تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلیمتری

تفاوت تیغه کرکره برقی آلومینیومی ۸۰ میلیمتری یا ۸ سانتیمتری با تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلیمتری یا ۱۰ سانتیمتری را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

تیغه کرکره برقی 80 میلیمتری

در ابتدا این سوال ایجاد می شود که منظور از تیغه کرکره برقی 80 یا 100 چیست؟
مطابق تصویر آمده در زیر، عرض یا ارتفاع هر تیغه ۸۰ میلیمتر یا ۸ سانتیمتر است. به این تیغه کرکره برقی به اصطلاح ۸۰ می گویند. که متداول ترین و رایج ترین نوع و سایز تیغه است.هم چنین مطابق تصویر آمده در زیر، عرض یا ارتفاع هر تیغه ۱۰۰ میلیمتر یا ۱۰ سانتیمتر است. به این تیغه کرکره برقی به اصطلاح ۱۰۰ می گویند. این نوع و سایز از تیغه کاربرد خاص تری نسبت به تیغه ۸۰ دارد.

تیغه کرکره برقی 100 میلیمتری

هر کدام از این تیغه ها کاربردها، مزایا و معایبی دارند.

کاربرد تیغه کرکره برقی 80 میلیمتری یا 8 سانتی متری

چند مورد از کاربردهای تیغه کرکره برقی 80 میلیمتری یا 8 سانتی متری در زیر آمده است:
۱- کرکره برقی مغازه و فروشگاهی به شرط آنکه ابعاد چندان بزرگی نداشته باشند.
۲- کرکره برقی درب پارکینگ و درب حیاط.
۳- کرکره برقی پنجره، تراس، درب منزل مسکونی، ویلا و …
۴- کرکره برقی استخر در صورتی که عرض استخر چندان بزرگ نباشد.
۵- کرکره برقی بانک، صرافی و طلافروشی.
۶- کرکره برقی به عنوان سقف متحرک.

کاربرد تیغه کرکره برقی 100 میلیمتری یا 10 سانتی متری

کاربردهای تیغه کرکره برقی 100 میلیمتری یا 10 سانتی متری در زیر بررسی کنیم :
۱- کرکره برقی مغازه و فروشگاه های با عرض و ارتفاع بالا
۲- کرکره برقی سوله و کارخانه جات
۳- کرکره برقی در مناطقی که بادخیز و طوفان خیز هستند

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

به طور کلی، وزن و استحکام تیغه کرکره برقی ۱۰۰ از تیغه ۸۰ بیشتر است. البته همیشه بدین صورت نیست. در بازار تیغه های درب برقی ۱۰۰ سبک نیز موجود هستند که دارای استحکام پایین و ضعیفی می باشند.
آنچه تعیین می کند که کدام تیغه کرکره برقی بهتر است و کدام تیغه قوی تر و دارای استحکام بالاتری است، وزن، آلیاژ تیغه و تعداد پل آن است نه عرض تیغه. بنابراین حتما به این نکته دقت کنید که تیغه ای متناسب با نیاز و کاربری درب اتوماتیک تان انتخاب، خرید و نصب کنید.

چاپ لیزری روی درب کرکره برقی
مشاهده

مزایای تیغه کرکره برقی ۸۰

یکی از مزیت هایی تیغه کرکره برقی ۸۰، سر و صدای کمتر آن نسبت به تیغه کرکره برقی ۱۰۰ است. به طور کلی هر چقدر که عرض تیغه کم تر باشد، در هنگام رول شدن دور لوله شفت کرکره برقی، عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین طبیعی است که کرکره برقی با تیغه ۸۰ سر و صدای کمتری نسبت به کرکره برقی با تیغه ۱۰۰ داشته باشد.
مزیت دیگر تیغه کرکره برقی هشتاد، نمای بهتر و ظرافت بیشتر است.

تیغه کرکره برقی 80 میلیمتری

تیغه کرکره برقی 80

مزایای تیغه کرکره برقی ۱۰۰

(به این نکته دقت کنید که در اینجا منظور ما از تیغه صد، تیغه کرکره برقی با کیفیت بالا و سنگین است نه تیغه های سبک و ضعیف)
تیغه ۱۰۰ کرکره برقی دارای وزن و استحکام بالاتری به نسبت تیغه ۸۰ است. به همین دلیل برای کرکره های برقی دارای ابعاد بزرگ و ارتفاع زیاد گزینه مناسبی برای خرید و نصب است.

تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلیمتری

تیغه کرکره برقی ۱۰۰

اگر درب مغازه، فروشگاه و پارکینگ شما دارای ابعاد بزرگی نیست تیغه کرکره برقی ۸۰ برای آن مناسب است، اما اگر ابعاد آن بزرگ است، مثلا سوله ای است با ابعاد ۶ متر در ۶ متر، توصیه ما استفاده از تیغه استاندارد و سنگین است تا با توجه به بزرگ بودن ابعاد، بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.
به این نکته دقت کنید که دلیل اصرار ما بر کیفیت بالای تیغه در ابعاد بزرگ این است که، کل وزن کرکره برقی بر روی تیغه اول یا سر تیغه که به لوله شفت متصل می شود قرار می گیرد و اگر تیغه کیفیت و سختی لازم را نداشته باشد، قلاب و عصایی تیغه باز شده و کرکره برقی سقوط خواهد کرد.
در سوله، کارخانه جات، انبار ها، گاراژ ها و …. توصیه ما اکیدا استفاده از تیغه کرکره برقی ۱۰۰ از برندهای معتبر بازار است.
هم چنین برای این که امنیت و استحکام کرکره برقی در برابر باد افزایش یابد بهتر است از ریل کرکره برقی با عمق ۱۰، ۱۴ یا ۱۶ سانتی استفاده کنیم.
علاوه بر وزن تیغه و عرض آن، تعداد پل تیغه کرکره برقی بر استحکام آن تاثیر گذار است.
حتما این سوال برای شما پیش می آید که

انواع تیغه کرکره برقی و نکات خرید آن
مشاهده

پل در تیغه کرکره برقی چیست

منظور از پُل در تیغه کرکره برقی چیست؟

پل در تیغه کرکره برقی

پل در تیغه کرکره برقی

به تصویری که در زیر آمده است دقت کنید، به بخشی از تیغه که بین دو جدار قرار گرفته پُل تیغه کرکره برقی می گویند. هر چقدر تعداد این پل ها بیشتر باشد، وزن تیغه و استحکام آن بیشتر خواهد بود.

تیغه کرکره برقی دو پل

تقریبا اکثر قریب به اتفاق تیغه های موجود در بازار  تیغه کرکره برقی دو پل هستند. البته تیغه های سه و چهار پل نیز موجود هستند.
با توجه به ابعاد کرکره برقی،شامل عرض و ارتفاع، کاربری و شرایط محیطی و وزش باد در منطقه، عرض تیغه تان (هشتاد یا صد) و تعداد پل تیغه را انتخاب کنید تا خریدی آگاهانه داشته باشید تا پس از نصب درب کرکره برقی تان، بتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.

کدام تیغه کرکره برقی گرانتر است، 100 یا 80

با توجه به این که وزن تیغه کرکره برقی ۱۰۰ از 80 بیشتر است، قاعدتا متریال و آلومینیوم بیشتری در تولید آن بکار رفته، بنابراین بایستی تیغه کرکره برقی ۱۰۰ از تیغه ۸۰ گرانتر باشد. پس به این نتیجه می رسیم که اگر به دنبال کرکره برقی با قیمت مناسب هستیم، تیغه کرکره برقی ۸۰ گزینه مناسب تری برای شما است.

عرض تیغه کرکره برقی

آیا عرض تیغه کرکره برقی در انتخاب نوع و توان موتور موثر است؟
با توجه به اینکه تیغه کرکره برقی با عرض 80 و 100 میلی متر داریم،برای پاسخ به این سوال بایستی به وزن و ارتفاع کار دقت کنیم. همیشه در زمان انتخاب موتور، وزن کل کرکره برقی را به دست آورده، و با توجه به آن توان موتور را انتخاب می کنیم. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، ارتفاع کرکره برقی است. برای ارتفاع زیر ۶ متر، موتور های کرکره برقی ساید ۳۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ کیلو مناسب هستند. چرا که حداکثر ارتفاع لیفت این موتورهای کرکره برقی ۶ متر است. اگر ارتفاع کار شما بیش از ۶ متر است، موتور کرکره برقی با توان ۸۰۰ و ۱۰۰۰ کیلو گزینه مناسبی برای شما هستند، چرا که حداکثر ارتفاع لیفت این موتور ها ۹ متر می باشد.

محاسبه قیمت کرکره برقی
مشاهده

برندهای معروف تیغه کرکره برقی ۱۰۰ و ۸۰

تیغه کرکره برقی اکرول ، البرز ، و همچنین تیغه کرکره برقی آلووین و وینکس ار برند های معروف تیغه های 100 و 80 هستند.

تیغه کرکره برقی

سفارش تیغه کرکره برقی ۱۰۰ و ۸۰ سنگین

اگر نیاز به تولید سفارشی تیغه کرکره برقی ۱۰۰ و ۸۰ سنگین و با وزن و استحکام بالا دارید، شرکت ادادور امکان تولید این تیغه ها را دارد. تیغه های کرکره برقی البرز و البرز پلاس با وزن و تعداد پل مورد نظر شما  تا وزن ۷,۵ کیلو گرم بر متر مربع.
در پایان اگر بین انتخاب تیغه کرکره برقی ۸۰ و ۱۰۰ مردد هستید، با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم در این باره را در اختیار شما دوستان قرار دهند.

قیمت تیغه کرکره برقی

جهت خرید و اطلاع از قیمت تیغه کرکره برقی و نصب کرکره برقی آلومینیومی 100و 80، با استفاده از شماره های مندرج در بالای سایت ،با کارشناسان فروش شرکت ما در ارتباط باشید.
در صورت نیاز کارشناس فنی شرکت در محل پروژه حاضر شده و اقدام به برآورد فنی و قیمت کار شما خواهد کرد.

امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم تفاوت تیغه کرکره برقی 100 و 80 را به خوبی توضیح داده باشیم و برای انتخاب کدام تیغه کرکره برقی بهتر است، به شما کمکی کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *