جک درب پارکینگ یال

با توجه به اینکه استفاده از درب های برقی اتوماتیک روز به روز افزایش پیدا میکند ،یکی از راه های اتوماتیک کردن درب های پارکینگ؛ گاراژ ، سوله و… استفاده از جک های برقی است. در واقع یکی از پرکاربردترین تجهیزات در زمینه درب های اتوماتیک نیز میباشند.

جک درب پارکینگ درواقع یک محرکه الکتریکی است که انرژی الکتریکی را به مکانیکی و یا هیدرولیکی تبدیل میکند و برای باز و بست درب های لولایی و یا کشویی مثل ؛ گاراژ ، سوله، پارکینگ و … مناسب میباشد.

از جمله مزایای استفاده از جک پارکینگی:

  • آسایش و امنیت بیشتر
  • اتوماتیک بودن درب در باز و بست باعث صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی خواهد شد
  • قیمت مناسب

و…

قبل از اینکه اقدام به اتوماتیک کردن درب مورد نظر خود با جک های برقی نمایید ، لازم است که مشخصات کلی درب بررسی شود چرا که ساختار درب ها با یکیدیگر متفاوت هستند.

شرکت اِدا دُر (ادا دور) متخصص در زمینه فروش، نصب و راه اندازی انواع درب های اتوماتیک، از جمله فروش و نصب جک بازویی پارکینگ و درب های اتوماتیک ریلی است.

به طور کلی درب های لولایی به دو دسته تقسیم بندی میشوند:

– درب های تک لنگه

– درب های دو لنگه

برای هر دو نوع درب ، تک لنگه و دو لنگه امکان نصب جک وجود دارد. برخی از جک ها تک لنگه (تک بازو) و برخی دو لنگه (دو بازو) هستند. اگر درب شما دو لنگه باشد، ما به شما جک دو لنگه پیشنهاد می‌کنیم، که در این صورت تعداد انتخاب های کارفرما افزایش می‌یابد. در صورتی که درب شما تک لنگه باشد، تعداد انتخاب های مشتری کمی محدود خواهد شد، چرا که بایستی جک تک لنگه برای کار پیشنهاد شود، و البته که تعداد، مدل و برند جک های تک لنگه در بازار محدود است.

برندهای مختلفی از جک درب پارکینگ دربازار وجود دارد.یکی از انواع این برندها ،جک درب پارکینگ یال میباشد.

در این مقاله به صورت اختصاصی در رابطه با جک پارکینگی یال و انواع مختلف آن بحث خواهیم کرد،پس با ما همراه باشید.

جک درب پارکینگ یال ، یک جک ایرانی است که درعین حال که جزو جک های با قیمت مناسب در بازار محسوب میشود ، دارای کیفیت قابل قبولی است و طرفداران بسیاری دارد. در صورتی که با محدودیت بودجه ای مواجه هستید،به جای پرداخت هزینه های گزاف برای جک های خارجی مانند جک های ایتالیایی موجود در بازار، با صرف هزینه ای کمتر، از یک جک خوب ایرانی مانند جک های درب پارکینگ یال استفاده کنید.

جک درب پارکینگ ایرانی یال ، از نظر طرح و مدل دارای تنوع زیادی است.شایان ذکر است که جک های درب پارکینگ یال به دو صورت بازویی و ریلی در بازار موجود است.

انواع جک بازویی و ریلی درب پارکینگی یال  yaalعبارتند از:

 

انواع جک بازویی و ریلی درب پارکینگی یال  yaal

  • جک بازویی درب پارکینگ یال Yaal سری ایکس X : مدل های ایکس وان X1 و ایکس تو  X2
  • جک بازویی سری پرایم Prime : مدل های P1 پی وان ، پی تو  P2،و پی تری  P3
  • جک بازویی درب پارکینگی یال مدل کاستومایز Customize
  • جک بازویی پارکینگی یال مدل تیفون Typhoon
  • جک بازویی درب پارکینگ یال سری کاپر Kaper :مدل های کی وان K1 و کی تو K2
  • جک بازویی پارکینگی یال مدل هیرو Hero
  • جک پارکینگی روچی R2 شرکت یال
  • و جک ریلی درب پارکینگ یال yaal مدل 1500 کیلوگرم

 

جک بازویی درب پارکینگ یال مدل ایکس وان X1 :

 این جک بازویی یال مخصوص درب های دو لنگه لولایی و درب های پارکینگ طراحی و ساخته شده است. دارای یک موتور الکتریکی با توان 300 وات می باشد که می تواند درب های تا وزن هر لنگه حداکثر 400 کیلوگرم را باز کند.

دارای یک شفت 40 سانتیمتری میباشد و مناسب درب های تا عرض هر لنگه 2.5 متر میباشد.

جک یال مدل X1 ایکس وان، جک پرقدرتی بوده و برای نصب در مجتمع های مسکونی و تجاری پر تردد نیز مناسب است.

جک بازویی درب پارکینگ یال مدل ایکس تو X2 :

این مدل از جک بازوی یال از نظر کارکرد بسیار شبیه به مدل ایکس وان X1 میباشد .قدرت هر بازو 400 کیلوگرم و مناسب برای درب هایی به عرض 2.5 تا 3 متر میباشد.

شایان ذکر است که ویژگی ها و مشخصات فنی جک های یال به صورت کامل در سایت ادادور موجود است ، در صورت تمایل میتوانید به مطالعه آن بپردازید.

 

جک بازویی پارکینگی یال سری پرایم PRIME مدل P1 :

 

جک درب پارکینگ مدل یال x1

جک درب پارکینگ پرایم مدلp1، تحمل جابجایی درب های دولنگه و تک لنگه به وزن ۶۰۰ کیلوگرم با عرض ۴ متر را دارد. تکنولوژی به‌روز دو و سه زمانه همانند بازشدن با سرعت آرام و یا فشار نهایی برای کارکرد صحیح قفل برقی در صورت استفاده از قابلیت های این محصول میباشد.

این جک با قدرت ۳۰۰ واتی قدرت قابل توجهی برای بازو بسته کردن درب های عریض و سنگین را دارا میباشد .جک دولنگه درب پارکینگی پرایم مدل P1 از کورس شفت ۶۰ سانتیمتری بهره میبرد که این بدین معناست که می توان با آسودگی خیال این جک را روی درب هایی با عرض ۴ متر نصب نمود.

 

جک بازویی پارکینگی یال سری پرایم PRIME مدل P2 :

 

جک بازویی پارکینگی یال سری پرایم PRIME مدل P2

جک درب پارکینگ پرایم مدلp2، تحمل جابجایی درب های دولنگه و تک لنگه به وزن هرلنگه ۵۰۰ کیلوگرم ودرمجموع یک تن با عرض هرلنگه ۴ متر را دارد. مدل پرایم P2 دارای کورس ۵۰ سانتی متری بوده و از نظر قدرت می تواند سرآمد تمامی درب های اتوماتیک ایرانی تلقی شود. تکنولوژی به‌روز دو و سه زمانه همانند بازشدن با سرعت آرام و یا فشار نهایی برای کارکرد صحیح قفل برقی در صورت استفاده از قابلیت های این محصول میباشد.

 

جک بازویی پارکینگی یال سری پرایم PRIME مدل P3 :

قدرت هر بازو در این مدل از جک پارکینگی یال ،700 کیلو گرم و عرض هر لنگه 3 متر(با قفل برقی) میباشد. این محصول بر خلاف مدل های مشابه خود اعم از جک پارکینگی پرایم P2 و درب اتوماتیک پرایم P1 دارای کورس بازو کوتاه تری می باشد ولی همچنان برای درب های سنگین قابلیت به کار بردن را دارد.

 

جک بازویی درب پارکینگی یال مدل کاستومایز Customize:

 

جک بازویی درب پارکینگی یال مدل کاستومایز Customize

این محصول با کیفیت، برای درب‌های لولایی تک لنگه‌ای است ، یک بازویی داخل کیت به درب متصل شده و مطابق برنامه ریزی که کارشناس نصب روی بورد کنترل دستگاه انجام می‌دهد به راحتی و بدون صدا درب‌های تک لنگه به وزن ۱۰۰۰کیلو و طول ۵ تا ۷ متر را باز و بسته می‌کند. نکته قابل توجهی که دررابطه با جک تک لنگه درب پارکینگ پرایم یال مدل کاستومایز وجود دارد ، کورس بلند ۷۰ سانتیمتری آن میباشد ، همانطور که میدانید هرچه کورس شفت یک جک بلند ترباشد میتواند درب هایی عریض با وزن بالاتر را بازو بسته کند .

 

این مدل از جک یال هم با قفل برقی و هم بدون قفل برقی با توجه به درخواست مشتری عرضه میگردد.

 

جک بازویی درب پارکینگی یال مدل تیفون Typhoon:

 

جک درب پارکینگ یال مدل تیفون Typhoon

بازوهای قدرتمند جک یال مدل تیفون ، با قدرت هرلنگه حدود پانصدکیلوگرم ، میتوانند درب‌هایی به عرض هرلنگه ۴ متر را به راحتی باز و بسته کنند؛ تکنولوژی به‌روز دو و سه زمانه همانند بازشدن با سرعت آرام و یا فشار نهایی برای کارکرد صحیح قفل برقی در صورت استفاده از قابلیت های این محصول میباشد.جنس بدنه جک آلومینیوم پلی استر است که در نمونه های داخلی تقریبا کم نظیر است. جک الکترومکانیکی یال مدل تیفون دارای سیم پیچ تمام مسی است و چرخ دنده برنجی آن از آلیاژ با کیفیت ساخته شده که طول عمر و کارایی بالای این جک را تضمین می کند .

 

جک بازویی درب پارکینگ یال سری کاپر Kaper مدل های کی وان K1 و کی تو K2:

جک بازویی یال مدل K1 مناسب درب های تا وزن 500 کیلوگرم برای هرلنگه و عرض درب 4 متر میباشد و مدل K2 مناسب برای درب های حداکثر 3 متری با وزن 450 کیلو گرم کاربرد دارد.

 

جک بازویی پارکینگی یال مدل هیرو  :Hero

جک بازویی یال مدل هیرو HERO مناسب برای درهایی تا هر لنگه 700کیلوگرم و عرض حداکثر 5 متر میباشد.همچنین این مدل ازجک یال هم برای درب های تک لنگه و هم دو لنگه کاربرد دارد.

 

جک پارکینگی روچی R2 شرکت یال:

این مدل از جک یال مناسب برای درب های دولنگه و حتی تک لنگه و تا وزن هرلنگه 450 کیلوگرم و عرض 2.5 متر میباشد.قابل استفاده برای هر دو لنگه چپ یا راست درب میباشد.رنگ بازوها آبی و متفاوت از دیگر محصولات است.

نصب آسان، طراحی زیبا و با کیفیت و استفاده از مدار فرمان دیجیتال و قدرتمند از دیگر ویژگی های این مدل از جک یال میباشد.

 

جک ریلی درب پارکینگ یال yaal مدل 1500 کیلوگرم:

موتور ریلی یال ۱۵۰۰ کیلو، دارای یک موتور الکتریکی با توان ۵۰۰ وات با سیم پیچ مسی است که می تواند درب های ریلی و کشویی تا وزن حداکثر ۱۵۰۰ کیلوگرم را در عرض حداکثر ۱۵ متر باز و بسته کند. به همین جهت به این مدل جک ریلی پارکینگ یال، جک درب ریلی ۱۵۰۰ کیلویی یال گفته می شود.

 

جهت خرید، نصب، تعمیر، تعویض و استعلام قیمت جک بازویی یال و جک ریلی یال ، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. قیمت جک پارکینگی یال، با خدمات نصب و بدون نصب به مشتریان گرامی اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *