یکی از برند های مطرح در بازار موتور کرکره برقی ساید، برند اکسز یا اکسس (ACCESS) است. این برند و مارک در زمینه تولید موتور ساید زنجیری و موتور توبلار لوله ای کرکره برقی فعال است. این موتور کرکره برقی، ساخت چین بوده و از محصولات چینی درجه یک و گرید A بازار می باشد. در بازار این موتور کرکره برقی با نام اکسس یا اکسز شناخته می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی موتور های ساید زنجیردار کرکره برقی اکسز (اکسس) بپردازیم. موتور هایی که به دلیل استفاده از گیربکس در انتقال نیرو و توان، به موتور گیربکس دار و گیربکسی کرکره برقی نیز معروف هستند. پس با ما همراه باشید تا با محصولات برند اکسز و به خصوص موتور های ساید زنجیری سیم پیچ مس آن آشنا شوید و هر آنچه لازم است در این باره بدانید:

نوع سیم پیچ موتور ساید زنجیری کرکره برقی اکسز

نوع سیم پیچ موتور های ساید زنجیردار و گیربکس دار کرکره برقی اکسس یا اکسز از نوع مسی است. بر خلاف بعضی از برند ها که برخی از محصولاتشان سیم پیچ مسی است و برخی سیم پیچ آلومینیوم، محصولات تولیدی اکسز همگی دارای سیم پیچ تمام مس (COPPER) هستند. این بدان معناست که سیم پیچ استاتور و روتور موتور اکسز تماما از مس تولید شده است. روتور این موتور ساید زنجیری کرکره برقی از نوع بزرگ و به اصطلاح روتور بزرگ است و همین توان و قدرت لیفت و بالا کشیدن موتور را افزایش می دهد. بر روی جعبه موتور، نوع سیم پیچی موتور با عبارت Copper 100% به معنی صد در صد مس ذکر شده است. مسی بودن سیم پیچ موتور ساید زنجیری اکسس چند مزیت دارد که در زیر آمده است:
– ایجاد حرارت کمتر در موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز
– قدرت بیشتر موتور موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز
– طول عمر بیشتر موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز
– دائم کار بودن موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز
– قابلیت لیفت در ارتفاع بیشتر موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز
و…
همان طور که در جریان هستید، مس دارای هدایت الکتریکی بالاتری نسبت به آلومینیوم است. این به این معنی است که مس دارای مقاومت الکتریکی کمتری نسبت به آلومینیوم است. بنابراین موتور سیم پیچ مسی کمتر داغ شده و سیم پیچی آن سالم باقی خواهد ماند.
در صورت داغ شدن بیش از حد موتور یا به اصطلاح Over Heat شدن سیم پیچی موتور، عایق سیم پیچ موتور که از نوع لاکی می باشد آسیب دیده و تخریب می شود. در این صورت به اصطلاح گفته می شود که سیم پیچی موتور کرکره برقی سوخته است.

امکانات موتور ساید زنجیری کرکره برقی سیم پیچ مس اکسز

از امکانات و قابلیت های ویژه موتور زنجیردار سیم پیچ مس اکسس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– سیم پیچ تمام مس موتور کرکره برقی اکسز
– برد مدار فرمان و رسیور فول آپشن اکسز:
این مرکز کنترل موتور ساید کرکره برقی، قابلیت اتصال سنسور چشمی مادون قرمز و چراغ فلاشر چشمک زن و چراغ خطر ۲۲۰ ولت را دارد. تعداد معدودی از برند های موتور کرکره برقی در بازار یک چنین برد مدار فرمانی با این قابلیت دارند، که این خود یک آپشن و مزیت محسوب می شود.
– سه عدد ریموت لرنینگ و کد لرن اکسز با فرکانس ۴۳۳:
سه ریموت بودن موتور ساید زنجیری کرکره برقی اکسز یکی دیگر از مزیت های این موتور کرکره برقی است. چرا که بیش از ۹۰ درصد موتور های ساید کرکره برقی موجود در بازار دارای دو ریموت هستند.
ریموت لرنینگ و کد لرن اکسز با فرکانس ۴۳۳
— گیربکس و صفحه پلیت با کیفیت موتور ساید زنجیری کرکره برقی اکسز:
یکی از فاکتور ها و موارد مهم در تعیین کیفیت موتور ساید زنجیری، کیفیت گیربکس و صفحه پلیت آن است. ضخامت ورق صفحه پلیت و یراق آلات بسیار مهم هستند. ضخامت ورق صفحه پلیت و گیربکس موتور ساید زنجیری کرکره برقی اکسس ۳,۵ میلی متر است که باعث استحکام و طول عمر بالا و عملکرد فنی بی نقص آن شده است.
– رنج توان متنوع موتور های ساید زنجیری کرکره برقی اکسز با سیم پیچ مس
– خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر:
شرکت ادادور نماینده رسمی موتور های ساید زنجیری اکسز است. گارانتی این موتور ۲۴ ماه می باشد که از طرف شرکت ما از تاریخ صدور فاکتور به خریداران محترم ارائه می شود. بنابراین در صورت خرید از نمایندگی معتبر موتور ساید زنجیری اکسز، شما می توانید از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش این موتور کرکره برقی سیم پیچ مس بهره مند شوید.
و ….
تمام موارد گفته شده در بالا، از این موتور ساید زنجیری مسی، یک موتور با کیفیت با قابلیت ها و امکانات فراوان ساخته است.
در موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز، یک قطعه الکتریکی به نام ترمیستور (Thermistor) تعبیه شده است. وظیفه این قطعه این است که اگر دمای سیم پیچی موتور بیش تر از حد مجاز شد، برق موتور قطع شده تا مانع از عملکرد موتور و سوختن سیم پیچ موتور شود. در واقع ترمیستور، یک مقاومت الکتریکی حساس به دما است. با خنک شدن مجدد ترمیستور تعبیه شده در موتور ساید زنجیری اکسز، موتور به حالت قبلی خود باز خواهد گشت. و می توانید از موتور بهره برداری کنید.
ذکر این نکته ضروریست که موتور ساید زنجیردار کرکره برقی اکسس (اکسز) به دلیل داشتن سیم پیچ مسی کمتر داغ شده و این خود مزیت بزرگی برای این موتور محسوب می شود.
پس اگر به دنبال خرید یک موتور ساید زنجیری و زنجیردار با کیفیت هستید، برند اکسز (اکسس) گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که علاوه بر داشتن سیم پیچ مسی، کیفیت بالا و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

انواع موتور ساید زنجیری کرکره برقی سیم پیچ مس اکسز

موتور های ساید گیربکسی و گیربکس دار کرکره برقی اکسس در دو سطح ولتاژ تولید می شوند:
– موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز ای سی ۲۲۰ ولت (220V AC):
این نوع از موتور های ای سی به صورت تکفاز و سه فاز تولید می شوند. در حالت تک فاز ولتاژ کارکرد موتور ۲۲۰ ولت است و در حالت سه فاز ولتاژ آن ۳۸۰ یا ۴۰۰ ولت است.
– موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز دی سی ۲۴ ولت (24V DC):
این نوع از موتور دارای یو پی اس و دستگاه ذخیره برق است. به این نوع از موتور یه اصطلاح موتور یو پی اس دار یا باطری دار (باتری دار) می گویند. البته با نام هایی مثل موتور دارای دستگاه ذخیره برق و … نیز این نوع از موتور کرکره برقی در بازار شناخته می شود.
موتور ساید زنجیری سیم پیچ مس اکسز دی سی ۲۴ ولت (

توان موتور ساید زنجیری کرکره برقی سیم پیچ مس اکسز

رنج توان موتور های ساید زنجیردار سیم پیچ مس اکسز (اکسس) کامل بوده و از ۳۰۰ کیلوگرم تا ۱۵۰۰ کیلوگرم می باشد. در زیر رنج توان این نوع از موتور ساید زنجیری سیم پیج مسی آمده است.
توان های استاندارد موتور ساید زنجیر دار سیم پیچ مس کرکره برقی اکسز ای سی (AC):
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی ای سی ۳۰۰ کیلوگرم اکسز(سیصد کیلوگرم)
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی ای سی ۶۰۰ کیلوگرم اکسز (ششصد کیلوگرم)
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی ای سی ۸۰۰ کیلوگرم اکسز (هشتصد کیلوگرم)
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی ای سی ۱۰۰۰ کیلوگرم اکسز (هزار کیلوگرم)
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی ای سی ۱۵۰۰ کیلوگرم اکسز (هزار و پانصد کیلوگرم)
موتور ساید زنجیر دار سیم پیچ مس کرکره برقی اکسز ای سی (AC)
به این نکته توجه کنید که موتور های ساید اکسز ۱۵۰۰ کیلوگرم سه فاز (۳ فاز) هستند و بقیه موتور های اکسز تکفاز یا یک فاز هستند.
دوباره تاکید می کنیم که سیم پیچ تمامی این موتور های اکسز ای سی از نوع مسی می باشد.
توان های استاندارد موتور ساید زنجیر دار سیم پیچ مس کرکره برقی اکسز دی سی (DC):
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی دی سی ۳۰۰ کیلوگرم اکسز(سیصد کیلوگرم)
– موتور ساید زنجیری کرکره برقی دی سی ۵۰۰ کیلوگرم (پانصد کیلوگرم)
موتور ساید زنجیر دار سیم پیچ مس کرکره برقی اکسز دی سی (DC)
موتور های کرکره برقی دی سی اکسز نیز مانند موتور های ای سی دارای سیم پیچ تمام مس هستند.
در هنگام خرید موتور ساید زنجیری اکسس سیم پیچ مس، به توان مورد نیاز تان دقت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

یو پی اس و دستگاه ذخیره برق موتور کرکره برقی اکسز

یو پی اس اکسز (اکسس) از نوع ۲۴ ولت دی سی (24‌V DC) بوده و به صورت فول آپشن می باشد. فول آپشن بودن یو پی اس و دستگاه ذخیره برق اکسز به این معناست که امکان اتصال به سنسور چشمی و چراغ فلاشر چشمک زن را دارد. در زیر تصویری از یو پی اس باطری دار موتور کرکره برقی اکسز را به همراه پورت ها و کانکتور های آن مشاهده می کنید.
یو پی اس باطری دار موتور کرکره برقی اکسز
در پک این دستگاه یو پی اس، دو عدد باتری ۱۲ ولت جهت ذخیره برق در نظر گرفته شده است. به همراه این یو پی اس سه عدد ریموت کد لرن و لرنینگ اکسز با فرکانس 433 مگاهرتز نیز در نظر گرفته شده است.

کاربرد موتور ساید کرکره برقی اکسز سیم پیچ مس

با توجه به کیفیت و قدرت بالا و مس بودن سیم پیچی موتور ساید زنجیردار اکسس، بیشتر از این موتور در پروژه های صنعتی، نصب کرکره برقی سوله ها، انبار ها و هم چنین کرکره برقی پارکینگ های پرتردد و با تردد بالا استفاده می شود. البته اگر برای کرکره برقی مغازه تان به دنبال یک موتور قوی و با کیفیت هستید، موتور ساید زنجیری اکسز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر شما جزو مشتریانی هستید که به دنبال خرید یک کالای با کیفیت هستید و حاضرید برای آن هزینه پرداخت کنید، موتور ساید زنجیری اکسز سیم پیچ مسی، موتور کرکره مناسبی برای شما خواهد بود. از این موتور کرکره برقی به عنوان موتور بالابر نیز استفاده می شود. برای دریافت مشاوره در رابطه با موتور ساید زنجیری اکسس با کارشناسان فنی و فروش شرکت ما با استفاده از شماره های مندرج در بالای سایت ،در ارتباط باشید.

قیمت موتور کرکره برقی ساید زنجیری اکسز سیم پیچ مس

قطعا و حتما موتور ساید کرکره برقی اکسز (اکسس) جزو موتور های ارزان قیمت بازار نیست. بلکه جزو موتور های گران قیمت بازار است. بعد از بارزانته، اکسز گران ترین موتور بازار محسوب می شود. دلیل گران بودن آن نسبت به بقیه رقبا، سیم پیچ مسی، برد مدار فرمان و رسیور فول کانال، سه عدد ریموت، صفحه پلیت و گیربکس با کیفیت و قدرتمند و خدمات پس از فروش و…. این برند موتور کرکره برقی است.
بنابراین اگر به دنبال یک موتور ساید زنجیری و زنجیردار ارزان قیمت هستید، اکسز گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. اما اگر به دنبال یک موتور ساید کرکره برقی با کیفیت و پرقدرت هستید، اکسس (اکسز) گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.
حال اگر قصد خرید، تعمیر، تعویض، نصب وراه اندازی و استعلام قیمت موتور کرکره برقی ساید زنجیری اکسز سیم پیچ مس از نوع زنجیری و زنجیردار را دارید، با کارشناسان فروش و فنی ادادور جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در ارتباط باشید.
میکروسوییچ موتور ساید کرکره برقی
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *