موتور زیر سقفی سکشنال بتا ۱۲۰۰ نیوتن

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول:موتور زیر سقفی سکشنال/زیرسقفی برند:بتا BETTA ولتاژ :۲۲۰ ولت ای سی (220V AC) حداکثر وزن درب ریلی: ۱۶۸ کیلوگرم حداکثر مساحت درب: ۱۶ متر مربع

خرید موتور زیر سقفی سکشنال

این درب بازکن از طریق ریموت لرنینگ عمل می کند و جهت نصب روی کرکره تا وزن 1200 کیلو گرم مناسب است. همچنین جهت سهولت در تنظیم پارامترهای دستگاه، مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی می باشد. شروع و توقف نرم، موتور قدرتمند و بی صدا از ویژگی هایی است که باعث شده این درب بازکن متقاضیان زیادی داشته باشد.
امکان تنظیم مدت زمان بسته شدن اتوماتیک از باز ماندن اتفاقی درب جلوگیری می کند و دارا بودن آلارم و فلاشر قبل از بسته شدن اتوماتیک، تضمین کننده ایمنی است. قابلیت تشخیص برخورد با مانع و امکان نصب چشمی فتوسل، احتمال قرار گرفتن خودرو یا موتور سیکلت زیر کرکره را غیر ممکن کرده است.

قیمت موتور زیر سقفی و موتور سکشنال

یکی از انواع درب برقی و درب اتوماتیک، درب سکشنال (Sectional) است که به آن درب زیر سقفی نیز گفته می شود.
درب های سکشنال نوعی از کرکره برقی هستند که دارای مکانیزم متفاوتی با کرکره های برقی رولاپ هستند. در درب سکشنال بر خلاف کرکره های برقی که به دور خود جمع می شوند، پنل های درب سکشنال در داخل ریل حرکت کرده و زیر سقف به صورت افقی قرار می گیرند. برای همین به این نوع از درب برقی و درب اتوماتیک، درب زیرسقفی نیز گفته می شود. برای بالا و پایین کردن درب سکشنال از نوعی موتور استفاده می شود که در بازار با نام های زیر شناخته می شوند:
– موتور زیر سقفی
– موتور سکشنال
– موتور درب سکشنال
– موتور درب زیرسقفی
– موتور sectional
و …
برند ها و شرکت های تولید کننده موتور زیر سقفی و موتور سکشنال:
– بارزانته (Barzante)
– لیبرا پروتکو (Libera Proteco)
– بتا (Betta)
– دلتا (Delta)
– یونیورسال (Universal)
– هیوت (Hutte)
و …
با توجه به ابعاد و وزن درب زیرسقفی، بایستی یک نوع موتور زیرسقفی و موتور سکشنال مناسب انتخاب و خرید کنید. توجه کنید که موتور های زیرسقفی، یراق آلات شامل ریل و …. را همراه خود دارند و معمولا مرکز کنترل و برد مدار فرمان آنها در داخل موتور سکشنال تعبیه شده است.
هم چنین واحد سنجش توان موتور سکشنال نیوتن یا همان نیوتن متر است. معمولا توان موتور زیرسقفی و سکشنال ۸۰۰ نیوتن یا ۱۲۰۰ نیوتن است. برای درب سکشنال در ابعاد کوچک تر از موتور زیرسقفی ۸۰۰ نیوتن و برای درب سکشنال در ابعاد بزرگ تر از موتور زیر سقفی ۱۲۰۰ نیوتن استفاده می شود.
قیمت موتور زیرسقفی سکشنال: 
جهت خرید و استعلام قیمت موتور زیرسقفی، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. قیمت موتور سکشنال، با یراق آلات و متعلقات به مشتریان گرامی اعلام می شود.

خرید موتور زیرسقفی:

برای خرید موتور زیرسقفی و خرید موتور سکشنال، می توانید از طریق شماره های تماس شرکت با ما در ارتباط باشید.

فروش موتور زیرسقفی:

فروش موتور زیرسقفی بتا، به صورت عمده و خرد انجام می شود. هم چنین فروش موتور سکشنال به صورت آنلاین و حضوری می باشد.