جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی مغازه یا فروشگاهی، دریافت مشاوره و پیش فاکتور، تعمیر کرکره برقی مغازه و اعزام نصاب کرکره برقی با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۴۳۰۰۲۷۲ | ۰۲۱−۴۶۱۳۵۶۱۱

کرکره برقی مغازه امروزه جایگزین کرکره های قدیمی مغازه شده است،اگر قصد خرید، نصب، تعمیر و استعلام قیمت کرکره برقی مغازه، فروشگاه و انبارتان را دارید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی شده به مزایای خرید و نصب کرکره برقی مغازه و فروشگاه پرداخته، و نکات مهم و کاربردی در انتخاب و خرید یک درب کرکره برقی ایمن و مناسب را ذکر کرده و تجربه خودمان را در این باره با شما دوستان و مشتریان عزیز به اشتراک بگذاریم.

کرکره برقی مغازه

مزایای کرکره برقی مغازه

استفاده از کرکره برقی به عنوان درب کرکره برقی مغازه، فروشگاه و انبار مزایای زیادی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:
۱- امنیت بالا در صورت استفاده از کرکره برقی امنیتی و ضد سرقت
۲- قیمت کرکره برقی مغازه و فروشگاه مناسب است.
۳- تولید و نصب سریع کرکره برقی
۴- عملکرد تمام اتوماتیک به وسیله ریموت یا اپلیکیشن موبایل
۶- اصطحلاک و خرابی کم کرکره برقی
۷- تنوع در رنگ و طرح انواع کرکره برقی
۸- قابلیت دیده شدن ویترین و دکور مغازه و فروشگاه در صورت استفاده از برخی از مدل های کرکره برقی
۹- مقاومت در برابر شرایط محیطی، باد و باران و …
۱۰- قابلیت چاپ طرح دل خواه، لوگو و اطلاعات کسب و کار شما برروی درب کرکره برقی مغازه و فروشگاه تان
و دیگر مزایایی که در ادامه این مقاله با آن آشنا خواهید شد.

انواع کرکره برقی مغازه

حال که مزایای استفاده از کرکره برقی به عنوان درب و حفاظ مغازه و فروشگاه را بر شمردیم، حتما این سوال برای شما پیش می آید که از چه نوع کرکره برقی می توان برای کرکره برقی مغازه استفاده کرد. در لیست زیر به مدل هایی که برای این کاربرد مناسب هستند اشاره می کنیم.

انواع کرکره برقی مغازه

۱- کرکره برقی آلومینیومی سنگین دو، سه و چهار پل
۲- کرکره برق فولادی یا آهنی تک جداره ساده و فول پانچ یا رول پانچ سوراخ دار(که تیغه های آن سوراخ سوراخ است به شکل دایره ای یا ستاره ای).
۳- کرکره برقی فولادی یا آهنی گالوانیزه فوم دار پیش رنگ(خودرنگ)، با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و سمباده ای
۴- کرکره برقی پلی کربنات شفاف یا شیشه ای در رنگ های مختلف با مفصل لوله استیل و از نوع ضد ضربه و نشکن
۵- کرکره برقی رول گیتر با میلگرد هشت و دوازده (۸ و ۱۲) که ضدسرقت محسوب می شود

در انتخاب درب کرکره برقی مغازه، فروشگاه و انبار بایستی به نکات زیر توجه کنید:

کرکره برقی آلومینیومی مغازه

۱- کرکره برقی آلومینیومی مغازه و فروشگاه دارای ویژگی های زیر می باشد:

کرکره برقی آلومینیومی مغازهجدای از رنگ، مدل و طرح کرکره برقی، کیفیت تیغه استفاده شده، وزن، استحکام، تعداد پل، و سختی آلیاژ آلومینیوم در درب کرکره برقی مغازه اهمیت بالایی دارد. چرا که مهمترین ویژگی یک کرکره برقی مغازه، امنیت و ایمنی آن در برابر دزدی و سرقت است. در اینجا منظور از کیفیت بالا، تیغه ای است که از آلیاژ آلومینیوم استاندارد تولید شده باشد و کیفیت رنگ بالایی داشته باشد. توصیه ما استفاده از تیغه های با عرض ۸۰ میلیمتر یا ۸ سانتیمتر یا عرض ۱۰۰ میلیمتر یا ۱۰ سانتیمتر است. این که از کدام یک از این دو تیغه فوق را خرید یا نصب کنیم، به ابعاد دهانه مغازه، فروشگاه و انبار شما بستگی دارد. معمولا برای مغازه های با دهانه بزرگ از تیغه های با عرض ۱۰ سانتیمتر استفاده می شود. نکته مطرح شده در رابطه با کیفیت، وزن و استحکام تیغه کرکره برقی در درجه اول اولویت خواهد بود، بنابراین سعی کنید یک نوع تیغه با کیفیت و درجه یک برای کرکره برقی مغازه و فروشگاه تان خرید و نصب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و اعزام کارشناس جهت بازدید کار، می توانید با کارشناسان فنی و فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. در شرکت ما، امکان تولید تیغه کرکره برقی آلومینیومی در رنگ و وزن های سفارشی وجود دارد. تیغه البرز تا وزن ۷,۵ کیلو و سه پل با برند البرز پلاس قابل تولید و سفارش است. باز هم به این نکته اشاره می کنیم که هر چقدر کرکره برقی شما سنگین تر و قوی تر باشد، امنیت مغازه و فروشگاه شما بالاتر خواهد بود. توصیه ما به شما انتخاب تیغه های درجه یک بازار مثل تیغه کرکره برقی البرز، آکرول، وینکس، آلووین و … برای درب کرکره برقی مغازه و فروشگاه تان است.

میکروسوییچ موتور توبلار کرکره برقی
مشاهده

کرکره برقی فولادی ضد سرقت

۲- کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه ضد سرقت مغازه و فروشگاه را ببینیم:

یکی دیگر از گزینه های خرید کرکره برقی مغازه، کرکره برقی فولادی ضد سرقت می باشد. این نوع کرکره به دلیل وزن و استحکام بالا قابلیت ضدسرقت دارد و برای مغازه، فروشگاه، انبار و سوله مناسب است. تیغه های فولادی در مقایسه با تیغه های آلومینیومی سبک موجود در بازار بسیار قوی تر و مستحکم تر هستند. این نوع از تیغه ها به راحتی خم نشده و در برابر ضربه مقاوم و به سختی قابل نفوذ هستند.

انواع تیغه فولادی

به طور کلی تیغه های فولادی و آهنی کرکره برقی به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

انواع تیغه فولادی

تیغه کرکره برقی فولادی تک جداره

دسته اول: تیغه کرکره برقی فولادی تک جداره که خود به دو دسته تقسیم می شوند. تیغه ساده و رول پانچ یا فول پانچ(سوراخ دار).
مشخصات فنی این نوع از تیغه کرکره برقی فولادی یا آهنی که بسیار برای مغازه و فروشگاه مناسب است:
– عرض تیغه: هشت سانتیمتر یا هشتاد میلیمتر
– ضخامت ورق: ۱ میلیمتر
– وزن تیغه ساده: ۱۰ تا ۱۱ کیلوگرم بر متر مربع
– وزن تیغه پانچ خورده: ۷ تا ۸ کیلوگرم بر متر مربع
– نوع پوشش: کوره ای الکترواستاتیک
– دارای رنگ بندی متنوع

امروزه از این نوع از تیغه کرکره برقی فولادی تک جداره برای طلافروشی ها، صرافی ها، بانک ها و … استفاده می شود. اگر صاحب یک طلافروشی، صرافی هستید یا مدیریت بانک یا موسسات مالی را بر عهده دارید، یا امنیت مغازه و فروشگاه تان برای شما اهمیت زیادی دارد، نصب و خرید کرکره برقی فولادی یا آهنی بسیار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
بسیار از بانک ها از تیغه های فولادی تک جداره رول پانچ یا فول پانچ استفاده می کنند. به این نوع از تیغه های کرکره برقی، پانچ خورده، سوراخ دار یا سوراخ سوراخ می گویند. نوع پانچ و سوراخ پرس خورده این نوع از کرکره برقی یا به صورت ساده و دایره ای است یا ستاره ای که بستگی به نظر و سلیقه مشتری دارد.

تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

۳- تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار  پیشرنگ(خودرنگ)، با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و سمباده ای مغازه و فروشگاه:
نوع دیگری از کرکره برقی که برای مغازه مناسب است، تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار است. این نوع از تیغه ها دو جداره هستند و به دلیل استفاده از فوم، دارای سر و صدای کمتری می باشند. نوع پوشش و رنگ این تیغه ها یا پیش رنگ و خودرنگ است، یا کوره ای الکترواستاتیک با سطح صاف و یا سمباده ای. این نوع از کرکره برقی فولادی فومدار نیز به دلیل وزن و استحکام بالا، گزینه مناسبی برای کرکره برقی مغازه و فروشگاه شما محسوب می شود. به این نکته توجه کنید که ورق کرکره های فولادی و آهنی فوم دار از نوع گالوانیزه گرم می باشند و به همین دلیل در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. به همین دلیل به این نوع از کرکره برقی، کرکره برقی گالوانیزه می گویند.

کرکره برقی پلی کربنات شفاف

۴- یکی دیگر از کرکره های مغازه،کرکره برقی پلی کربنات شفاف یا شیشه ای می باشد که اطلاعات بیشتری درباره آن می خوانیم:

کرکره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شیشه ای

کرکره برقی پلی کربنات شیشه ای

کرکره برقی شیشه ای شفاف (درب کرکره ای طلقی)

در رنگ های مختلف با مفصل و عضروف لوله استیل و از نوع ضد ضربه و نشکن برای مغازه و فروشگاه:
این نوع از کرکره برقی که دارای زیبایی خاصی است از نوعی نانو کامپوزیت تولید و ساخته می شود. در واقع ماده اصلی این نوع از کرکره برقی از مواد پلیمری است. این نوع از کرکره برقی شفاف است و بدنه آن شبیه به طلق و شیشه می باشد. به همین دلیل به آن به اصطلاح کرکره برقی شیشه ای شفاف یا طلقی نیز می گویند.

کرکره برقی شیشه ای شفاف

کرکره برقی شیشه ای شفاف

البته به کار بردن اصطلاحاتی مثل کرکره برقی شیشه ای، طلق و طلقی در رابطه با این نوع از کرکره برقی کاملا نادرست است.

پلی کربنات لوله ای با لوله استیل

این نوع از کرکره برقی دارای دو نوع مفصل و غضروف است. غضروف آلومینیومی و غضروف و مفصل لوله استیل. توصیه ما استفاده از پلی کربنات لوله ای با لوله استیل برای مغازه، فروشگاه، بانک، صرافی و طلافروشی است. ضخامت مناسب برای این نوع از کاربری ۳,۳ میلیمتر یا ۴ میلیمتر است.
اگر قصد انتخاب کرکره برقی پلی کربنات برای مغازه یا فروشگاه تان را دارید، حتما به کیفیت آن دقت کنید. چرا که پلی کربنات های با کیفیت پایین خیلی زود به دلیل تابش نور خورشید دچار شکستگی های ریز در بدنه شده و زرد می شوند.

میکروسوییچ موتور ساید کرکره برقی
مشاهده

رنگ کرکره برقی پلی کربنات

شرکت ما چهار رنگ کرکره برقی پلی کربنات دارد:
– کرکره برقی پلی کربنات شفاف و شیشه ای
– کرکره برقی پلی کربنات عسلی یا برنزی
– کرکره برقی پلی کربنات دودی یا مشکی
– کرکره برقی پلی کربنات شیری یا مات

تیغه کرکره برقی رول گیتر برای کرکره مغازه

۵- یکی دیگر از کرکره های مغازه، کرکره برقی رول گیتر می باشد:

تیغه کرکره برقی رول گیتر

(رول گیتر) با میلگرد هشت و دوازده (۸ و ۱۲) ضدسرقت مناسب برای کرکره مغازه و فروشگاه:
اگر به دنبال یک درب کرکره برقی ایمن، سنگین و ضد سرقت برای مغازه و فروشگاه تان هستید، ما به شما کرکره برقی رولگیتر را پیشنهاد می کنیم. به این نوع از کرکره برقی، حفاظ، کرکره برقی نرده ای و کرکره برقی بانک و کرکره برقی لوله ای نیز می گویند. همان طور که در تصویر می بینید، رول گیتر ها شبیه به نرده و حفاظی هستند که روکش آنها لوله استیل ضدزنگ و مغزی آن میلگرد توپر است که با تسمه هایی که به صورت عمودی کار شده اند، این لوله های افقی به یکدیگر متصل شده اند. تمامی قطعات کرکره برقی رول گیتر تماما گالوانیزه و سیلور است، به همین دلیل در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم خواهد بود. این نوع از کرکره برقی دارای وزن و استحکام بالایی است به همین دلیل کرکره برقی مناسب برای بانک ها، طلافروشی ها و صرافی ها محسوب می شود.

وزن کرکره برقی رول گیتر حدودا از ۸ تا ۱۵ کیلوگرم بر متر مربع است. تیغه انتهایی این نوع از کرکره برقی ضد سرقت پروفیل ۲۰ در ۶۰ گالوانیزه است که یک میلگرد از داخل آن رد شده است. به همین دلیل برای نصب جاقفلی برقی یا دستی استحکام بالایی دارد.

درب کرکره ای رول گیتر

این نوع از کرکره برقی برای مغازه ها، فروشگاه، بانک، طلا فروشی و صرافی به این دلیل مناسب است که در صورت پایین و بسته بودن کرکره برقی، ویترین و فضای داخل مغازه و فروشگاه شما دید کامل خواهد داشت.
کرکره برقی رول گیتر به دلیل بافت افقی و عمودی که دارد و تار و پود آن به هم متصل شده است، به سادگی قابل برش و نفوذ برای سارقان نخواهد بود.

متعلقات کرکره برقی

نکاتی در رابطه با متعلقات کرکره برقی فروشگاهی و مغازه را با هم مرور کنیم:

کرکره برقی فروشگاهی

– ریل کرکره برقی مغازه و فروشگاه:

ریل کرکره برقی

ریل کرکره برقی فروشگاهی و مغازه

ریل کرکره برقی فروشگاهی هم می تواند آلومینیومی و هم می تواند آهنی(فولادی) باشد. اگر می خواهید امنیت درب کرکره برقی مغازه و فروشگاه شما افزایش یابد، بهتر است از ریل آلومینیومی سنگین پشت قوطی دار یا ریل فولادی یا آهنی استفاده کنید. کیفیت و استحکام ریل تاثیر زیادی در امنیت و استحکام درب کرکره ای شما دارد. توصیه ما برای این کاربری کرکره برقی، استفاده از ریل فولادی و آهنی است، چرا که خم کردن و باز کردن دهانه آن برای سارقان و نفوذ به داخل مغازه و فروشگاه دشوارتر خواهد بود. به این نکته توجه کنید که هرچه عمق ریل کرکره برقی بیشتر باشد، امنیت کرکره برقی شما بیشتر خواهد شد. مثلا می توانید از ریل فولادی و آهنی ضخیم و سنگین با عمق ده سانت یا به اصطلاح لبه ۱۰ سانت بدین منظور استفاده کنید.

موتور کرکره برقی مغازه و فروشگاه

در زیر عکس موتور کرکره برقی که برای کرکره مغازه و فروشگاه منسب هستند را می بینیم:

موتور توبلار 140 مناسب برای کرکره مغازه

موتور توبلار 140 مناسب برای کرکره مغازه

 

موتور کرکره برقی مغازه

موتور توبلار صنعتی مناسب برای کرکره فروشگاهی

 

موتور ساید کرکره برقی مغازه

موتور ساید کرکره برقی مغازه

 

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید و انتخاب یه درب کرکره برقی مناسب برای مغازه و پارکینگ، انتخاب یک موتور مناسب است. اولین نکته در انتخاب یک موتور مناسب برای کرکره برقی مغازه، وزن آن کرکره برقی است. اگر کرکره برقی فروشگاه شما سنگین است، توصیه ما استفاده از موتور ساید یا به اصطلاح موتور گیربکس دار و زنجیردار یا موتور توبلار صنعتی با توان و قدرت بالا است. اگر وزن کرکره برقی مغازه و فروشگاه شما چندان بالا و سنگین نیست، می توان از موتور توبلار یا لوله ای و توکار معمولی موجود در بازار که تا توان ۱۴۰ نیوتن تولید می شوند استفاده کرد. برای نصب کرکره برقی مغازه، موتور توبلار مناسب است. به دو دلیل، یکی این که نما و ظاهر کرکره برقی شما زیباتر می شود و دوم اینکه از آنجایی که تعداد باز و بست و بالا و پایین کردن کرکره برقی مغازه محدود است، موتور توبلار برای این نوع کاربری مناسب خواهد بود.
اگر نگرانی بابت قطع برق دارید، می توانید از یو پی اس که در واقع دستگاه ذخیره برق است استفاده کنید.
برای خرید، نصب و تعمیر موتور کرکره برقی مغازه و فروشگاه تان با ما در ارتباط باشید.

معرفی کرکره‌ برقی شفاف شیشه ای
مشاهده

– قفل کرکره برقی مغازه و فروشگاه:
با توجه به افزایش سرقت از مغازه ها و فروشگاه ها، توصیه ما به شما استفاده از قفل برای کرکره برقی تان است. ما در شرکت ادا دور سه نوع قفل برای کرکره برقی داریم که در زیر آماده است:

قفل دستی کرکره برقی

جاقفلی دستی کرکره برقی

۱- جاقفلی و قفل دستی کرکره برقی :
این نوع از قفل کرکره برقی مغازه دارای ساختاری بسیار ساده است. به این صورت که از دو قطعه ال(L) شکل تشکیل شده است که دارای پوشش گالوانیزه است و قابلیت اتصال قفل آویز و کتابی را دارد. به این نوع از قفل کرکره برقی، قفل دستی یا جاقفلی دستی کرکره برقی می گویند. برای افزایش امنیت کرکره برقی مغازه و فروشگاه تان می توانید از دو عدد قفل استفاده کنید، که یکی سمت راست و دیگری سمت چپ کرکره مغازه تان نصب می شود. این نوع قفل دارای ایرادات و اشکالاتی است که استفاده از آن برای کرکره برقی را دچار مشکلات و ایراداتی می کند.
یکی از این اشکالات این است که در صورت قفل بودن کرکره برقی، اگر دست شما به یکی از دکمه های ریموت کرکره برقی مغازه تان برخورد کند به اشتباه، موتور در حالی که کرکره از پایین قفل شده شروع به کار کردن خواهد کرد و همین باعث آسیب دیدن موتور و تیغه های کرکره برقی، به خصوص تیغه انتهایی خواهد شد.
برای حل این مشکل جاقفلی برقی طراحی و ساخته شد.

جاقفلی کرکره برقی

۲- قفل و جاقفلی برقی هوشمند کرکره برقی:
این قطعه در واقع یک جاقفلی است که قابلیت اتصال قفل کتابی و آویز را دارد. سیم کشی این نوع از قفل برقی هوشمند به گونه است که در مسیر برق موتور کرکره برقی قرار می گیرد، و در زمان بسته بودن قفل، میکروسوئیچ موجود در آن مدار برق موتور را باز کرده و موتور بی برق می شود. بنابراین دیگر مشکل آسیب دیدن موتور و پارگی تیغه های کرکره برقی مغازه و فروشگاه تان پیش نخواهد آمد. توصیه ما حتما استفاده و نصب این نوع قفل هوشمند برقی به جای قفل دستی است.

جاقفلی هوشمند کرکره برقی

قفل برقی کرکره برقی

۳- قفل برقی هوشمند کرکره برقی ضدسرقت:

قفل برقی هوشمند کرکره برقی

قفل برقی هوشمند کرکره برقی

نوعی دیگری از قفل برقی هوشمند کرکره برقی، نوع ضدسرقت آن است. حتما به این نکته دقت کنید، که این قفل با جاقفلی هایی که به آنها در بالا اشاره شد متفاوت است. این تجهیز، در واقع یک قفل زبانه دار است نه یک جاقفلی برقی. تصویر این قفل کرکره برقی و متعلقات و لوازم جانبی آن در بالا آمده است. این قفل هوشمند کرکره برقی ضدسرقت چند ویژگی خاص دارد، یکی ولتاژ کارکرد آن است که ۲۴ ولت می باشد و دیگری این که این قفل به هیچ عنوان از بیرون دید ندارد و تنها یک سوراخ کوچک بر روی ریل جهت ورود کلید به قفل در نظر گرفته شده است. هم چنین جهت افزایش امنیت دو عدد تسمه فولادی از میان تیغه انتهایی کرکره برقی عبور داده می شود تا در صورت وارد آوردن ضربه به آن، تیغه انتهایی خم نشده و آسیب نبیند. هم چنین این قفل هوشمند کرکره برقی ضد آب بوده و قابلیت کار در تمامی شرایط آب و هوایی را دارد. این قفل کرکره برقی به معنای واقعی کلمه ضد سرقت بوده و گزینه مناسبی برای مغازه، فروشگاه، بانک، طلافروشی و صرافی ها است.

چاپ روی کرکره برقی

چاپ لیزری کرکره برقی

– چاپ روی کرکره برقی مغازه و فروشگاه:

چاپ روی کرکره برقی

چاپ روی کرکره برقی

یکی از قابلیت های کرکره برقی آلومینیومی برای مغازه و فروشگاه این است که شما می توانید لوگو، برند، آدرس سایت، اینستاگرام و هر آن چه مربوط به کسب و کارتان است را بر روی آن چاپ کنید(چاپ لیزری کرکره برقی) و بدین ترتیب به تبلیغ محصولات و خدماتتان بپردازید.

چاپ لیزری کرکره برقی

چاپ لیزری کرکره ای

بنابراین اگر تمایل به چاپ روی کرکره برقی تان را دارید با ما در ارتباط باشید. این نوع چاپ دارای کیفیت بالا و لیزری بوده و قابل شستشو می باشد.
حال اگر قصد خرید، تعمیر، تعویض، نصب و استعلام قیمت کرکره برقی مغازه و یا کرکره برقی فروشگاهی تان را دارید، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.
شرکت ادا دور در زمینه فروش و نصب درب کرکره برقی مغازه و فروشگاه دارای سابقه طولانی بوده و می تواند در این زمینه به شما مشتریان گرامی خدمات ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *