است؛ اما برای ایجاد امنیت نیاز به ابزارهای خاصی است که معمولا در کرکره های برقی توسط جا قفلی این امر مهم به واقعیت تبدیل می شود.برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

انواع جاقفلی کرکره برقی 

  1. جاقفلی هوشمند کرکره برقی
  2. جاقفلی دستی کرکره برقی

هر یک از این دو جاقفلی به نوبه خود مزیت ها و معایبی را پوشش می دهند که در ادامه قرار است بیشتر با این مزیت ها و معایب آشنا شویم، اما قبل از شروع این موضوع بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:

معمولا جنس جاقفلی های موجود در بازار بیشتر از آلیاژ استیل و فولاد است تا بتواند در برابر شرایط آب و هوایی و مهمتر از آن در برابر برش دوام بیاورد. معمولا قطعه پلیت مانندی که برای ساخت جاقفلی درب کرکره ای استفاده می شود، اثر ضد برش دارد..برای خرید  موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.

معمولا طراحی جاقفلی ها به شکل L انجام می شود، برای این که باید یکی از پِلیت های L شکل روی شاسی کرکره و دیگری بر روی تیغه ی انتهای کرکره نصب شود تا بتواند عمل قفل کردن را به خوبی انجام دهد و امنیت ملک را برای صاحبان فراهم کند.

جاقفلی دستی کرکره برقی

جاقفلی دستی کرکره برقی، قدیمی ترین نوع جاقفلی در بازار است که در طرح ها و فرم های مختلف طراحی و تولید می شود. آنها در مقایسه با جاقفلی هوشمند ارزان تر هستند و شما می توانید با حداقل هزینه آنها را به راحتی تهیه کنید.

راهنمای خرید درب کرکره برقی
مشاهده

البته در مقایسه با جاقفلی هوشمند، معایب جاقفلی دستی کمی بیشتر است برای مثال، امنیت آنها به راحتی و با کمی تلاش از بین می رود و افراد ناشناس می توانند این نوع قفل ها را باز کنند. علاوه بر این جاقفلی دستی می تواند در برخی از مواقع خسارت آفرین باشد، برای مثال، مواقعی که قفل دستی روی کرکره قرار می گیرد، هنگام بسته بودن قفل، اگر به اشتباه و ناخواسته دکمه بالابر کرکره زده شود می تواند خسارات زیادی ایجاد کند.

با بروز این مشکل ممکن است بر اثر فشار موتور چند تیغه ابتدی کرکره جدا شود، یا این که به موتور یا گیربکس خسارت وارد کند که در این هزینه خرابی بیشتر از آن چیزی خواهد بود که فکر می کنید.

اگر از جاقفلی درب برقی دستی استفاده می کنید باید به این موارد ریز حساس باشید و دچار اشتباه نشوید. با اجزای درب کرکره ای آشنا شوید.

جاقفلی هوشمند درب برقی

جاقفلی هوشمند کرکره برقی، از جدید ترین نوع جاقفلی در بازار به شمار می رود و فوق العاده با کیفیت است و عملکرد بسیار خوبی در مقایسه با جاقفلی دستی دارد. این نوع جاقفلی به دو صورت نیمه اتومات و تمام اتومات طراحی و تولید می شود.

از نظر قیمت این نوع کمی از مدل دستی گرانتر است، اما در عوض عملکرد بهتر و کیفیت بالایی نسبت به جاقفلی دستی دارد. شما می توانید از جاقفلی هوشمند درب کرکره ای برای پارکینگ ها، فروشگاه ها، مراکز تفریحی و توریستی و حتی انبارها و کارخانه ها استفاده کنید.

درب شیشه‌ای اتوماتیک
مشاهده

جاقفلی کرکره برقی به خصوص نوع هوشمند آن مزیت های زیادی به همراه دارد که مهمترین آنها را می تواند اینگونه شرح داد:

  • این نوع جاقفلی تنوع زیادی دارد که محبوب ترین آن نوع دزدگیر دار است
  • جاقفلی هوشمند کرکره برقی از آلیاژ قوی ساخته شده و ایمنی بسیار عالی دارد
  • این نوع جاقفلی جهت کارکرد نیاز به برق و ولتاژ ندارد
  • جاقفلی هوشمند کرکره برقی سازگاری خوبی با انواع مختلف سیستم ها دارد
  • نسبت به کیفیت و عملکرد خوبی که دارد ارزان قیمت و مقرون به صرفه می تواند باشد

مزیت های جاقفلی درب کرکره ای

جاقفلی هوشمند کرکره برقی دیگر حساسیت های جاقفلی دستی را ندارد و اگر به اشتباه و ناخواسته دست شما به ریموت بخورد هیچ گونه خسارتی را متحمل نمی شوید، زیرا این نوع جاقفلی کرکره برقی با نصب شدن روی کرکره برقی و هنگام قفل بودن به صورت کامل مدار را از سیستم خارج می کند، بنابراین با خیال آسوده می توانید از این نوع جاقفلی استفاده کنید.

با خارج شدن چشمی و فلاشر و موتور کرکره برقی از مدار کنترل دیگر کرکره برقی کار نمی کند؛ و این موضوع باعث می شود که خسارت شما به حداقل خود کاهش پیدا کند.

جاقفلی درب برقی از نوع هوشمند، طوری طراحی شده است تا بتوانیم از آن روی همه ی موتور ها استفاده کنیم، حتی موتور سانترال، توبولار و دیگر مدل های موجود در بازار. با موتور توبلار درب کرکره ای بیشتر أشنا شوید.

مهمترین مزیت مدل های ارتقاء یافته جاقفلی هوشمند این است که برای بالا بردن امنیت آنها از دزدگیر استفاده شده است، این نوع جاقفلی از یک رله جداگانه برخوردار است که دزدگیر را به جاقفلی متصل می کند.

راهنمای خرید موتور کرکره برقی ساید
مشاهده

در حالی که درب های کرکره ای به عنوان یک راه حل امنیتی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه شناخته می شوند، برای انجام صحیح کار خود باید از قفل مناسب با ایمنی بالا استفاده کنید. به هر حال اشتباه است که فکر کنید به سادگی بستن کرکره از ورود مجرمان و خرابکاران به فروشگاه یا خانه شما جلوگیری می کند. شما باید متناسب با بودجه خود مناسب ترین جاقفلی کرکره برقی را انتخاب کنید تا امنیت ملک خود را فراهم کنید.

اگر از کرکره برقی استفاده می کنید، قطعا امنیت ملک شما به استفاده از جاقفلی کرکره برقی بستگی دارد، در حال حاضر تنوع زیادی از جاقفلی ها در بازار وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را انتخاب و حتی به شکل آنلاین سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *