در این مقاله به نکات و موارد زیر در رابطه با کرکره برقی آکرول و قیمت کرکره آکرول،می پردازیم:تیغه کرکره برقی آکرول بی صدا استاندارد

– شرکت آکرول (ایرالکو اراک)

یکی از برترین و بهترین تولید کننده گان تیغه کرکره برقی رول آپ، درب برقی و مقاطع آلومینیومی در کشور، شرکت آکرول (اکرول)است. آکرول (اکرول) محصول انحصاری شرکت ایرال کو اراک است و به صورت تخصصی انواع مقاطع آلومینیومی را تولید می کند.

این شرکت طیف متنوعی از محصولات آلومینیومی را تولید و به بازار عرضه می کند. بخشی از محصولات شرکت اکرول در بازار داخلی عرضه می شود و بخشی نیز به خارج از کشور صادر می شود. این شرکت شمش و بیلت آلومینیوم نیز تولید می کند که ماده خام اولیه جهت تولید تیغه کرکره برقی اکرول و دیگر مقاطع آلومینیومی است.

برند آکرول (Akroll) در صنعت آلومینیوم تداعی کننده کیفیت برای مصرف کنندگان است. در این مقاله هم چیز در رابطه با کرکره برقی اکرول آمده است، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

-انواع تیغه کرکره برقی آکرول

همان طور که گفته شد، سبد محصولات شرکت اکرول کامل است و یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت، تیغه کرکره برقی آکرول است. انواع تیغه های کرکره برقی و محصولات متنوع مربوط به درب کرکره ای و کرکره های برقی تولیدی این شرکت در لیست زیر آمده است:

۱-۲- تیغه کرکره برقی قوس دار آکرول

تیغه های کرکره برقی قوسدار آکرول در سه سایز استاندارد و اصلی زیر تولید می شود:

– تیغه کرکره برقی آکرول شش سانتی متری (۶ سانتیمتری) یا شصت میلی متری (۶۰ میلیمتری) بدون پل

– تیغه کرکره برقی آکرول هشت سانتی متری (۸ سانتیمتری) یا هشتاد میلی متری (۸۰ میلیمتری) تک پل یا یک پل و چهار پل (۴ پل)

– تیغه کرکره برقی آکرول ده سانتی متری (۱۰ سانتیمتری) یا صد میلی متری (۱۰۰ میلیمتری) دو پل (۲ پل)

به این نکته توجه کنید که در اکثر پروژه ها برای درب های کرکره ای برقی مغازه، پارکینگ، پنجره، تراس، بالکن، فروشگاه و … معمولا از تیغه های کرکره برقی آکرول با عرض هشتاد میلیمتر یا هشت سانتیمتر (۸ سانتی متر یا ۸۰ میلی متر ) استفاده می شود. برای درب های با ابعاد بزرگتر و ارتفاع بیشتر از تیغه های کرکره برقی آکرول با عرض صد میلیمتر یا ده سانتیمتر (۱۰ سانتی متر یا ۱۰۰ میلی متر) برای درب سوله و انبار استفاده می شود.

هر چقدر تعداد پل های تیغه کرکره برقی آکرول بیشتر باشد، درب کرکره برقی شما سنگین تر و استحکام آن بیشتر است و به مراتب قیمت آن نیز بالاتر است. بنابراین در هنگام خرید کرکره برقی اکرول، به این نکات توجه کنید.

کرکره برقی وینکس
مشاهده

قیمت تیغه کرکره برقی آکرول

۲-۲- تیغه کرکره برقی تخت آکرول

از تیغه های کرکره برقی تخت آکرول، معمولا به عنوان تیغه انتهایی برای درب کرکره برقی استفاده می شود. کیفیت، وزن و استحکام این تیغه نقش مهمی در ضدسرقت بودن و امنیت کرکره برقی دارد. چرا که در کرکره های برقی مغازه و فروشگاه، جاقفلی و قفل کرکره برقی بر روی تیغه انتهایی نصب می شود.

۳-۲- ریل آلومینیومی کرکره برقی آکرول

یکی از مقاطع آلومینیومی تولید شده در شرکت آکرول، ریل آلومینیومی است. ریل های آلومینیومی تولید شده معمولا دارای عمق شش سانتی متر یا به اصطلاح لبه شش سانت هستند.

این ریل ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که نوار مویی پرز دار، درون آنها جا می خورد. از نوار مویی جهت جلوگیری از اصطحکاک تیغه کرکره برقی با ریل کرکره برقی استفاده می شود.

۳-۲- تیغه کرکره برقی میکس و غضروف دار آکرول

این نوع از تیغه کرکره برقی آکرول، ترکیبی از تیغه هشت سانتیمتری با غضروف دو سانتیمتری است، به همین دلیل به آن میکس (MIX) می گویند. استفاده از غضروف در کرکره برقی اکرول مزایایی مثل، افزایش وزن، افزایش استحکام و امنیت، کاهش صدای کرکره برقی و … را دارد. هم چنین برای زیبایی می توان رنگ تیغه کرکره برقی و غضروف کرکره برقی آکرول را برای زیبایی بیش تر کار متفاوت در نظر گرفت. به این نکته دقت کنید که قیمت کرکره برقی میکس و غضروفی آکرول به نسبت کرکره های برقی ساده گران تر است.

تیغه کرکره برقی میکس و غضروف دار آکرول

۴-۲- تیغه کرکره برقی لوکس آکرول

یکی دیگر از انواع کرکره های برقی اکرول، کرکره برقی لوکس (LUX) است. کرکره برقی لوکس آکرول، ترکیبی از تیغه کرکره برقی هشت سانتیمتری با تیغه چهار سانتیمتری لوکس است. این نوع از کرکره برقی اکرول، به دلیل زیبایی، قیمت و کیفیت بالایی که دارد، تیغه کرکره برقی لوکس نامیده می شود. این نوع از کرکره برقی، برای آن دسته از مشتریان که به دنبال یک درب کرکره ای با کیفیت و زیبا و لوکس هستند، گزینه مناسبی محسوب می شود کرکره برقی اکرول. یکی از نشانه های تیغه های کرکره برقی تقلبی و غیراصل آکرول موجود در بازار، قیمت پایین این محصولات در مقایسه با کرکره برقی آکرول اصل است. پس حتما در هنگام خرید کرکره برقی به این نکته توجه کنید.

در پایان اگر قصد خرید و نصب کرکره برقی آکرول اصلی و اورجینال را دارید، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید، تا علاوه بر خرید با قیمت مناسب، از اصالت کالا های خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنید.

برد فول کانال کرکره برقی
مشاهده

– وزن تیغه کرکره برقی آکرول

وزن تیغه های کرکره برقی آکرول به عرض تیغه و تعدا پل آن بستگی دارد. در زیر وزن تیغه های اکرول به تفکیک آمده است.

۱-۳- وزن تیغه کرکره برقی آکرول شش سانتی متری (۶ سانتیمتری) یا شصت میلی متری (۶۰ میلیمتری) بدون پل: چهار و نیم کیلوگرم بر متر مربع

۲-۳- وزن تیغه کرکره برقی آکرول هشت سانتی متری (۸ سانتیمتری) یا هشتاد میلی متری (۸۰ میلیمتری) تک پل یا یک پل: چهار کیلو و هفت صد گرم بر متر مربع

۳-۳- تیغه کرکره برقی آکرول هشت سانتی متری (۸ سانتیمتری) یا هشتاد میلی متری (۸۰ میلیمتری) چهار پل (۴ پل): پنج کیلو و دویست گرم بر متر مربع

کرکره آکرول

۳-۴- وزن تیغه کرکره برقی آکرول ده سانتی متری (۱۰ سانتیمتری) یا صد میلی متری (۱۰۰ میلیمتری) دو پل (۲ پل): پنج کیلو و چهارصد گرم بر متر مربع

وزن تیغه کرکره برقی اکرول با قیمت آن رابطه مستقیم دارد. هر چه وزن تیغه کرکره برقی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

انواع کرکره برقی آکرول

– قیمت تیغه کرکره برقی آکرول

قیمت تیغه کرکره برقی اکرول، رابطه مستقیم با وزن تیغه، رنگ و قیمت روز آلومینیوم دارد. در مجموع محصولات آکرول جز محصولات گران قیمت و با کیفیت بازار است. مشتریانی که به دنبال کرکره برقی با کیفیت، ایمن و ضد سرقت هستند، آکرول می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. به این نکته توجه کنید که بسیاری از تیغه های کرکره برقی آکرول که با قیمت پایین در بازار عرضه می شوند، اورجینال و اصل نیستند و تقلبی می باشند. متاسفانه در بازار برخی از سود جویان، لیبل و برند آکرول را بر روی تیغه های متفرقه نصب کرده و با نام تجاری آکرول به فروش می رسانند.

– کیفیت تیغه کرکره برقی بی صدا آکرول

محصولات تولیدی شرکت آکرول در زمینه درب اتوماتیک و کرکره برقی به دلیل استفاده از بیلت و شمش آلومینیومی استاندارد و فابریک، بهره گیری از بهترین دستگاه های پرس اکسترود، استفاده از رنگ با کیفیت و خط رنگ پیشرفته، تیغه های کرکره برقی تولیدی شرکت آکرول بسیار با کیفیت و بی صدا یا سایلنت هستند. نوع آلیاژ آلومینیوم استفاده شده در تیغه ها، کیفیت و ضخامت پوشش رنگ و نوع روش رنگ کاری تیغه های کرکره برقی، در بی صدا بودن کرکره برقی اکرول تاثیر گذار است. به دلیل تنوع محصولات و کیفیت بالا، تیغه های کرکره برقی اکرول را می توان، برای درب های کرکره ای برقی پارکینگ، مغازه، فروشگاه، انبار و سوله استفاده کرد. تیغه ها و متعلقات کرکره برقی تولیدی شرکت آکرول از نظر کیفیت درجه یک و دارای گرید A هستند و همچنین دارای علامت استاندارد ملی ایران می باشند.

باز کردن کرکره برقی بدون ریموت
مشاهده

-رنگ تیغه کرکره برقی آکرول

در رابطه با رنگ بندی کرکره برقی آکرول، حتما به این نکته توجه کنید که محصولات تولیدی این شرکت، اعم از تیغه کرکره برقی آلومینیومی، ریل کرکره برقی و …. به صورت انبوه به رنگ سفید تولید می شوند. امکان تولید کرکره برقی آکرول در رنگ های متنوع به صورت سفارشی نیز وجود دارد. شرکت ما به عنوان نمایندگی پخش تیغه کرکره برقی آکرول، تیغه های کرکره برقی سفید را به روز و رنگی ها را با زمان تحویل چند روزه، به مشتریان و همکاران محترم ارائه می کند.

– نمایندگی تیغه کرکره برقی آکرول

شرکت ادا دور نمایندگی رسمی فروش انواع تیغه کرکره برقی آکرول در کشور و در استان تهران است. اگر نیاز به کرکره برقی با کیفیت از یک سازنده معتبر مثل اکرول را دارید، با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید. همان طور که گفته شده، تحویل کرکره برقی آکرول سفید به روز می باشد.

با خرید از نماینده رسمی شرکت آکرول، از اصالت محصول خریداری شده خودتان، اطمینان حاصل کنید.

کرکره برقی آکرول سفید

– خرید و نصب کرکره برقی آکرول

جهت خرید و نصب کرکره برقی آکرول برای درب پارکینگ، درب حیاط، پنجره، تراس، بالکن، مغازه، فروشگاه، انبار یا سوله کارخانه و کارگاه تان با کارشناسان فنی و فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان فنی و فروش ما مشاوره های لازم در این باره را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

– تیغه کرکره برقی آکرول اصلی اورجینال و تقلبی

متاسفانه عده ای در بازار، محصولات با کیفیت پایین و ظاهری مشابه را با نام برند تجاری آکرول به فروش می رسانند. متاسفانه این محصولات تقلبی، ظاهری شبیه به تیغه آکرول دارند، و لیبل و برند آکرول نیز بر روی آنها چسبانده شده است. روش های زیادی در رابطه با تشخیص تیغه آکرول اصل و اورجینال از تقلبی وجود دارد، که در زیر به چند روش اشاره می کنیم:

۱-۹- خرید از شرکت ها و فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی آکرول

۲-۹- شرکت آکرول تیغه کرکره برقی هشت سانتی متری یا هشتاد میلیمتری دو پل تولید نمی کند. بنابراین تیغه های کرکره برقی ۸ سانتیمتری یا ۸۰ میلی متری ۲ پل آکرول، تقلبی و غیر اصل می باشند.

۳-۹- کیفیت رنگ بالای تیغه های کرکره برقی آکرول

۴-۹- وزن استاندارد تیغه کرکره برقی اکرول که در بالا به آن اشاره شد

۵-۹- قیمت تیغه کرکره برقی آکرول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *