تیغه کرکره برقی آلومینیومی استاندارد

همانطور که میدانید در گذشته افراد برای محافظت از مغازه و اجناس داخل آن ، از کرکره های دستی استفاده میکردند .امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربرد کرکره های دستی ، عملا منسوخ شده اند و درواقع جای خود را به کرکره های برقی یا در مجموع درب های اتوماتیک داده اند.

 با استفاده از کرکره برقی ، دیگر نیازی به کمک گرفتن از نیروی انسانی نیست و صرفا با فشردن دکمه ریموت ، کرکره بالا و پایین میشود.

درب های اتوماتیک در دو نوع کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای بسیار رایج هستند.

شرکت ادا دور تولید کننده انواع درب های اتوماتیک میباشد و به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش کرکره برقی فعالیت دارد. فروش کرکره برقی در شرکت ادا دور به صورت عمده و جزئی انجام می شود.

کرکره برقی چیست؟

 

کرکره برقی چیست

به صورت کلی میتوان بیان کرد که ، درواقع کرکره برقی یا رول آپ، شکلی مدرن از کرکره دستی به حساب می آید.کرکره برقی، با استفاده از یک موتور الکتریکی و به وسیله فرمانی که از ریموت یا گوشی موبایل صادر می شود، باز و بسته خواهد شد. همانطور که میدانید یکی از اجزای مهم و اصلی یک ساختمان درب ورودی است و فرقی نمیکند که کاربری آن تجاری ،مسکونی ،اداری و یا … باشد.در نتیجه استفاده از کرکره برقی (رولاپ) امری ضروری است.

کرکره برقی دارای انواع مختلفی است:

  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی یا آهنی تک جداره ساده و رول پانچ (فول پانچ) ضد سرقت
  • کرکره برقی فولادی یا آهنی فوم دار گالوانیزه (پیشرنگ یا خود رنگ و سمباده ای)
  • کرکره برقی پلی کربنات(پلیکربنات) شفاف و شیشه ای
  • کرکره برقی رول گیتر(رولگیتر) یا امنیتی ضد سرقت

تیغه آلومینیومی استاندارد کرکره برقی

در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی ،در رابطه با تیغه آلومینیومی استاندارد کرکره برقی بحث کنیم و مطالبی کاربردی خدمت شما مشتریان گرامی ارائه دهیم.با ما همراه باشید.

تیغه‌های کرکره برقی آلومینیومی استاندارد، مناسب مکان‌های پرتردد از جمله درب پارکنیگ ها، مغازه‌ها، سوله‌ها و مکان‌های صنعتی می‌باشد.این تیغه‌ها استاندارد و از نوع بیلت 6063 میباشد و برای کرکره‌های برقی به صورت تقریبی با عرض 7 متر و ارتفاع 6 متر قابلیت اجرا و راه اندازی دارند.

در صورتی که ابعاد کرکره برقی یا رولاپ شما بزرگ‌تر باشد، تیغه‌های آن با سایز 100 دارای دو پل داخلی، سایز 80 با دو پل داخلی و سایز 80 با یک پل داخلی هم وجود داشته و اجرا می‌شود.

به طور کلی اگر بخواهیم ابعاد استاندارد تیغه های کرکره برقی آلومینیومی را بیان کنیم؛ عرض های 60 ، 80 و 100 میباشد.

تیغه آلومینیومی کرکره برقی با عرض 60 میلیمتر(6 سانتیمتر) ،مناسب برای استفاده در پارکینگ ها و پنجره ها با ابعاد کوچک میباشد.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی با عرض 8 سانتیمتر(80 میلیمتر) ، مناسب برای استفاده در  پارکینگ ها و فروشگاه ها با ابعاد متوسط تا 15 متر مربع میباشد.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی با عرض 10 سانتیمتر(100 میلیمتر) ، مناسب برای استفاده در  فروشگاه ها و کارخانجات صنعتی میباشد.

حال این سوال مطرح میشود که منظور از تیغه آلومینیومی استاندارد کرکره برقی به چه معناست؟؟

 

تیغه آلومینیومی استاندارد کرکره برقی چیست؟

 

تیغه آلومینیومی استاندارد کرکره برقی چیست

تیغه های کرکره برقی آلومینیومی از بیلت یا شمش آلومینیوم با آلیاژ ۶۰۶۳ تولید و ساخته می شوند.این آلیاژ آلومینیوم در صنعت ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و نوع استاندارد تیغه آلومینیومی کرکره برقی است.

به این نکته توجه کنید که، تیغه های استاندارد کرکره برقی آلومینیومی که به آنها تیغه کرکره برقی فابریک نیز می گویند، از بیلت یا شمش استاندارد آلومینیوم تولید می شوند و تیغه های تبدیلی از بیلت یا شمش آلومینیوم ضایعاتی تولید می شوند.

حتما در جریان هستید که کیفیت ماده اولیه در کیفیت محصول تولید نهایی تاثیر مستقیم دارد.

تیغه های استاندارد دارای کیفیت، استحکام، دوام و قیمت بالاتری هستند.

استفاده و کاربرد تیغه های استاندارد آلومینیومی کرکره برقی ، از مزایای بسیاری برخوردار است که عبارت است از:

۱- استحکام و سختی بالا

۲- سطح سیقلی

۳- کیفیت رنگ بالا

۴- سر و صدای کمتر در هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی

۵- خلوص بالا و عدم وجود ذرات و ناخالصی در بدنه تیغه های کرکره برقی

۶- دوام و طول عمر بالا

و …

تیغه آلومینیومی استاندارد کرکره برقی چیست

سوالی که ممکن است در اینجا مطرح شود این است که تیغه های آلومینیومی استاندارد کرکره برقی از لحاظ استحکام و مقاومت ، در چه وضعیتی قرار دارند؟

به این نکته توجه کنید که سختی و استحکام تیغه های کرکره برقی را می توان با استفاده از دستگاهی به نام ایج سنج یا سختی سنج اندازه گیری کرد.

هر چه این عدد بالاتر باشد، این بدین معنی است که تیغه آلومینیومی کرکره برقی ما دارای استحکام بالاتری است.

ایج و میزان سختی و یا مقاومت تیغه های استاندارد آلومینیویمی یا فابریک حدودا ۱۲، و ایج تیغه های تبدیلی یا ضایعاتی حداکثر ۹ خواهد بود.

قیمت تیغه آلومینیوم کرکره برقی استاندارد:

در رابطه با قیمت تیغه آلومینیوم کرکره برقی، ذکر این نکته ضروریست، با توجه به گران تر بودن بیلت و شمش آلومینیوم استاندارد، قیمت تمام شده محصول استاندارد از ضایعاتی بیشتر است.

 

قیمت تیغه آلومینیوم کرکره برقی

شرکت ادادور یکی از بزرگترین تولید کنندگان تیغه و ریل کرکره برقی است که محصولات استاندارد خود را با لیبل و برند البرز به بازار عرضه می کند.

هم چنین محصولات سنگین و سفارشی خود را که در دسته تیغه های کرکره برقی ضد سرقت قرار می گیرند، با نام البرز پلاس به بازار عرضه می کند.

شایان ذکر است که ،اگر تفاوت بین قیمت تیغه کرکره برقی استاندارد و ضایعاتی برای شما مشتریان گرامی اهمیت چندانی ندارد، تیغه های کرکره برقی استاندارد را انتخاب کنید، که دارای کیفیت بالاتری هستند.

امیدواریم که مطالب فوق ، مورد توجه شما مشتریان گرامی قرار گرفته باشد.

جهت خرید، تعمیر، تعویض و استعلام قیمت تیغه کرکره برقی آلومینیومی استاندارد با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *