کرکره برقی ضد گلوله

یکی از مهمترین مسائلی که این روزها تبدیل به یک دغدغه برای تمامی افراد چه در محیط زندگی و چه محل کسب وکار و هر مکانی که با آن سروکار دارند ،شده است *تامین امنیت* میباشد.

مشکلات اقتصادی منجر به افزایش روز افزون جرایم مختلف از جمله سرقت و دزدی در سطح شهر شده است .به همین جهت دغدغه ایجاد امنیت در محل زندگی و کسب وکار ، هر روز بیشتر از قبل حس میشود.

در این مقاله به سوالات زیر، در باب نکات فنی و موارد مربوط به خرید و ساخت کرکره برقی ضد گلوله و ضد سرقت ، پاسخ خواهیم داد ، با ما همراه باشید.

 

  1. کرکره برقی ضد گلوله چیست؟
  2. انواع کرکره برقی ضد گلوله کدامند؟
  3. موتور مناسب برای کرکره برقی ضد گلوله چیست؟
  4. قیمت کرکره برقی ضد گلوله به چه صورت محاسبه میشود؟
  5. خرید و فروش کرکره برقی ضد گلوله به چه نحو است؟
  6. نصب کرکره برقی ضد گلوله به چه صورت امکان میپذیرد؟

1.کرکره برقی ضد گلوله چیست؟

یکی از راهکارهایی که برای تامین امنیت وجوددارد ،استفاده از کرکره برقی است.اما نکته حائز اهمیت این است که تمام کرکره های برقی که در حال حاضر در بازار موجود هستند را نمیتوان گزینه ای مناسب برای تامین امنیت ، علی الخصوص در مکان هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند در نظر گرفت. یکی از کاربرد های خاص کرکره برقی، استفاده از آن به عنوان درب و حفاظ برای طلافروشی و صرافی است. طلافروشی ها و صرافی ها، حساسیت های زیادی نسبت به مسائل امنیتی دارند.که همان طور که گفته شد با توجه به افزایش میزان سرقت ها در سراسر کشور، این حساسیت ها افزایش نیز یافته است.

تیغه های کرکره برقی معمولی به دلیل مقاومت کمی که در برابر ضربات سخت دارند، نمیتوانند امنیت لازم برای برخی از کسب و کارها ، از جمله طلا فروشی ، صرافی ،بانک، کلانتری و یا حتی دادگستری را تضمین کند.

دادگستری ها و کلانتری که اغلب با افراد خلافکار و مجرمین سروکار بیشتری دارند، احتمال تیر اندازی از جانب آنها وجود دارد در نتیجه به دلیل حساسیت بالایی که حاکم است ، باید از کرکره هایی استفاده شود که از مقاومت بالا برخوردار بوده و اصطلاحا به آن کرکره برقی ضد گلوله یا کرکره برقی ضد سرقت گفته میشود.

استفاده از کرکره برقی ضد گلوله در مکان های حساس برای تضمین امنیت بیشتر توصیه میشود.

2.انواع کرکره برقی ضدگلوله چیست؟

قبل از سفارش و ساخت کرکره برقی ضدگلوله، ابتدا باید با انواع کرکره برقی مناسب آشنا شویم. برای صرافی و طلافروشی ها، بانک ها و یا هرمکانی که نیاز به امنیت بیشتر حس میشود ، از انواع مختلفی از کرکره برقی ضد گلوله و کرکره برقی ضدسرقت استفاده می شود.

این کرکره برقی های ضد گلوله شامل موارد زیر میشوند:

 

کرکره برقی فولادی با ضخامت بالا

کرکره برقی فولادی با ضخامت بالا ضد گلوله

کرکره برقی آهنی

کرکره برقی پلیکربنات (پلی کربنات) شفاف شیشه ای با ضخامت 4 میل

کرکره برقی پلیکربنات (پلی کربنات) شفاف شیشه ای با ضخامت 4 میل

این که از کدام یک از کرکره های برقی ذکر شده در بالا استفاده کنیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا طلافروشی ها عموما دارای ویترین هستند. بنابراین استفاده از کرکره برقی پلیکربنات شفاف و شیشه ای گزینه مناسبی برای طلافروشی ها است.

در صورت استفاده از این دو نوع کرکره برقی ضد گلوله و ضدسرقت، ویترین مغازه طلافروشی حتی در زمان بسته و تعطیل بودن مغازه همچنان دیده خواهد داشت و این می تواند یک مزیت خوب برای شما باشد. اگر طلافروشی داخل پاساژ باشد یا در خیابان واقع شده باشد، در انتخاب نوع کرکره برقی برای طلافروشی اثر گذار است.
برای صرافی ها، شاید کرکره برقی فولادی و کرکره برقی آهنی گزینه مناسب تری باشد. چرا که ویترین صرافی با طلافروشی کاملا متفاوت است.

برای بانک ها نیزکرکره برقی پلی کربنات بسیار کاربرد دارد. تیغه‌های پلی کربنات به دلیل دارا بودن از ترکیبات پلی کربنات به شدت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این مقاومت در برابر پوسیدگی، فرسایش، زنگ زدگی، تابش مستقیم نور خورشید است. در مدل‌های قدیمی کرکره، تابش مستقیم نور خورشید موجب کاهش مقاومت و زیبایی آن می‌شد.

برخی از مزایا و ویژگی های استفاده از کرکره برقی پلی کربنات با ضخامت 4 میل:

قابل استفاده در تمامی مشاغل

ضد گلوله و امنیتی بودن

مقاومت بالا در برابر ضربات سخت

قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی

  1. موتور مناسب برای کرکره برقی ضد گلوله چیست؟

موتور مناسب برای کرکره برقی ضد گلوله چیست

 

در زمان نصب و ساخت کرکره ضد گلوله، یکی از مهم ترین نکات، انتخاب و خرید موتور کرکره برقی مناسب است. از آنجایی که کرکره های برقی ضدسرقت و امنیتی دارای وزن سنگین هستند، حتما بایستی از یک موتور کرکره برقی قدرتمند استفاده کنیم. موتور ما می تواند ساید باشد یا توبلار. توان و نوع موتور حتما باید با توجه به نوع پروژه، وزن کرکره برقی، ابعاد کرکره برقی و دیگر موارد انتخاب و تعیین شود.

  1. قیمت کرکره برقی ضد گلوله به چه صورت محاسبه میشود؟

قیمت کرکره برقی ضد گلوله به چه صورت محاسبه میشود

قیمت کرکره برقی ضد گلوله به نوع کرکره برقی، مشخصات فنی، نوع موتور و شرایط نصب آن بستگی دارد.محاسبه و اندازه گیری ابعاد کار به صورت حدودی توسط مشتری و کارفرما و هم چنین ارسال عکس و تصویر از کار، می تواند به ما کمک کند تا برآورد دقیق تری از قیمت کرکره برقی ضد گلوله و امنیتی داشته باشیم.

5.خرید و فروش کرکره برقی ضد گلوله به چه نحو است؟

برای خرید و فروش کرکره برقی ضد گلوله و ضد سرقت، فقط کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. سعی ما بر این است که خرید را برای شما ساده کرده و گزینه های مناسب برای خرید کرکره برقی ضد گلوله را به شما عزیزان معرفی کنیم.

6.نصب کرکره برقی ضد گلوله به چه صورت امکان میپذیرد؟

نصب کرکره برقی ضد گلوله

نصب کرکره برقی ضد گلوله و امنیتی تفاوت چندانی با نصب دیگر کرکره های برقی ندارد. البته با توجه به حساسیت های امنیتی کرکره برقی برای طلافروشی ،صرافی، بانک و… هم چنین بحث ظرافت و زیبایی کار، تیم نصب بایستی دقت بیشتری در نصب کرکره برقی ضد گلوله به کار ببرند تا نتیجه کار مطلوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *