درب باز کن ریلی و مزایای آن

درب باز کن ریلی یا کشویی
در این مقاله قصد داریم با پاسخ به سوالات زیر ، در رابطه با درب بازکن های ریلی و مزایای آنها مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم ؛ با ما همراه باشید .
1. درب باز کن ریلی یا کشویی چیست و نحوه عملکرد آن به چه صورت میباشد؟
2. مزایا و ویژگی های مهم درب بازکن ریلی کدامند؟
3. متعلقات داخل پک موتور درب ریلی شامل چه مواردی است؟
4. قیمت درب بازکن ریلی به چه صورت محاسبه میشود؟
5. نحوه خرید و فروش درب بازکن ریلی یا کشویی به چه صورت امکان پذیر است؟

1. درب باز کن ریلی یا کشویی چیست و نحوه عملکرد آن به چه صورت میباشد؟
درب باز کن ریلی که به آن درب بازکن کشویی نیز میگویند ، در زمره موتورهای درب اتوماتیک مدرن محسوب میشوند و امروزه به دلیل دارا بودن مزایای فراوان بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرامی قرار گرفته است .
درب های کشویی و یا ریلی زیبایی متحصر به فردی به محیط میبخشد ، بسیار کاربردی بوده و در مکان های مختلفی از جمله ادارات ، آپارتمان ، سوله و … به کار گرفته میشود و بصورت کلی مناسب درب پارکینگ میباشد.
عملکرد درب بازکن های ریلی به این دلیل که بصورت ریلی و کشویی بوده در مکان هایی که فضای کافی برای بازو بسته شدن درب وجود ندارد ، بسیار مناسب میباشد.
شایان ذکر است که عرض پارکینگ باید فضای کافی برای حرکت درب داشته باشد. همچنین امکان به کارگیری سیستم جک و موتور برای بازشوی اتوماتیک این درب ها امکان پذیر می باشد.

درب باز کن ریلی یا کشویی چیست و نحوه عملکرد آن به چه صورت
درب باز کن ریلی و کرکره برقی هر دو می توانند به خوبی عمل باز و بسته شدن درب را با سرعت مناسب برای ما انجام دهند، تفاوت هایی بین این دو سیستم وجود دارد که در ادامه ما به برخی این تفاوت ها اشاره می کنیم.برای اطلاع از سایر محصولات ادادور و قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.
درب باز کن ریلی یک وسیله فوق العاده کاربردی و قدرتمند است که برای ساخت درب اتوماتیک و درب نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. درب باز کن ریلی در تنوع زیادی طراحی و تولید می شود و شما با مراجع به بازار با انواع مختلف برندها روبرو خواهید شد که هر یک از آنها از ویژگی های خاصی پیروی می کنند.

انواع حفاظ کرکره برقی
مشاهده

درب برقی و درب باز کن یلی هر دو این توانایی را دارند تا عمل باز و بسته شدن درب را به صورت افقی و عمودی انجام دهند. درب کرکره ای برای مکان هایی مانند پارکینگ و انباری مناسب است و برخلاف آن از درب باز کن ریلی می توان برای مراکز بزرگ تر مانند بانک ها، فروشگاه ها و … استفاده کرد.برای خرید موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.
به طور کلی باید گفت برخلاف کرکره برقی که می توان برای تمامی مکان ها از آن استفاده کرد، مانند درب ها، پنجره ها، تراس و … درب باز کن ریلی برای فضاهایی مناسب است که نیاز به باز شدن درب به شکل ریلی یا کشویی دارند.درب باز کن ریلی از ظاهر مشتری پسندی و بسیار زیبا برخوردار است، برای ساخت این وسیله پر کاربرد از متریال با کیفیت استفاده شده است، مانند آلومینیوم.

آلومینیوم به کار برده شده برای ساخت آن ریلی باعث افزایش امنیت آن شده است. علاوه بر امنیت آلومینیوم به کار برده شده می تواند مقاومت و دوام بیشتری در برابر شرایط محیطی از جمله نفوذ آب و گرد و غبار داشته باشد.
به گفته کارشناسان محفظه و مدار درب باز کن ریلی قادر است در برابر برودت ۱۰ ـ و حرارت ۵۰+ درجه مقاومت کند. همچنین بدنه آلومینیومی درب باز کن ریلی می تواند در برابر حداکثر ۱۵۰ درجه سانتیگراد گرما مقاوم باشد. با اهمیت استفاده از جک ریلی آشنا شوید.
از دیگر ویژگی های مهم آن کرکره برقی می توان به سیستم الکترومکانیک آن اشاره کرد که معمولا به موتور مربوط می شود. برخی از مدل های آن با ولتاژ ورودی ۲۲۰ کار می کند که قادر است درب ها و یا کرکره هایی با وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم را به راحتی باز و بسته کند.

تعویض موتور توبلار با موتور ساید کرکره برقی
مشاهده

2. مزایا و ویژگی های مهم درب بازکن ریلی کدامند؟

مزایا و ویژگی های مهم درب بازکن ریلی کدامند
قابلیت باز و بسته کردن و یا حمل درب و کرکره با وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم
قابلیت پشتیبانی از سیستم الکترومکانیکی (موتور برقی با قابلیت کنترل از راه دور)
امکان اتصال به گیت تردد و لوازم مشابه آن
قابلیت استفاده به عنوان درب پارکینگ، درب انبار، درب مراکز تجاری و کارخانه ها
قابلیت پشتیبانی از نرخ حفاظتی IP44
پشتیبانی از دو عدد ریموت
سرعت بالا در هنگام باز و بسته شدن
جلوگیری از هزینه های اضافه و خسارات احتمالی
جلوگیری از تلف شدن وقت و انرژی
ایجاد امنیت بسیار بالا
طول عمر بالا همراه با قیمت ارزان و مقرون به صرفه
ضد آب و ضد گردوغبار
عدم اشغال فضای زیاد
پشتیبانی از یک جفت چشمی
پشتیبانی از یک عدد فلاشر
امکان توقف درب در برابر موانع موجود
ایجاد سر و صدای بسیار کم
امکان باز و بسته شدن بیش از ۶۰ بار در طول ۲۴ ساعت
ویژگی درب باز کن ریلی بسته به نوع و مدل آن می تواند متفاوت باشد، شما باید هنگام انتخاب آن سعی کنید متناسب با نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خود آن را انتخاب کنید، اگر نمی توانید بهترین و بدترین نوع آن را در بازار تشخیص دهید، توصیه می کنم از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
کارشناسان کرکره برقی ادادور می توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند، اگر می خواهید یک درب باز کن مناسب و مقاوم تهیه کنید، ابتدا به میزان قدرت موتور توجه کنید، درب باز کن جک ریلی در مدل های مختلفی ارائه می شود و هر کدام از آنها از قدرت موتور خاصی بهره می برند.
برای مثال برخی از موتورهای موجود در بازار توان کشش ۳۵۰ کیلوگرم برای هر لنگه درب را دارند. شما می توانید به کمک آن یک درب تک لنگه و یا دو لنگه داشته باشید.

آموزش باز و بسته کردن دستی کرکره برقی
مشاهده

3. متعلقات داخل پک موتور درب ریلی شامل چه مواردی است؟

متعلقات داخل پک موتور درب ریلی شامل چه مواردی است
یک جفت چشمی
براکت نصب موتور
دو عدد ریموت فابریک
تابلو فرمان
فوتوسل
یک فلاشر
برد فرماند دهنده
کلید خلاص کن
معمولا درب باز کن جک ریلی با گارانتی ۱۸ ماهه به مشتریان ارائه می شود؛ و مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز تولید و فروش کرکره برقی این محصول را برای نیاز خود خریداری کنند. از تعمیر درب ریلی چه می دانید؟
4. قیمت درب بازکن ریلی به چه صورت محاسبه میشود؟
جهت استعلام قیمت انواع موتور درب بازکن ریلی یا کشویی با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. قیمت انواع درب بازکن ریلی یا کشویی به صورت تک و عمده به مشتریان عزیز ارائه می شود.
5. نحوه خرید و فروش درب بازکن ریلی یا کشویی به چه صورت امکان پذیر است؟
برای خرید و فروش انواع درب بازکن ریلی یا کشویی ، می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت شرکت ادادور ، با ما در ارتباط باشید.
همچنین شایان ذکر است که فروش انواع موتور درب بازکن ریلی یا کشویی ، به صورت عمده و خرد انجام می شود. هم چنین فروش انواع موتور درب بازکن ریلی یا کشویی ، به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *