کاربرد کرکره برقی مدرن بیشتر از یک محافظ ساده در برابر آفتاب است. آنها عایق حرارتی و عایق صدای خوبی هستند و حتی در برابر سرقت نیز از شما و لوازم شما محافظت می‌کنند. ضمن آن‌که ایمنی مکان شما را بهبود می‌بخشند. علاوه بر این، کرکره های برقی امروزی به طور موثری از خانه شما در برابر باد و آب و هوای سخت محافظت می‌کنند، اما همه این ویژگی ها به ابعاد و اندازه کرکره، کیفیت کرکره و نحوه نصب باز می‌گردد. بنابراین محاسبه اندازه کرکره برقی از اهمیت بالایی برخوردار است.

چگونگی محاسبه اندازه کرکره برقی

انواع کرکره برقی و درب کرکره ای طوری طراحی شده تا بتوانید متناسب با هر فضای از آنها استفاده کنید. مجری این کار می‌تواند کرکره های برقی را در اندازه های مختلفی نصب کند.

در واقع می‌توان گفت هیچ اندازه استانداردی برای کرکره‌های برقی یا درب کرکره ای وجود ندارد. شما موقع سفارش این نوع محصولات باید به دقت فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید. باید اطمینان حاصل شود که درب یا کرکره شما با اندازه دقیق ساخته می‌شود. محاسبه اندازه کرکره برقی اگر به درستی انجام شود، باعث می‌شود که کرکره به نرمی کار کند و عایق حرارتی مناسب را برای شما فراهم کند.
معمولا برای دقیق بودن اندازه ها، نصاب و یا تولیدکننده کرکره های برقی در محل حضور پیدا می‌کند تا ابعاد و اندازه‌ها را با دقت بالا برداشت کند. اطلاعات این مقاله در درجه اول برای کسانی است که مایلند خودشان کرکره را نصب کنند. این راهنما به شما کمک می کند تا اندازه‌های صحیح را مشخص و کرکره مناسب را سفارش دهید.

انواع سایبان برقی و مزایای آن
مشاهده

اگر بخواهید نصب کرکره را فروشنده و یا مجری این کار مانند ادادور انجام دهد، یک نفر از اعضای تیم ادادور از محل شما بازدید می‌کند و اندازه‌گیری را انجام می‌دهد. این موضوع، تناسب کامل را برای شما تضمین می‌کند.

اهمیت محاسبه اندازه کرکره برقی - 1

ابعاد و اندازه کرکره برقی

هنگام اندازه گیری و محاسبه اندازه کرکره برقی و درب کرکره ای شما باید هر گونه لوله، کانال و غیره را که ممکن است در محل نصب وجود داشته باشد را در نظر بگیرید و یادداشت کنید. همچنین سطح کف را بررسی کنید. آیا یکنواخت است؟ اگر دهانه بیرونی کف شیبدار باشد، ممکن است باعث جمع شدن آب شود.

شما می‌توانید کرکره برقی را در ابعاد و اندازه های دلخواه خود به ادادور مرکز سفارش انواع موتور درب برقی سفارش دهید. در حال حاضر هیچ محدودیتی در این کار وجود ندارد.

اهمیت دقت در محاسبه اندازه کرکره برقی

قرارگیری و نصب تک تک اجزای کرکره برقی و درب کرکره ای در محل خود از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر ابعاد و اندازه‌ها به درستی محاسبه نشوند ممکن است کرکره شما به درستی کار نکند. این موضوع سبب می‌شود تا تیغه‌ها به درستی بالا و پایین حرکت نکنند و یا تیغه‌های کرکره از ریل و مسیر خود خارج شوند.

بنابراین اندازه‌گیری دقیق درب کرکره ای مهم‌ترین مرحله در این کار است. اگر تخصص این کار را ندارید بهتر است از افراد با تجربه و متخصص در این کار به خصوص از مجری معتبری مانند ادادور کمک بگیرید. کارشناسان ما قادر هستند در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا ابعاد و اندازه کرکره را محاسبه کنند.

متعلقات و لوازم جانبی موتور ساید کرکره برقی
مشاهده

هدف ما از محاسبه اندازه کرکره برقی

هدف اصلی ما از این کار محاسبه ابعاد و سنجش ارتفاع و عرض رول کرکره است. ما با اندازه‌گیری دقیق می‌توانیم متراژ نهایی این کار را به دست بیاوریم و تعیین کنیم که آیا موتور کرکره قابلیت باز و بسته کردن این مقدار از وزن را دارد و می‌تواند به خوبی در این شرایط تحمل کند یا خیر.

علاوه بر این با اندازه‌گیری دقیق می‌توانید قیمت تمام شده کرکره را نیز محاسبه کنید. توجه داشته باشید که باز و بسته شدن مناسب کرکره به اندازه‌گیری دقیق آن بستگی دارد.

کرکره های برقی نسبت به درب‌های قدیمی یا کرکره‌های سنتی کارآمدتر هستند و کاربردهای متعددی دارند. شما می‌توانید بر خلاف درب‌های قدیمی آنها را به صورت افقی و عمودی نصب کنید. آنها عملکردی کاملا مناسب دارند و می‌توانند به راحتی ایمنی خانه و یا پارکینگ شما را به وجود بیاورند.

استفاده از کرکره برقی می‌تواند کارآمد باشد و دسترسی شما را به راحتی به هر فضایی امکان‌پذیر کند. انتخاب و نصب کرکره های برقی مراحل زیادی دارد که شما باید قبل از شروع باید با این مراحل آشنا باشید.

اهمیت محاسبه اندازه کرکره برقی - 2

نصب درب کرکره‌ای

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا اهمیت محاسبه اندازه کرکره برقی را به شما بگوییم و روش‌های اندازه گیری دقیق آن را به شما آموزش بدهیم. توصیه می‌کنیم برای این‌که بتوانید یک کرکره بی عیب و نقص داشته باشید، اندازه‌گیری را خودتان انجام ندهید و از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید.

افراد و یا تیم‌های متخصص مانند تیم ادادور در این زمینه تجربه خوبی دارند و بدون اشتباه می توانند ابعاد کرکره را اندازه‌گیری کنند.

کرکره برقی ارزان و قیمت مناسب
مشاهده

جهت دریافت مشاوره و پیش فاکتور، نصب کرکره برقی و اعزام نصاب کرکره برقی با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۴۳۰۰۲۷۲ | ۰۲۱−۴۶۱۳۵۶۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *