سایبان برقی مغازه و فروشگاه

سایبان برقی مغازه و فروشگاه

سایبان مغازه و فروشگاه انواع مختلفی دارد که عبارتند از : سایبان های دستی و سایبان های برقی و اتوماتیک.

سایبان دستی ، درواقع با استفاده از یک اهرم دستی و یا اصطلاحا هندل توسط نیروی انسانی باز و بسته میشوند ، این سبک از سایه بان فاقد موتور الکترومکانیکی جهت باز و بسته شدن است.

 سایبان برقی با استفاده از نیروی الکتریسیته ، موتور مکانیکی را به حرکت دراورده و سایبان را باز و بسته میکند. درواقع کارکرد آن به صورت الکترومکانیکی است.

 سایبان برقی ، یکی از راهکارهای در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید در فصول گرم سال و محافظت از محصولات مغازه و فروشگاه در صورت وزش باد شدید و تغییرات آب و هوایی میباشد.مغازه هایی همچون شیرینی فروشی ، میوه فروشی ها، بستنی فروشی و رستوران ها یا کافی شاپ هایی که بخشی از محل نشستن مشتریان خود را به بیرون از مغازه اختصاص داده اند ، همچنین فروشگاه های لباس و کیف و کفش نیز در فصول گرم و آفتابی اجناسشان آسیب میبینند و خسارت زیادی را متحمل میشوند ، در نتیجه استفاده از سایبان های برقی در فصول گرم سال و فصولی که بارندگی زیاد است و شرایط آب و هوایی خاص میشود ، یک نیاز حیاتی است.پس برای جذب مشتری و ایجاد رفاه حال آنان ، باید شرایط مناسبی را فراهم آورند.

البته برخی همچنان از سایبان های دستی برای درب ورودی مغازه و فضای روبروی ویترین استفاده میکنند که با رواج استفاده از سایبان های برقی برای مغازه و فروشگاه به جای مدل های متحرک دستی ، کاربرد آنها رفته رفته کمتر شده است.در صورت به کارگیری سایبان های برقی به جای نوع دستی آن دیگر نیازی به استفاده از هندل و نیروی انسانی نیست و تنها با فشردن دکمه ریموت باز و بسته میشوند.سرعت باز و بسته شدن سایبان های برقی نسبت به نوع دستی آن نیز یکی از عواملی است که در رواج آن تاثیرگزار بوده است.

شایان ذکر است که تفاوت بین سایه بان فروشگاهی برقی با سایه‌‌بان دستی مغازه در وجود یا عدم وجود موتور الکترومکانیکی آن است.

همچنین یکی از مزیت های مورد توجه سایبان های برقی این است که امکان تولید با هر نوع طرح و رنگی را طبق سلیقه و نظر مشتری و با توجه به فضا و محیط اطراف را دارد.امکان چاپ طرح های تبلیغاتی و دکوراتیو با توجه به نظر و درخواست مشتری وجود دارد.درواقع سایبان های برقی علاوه براینکه از آفتاب ، گرما و یا باد و بارندگی مغازه و فروشگاه را در امان نگه میدارد ،میتواند یک راهی در جهت تبلیغات و جلب توجه مشتریان گردد. . البته سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت به سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد.

اجزای اصلی سایبان برقی مغازه و فروشگاه

لوازم و متعلقات یک سایبان برقی شامل موتور سایبان برقی ، اسکلت سایبان برقی ، پارچه و روکش های سایبان برقی است.

موتور سایبان برقی از نوع توبلار است که همراه با دو عدد ریموت میباشد.جنس پارچه و روکش سایبان برقی باید از نوع برزنتی باشد ، چرا که بیشترین مقاومت را در برابر شرایط جوی داراست.اسکلت سایبان برقی از نوع فلزی است که بهتر است از نوع آلومینیومی باشد .چرا که آلومینیوم در برابر شرایط جوی خاص همچون بارندگی مقاومت بالایی دارد و زنگ نمیزند.

قیمت و نحوه خرید سایبان برقی مغازه و فروشگاه

قیمت سایبان های برقی مغازه و فروشگاه به اجزای آن و نوع لوازمی که در آن به کار برده میشود بستگی دارد ، در نتیجه نمیتوان قیمت ثابتی را عنوان کرد .نوع اسکلت به کار رفته ، موتور سایبان برقی و یا حتی جنس و نوع پارچه و… تاثیر گزار در قیمت نهایی سایبان برقی مغازه و فروشگاه است.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و نصب سایبان برقی مغازه و فروشگاه با کارشناسان فروش شرکت ادادور در ارتباط باشید.