جهت دریافت مشاوره رایگان و پیش فاکتور، اطلاع از قیمت ریل کرکره برقی و اعزام نصاب کرکره برقی با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۴۳۰۰۲۷۲ | ۰۲۱−۴۶۱۳۵۶۱۱



ریل آلومینیومی ۸۰ قوطی ۱سانتی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آلومینیومی کرکره برقی جنس بدنه : آلومینیوم نوع ریل : پشت قوطی دار عمق ریل : 6 سانتیمتر

ریل آلومینیومی کرکره برقی ۸۰ بی قوطی ساپورت دار

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آلومینیومی کرکره برقی نوع ریل: بی قوطی عمق ریل: ۶ سانت جنس بدنه: آلومینیوم

ریل آلومینیومی کرکره برقی 10 سانتی ( وزن سنگین)

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آلومینیومی کرکره برقی جنس بدنه : آلومینیوم نوع ریل : لاستیک خور عمق ریل : 10 سانتیمتر

ریل آلومینیومی کرکره برقی 6 سانتی

135,000 تومان
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آلومینیومی کرکره برقی نوع ریل: لاستیک خور عمق ریل: ۶ سانتیمتر جنس بدنه: آلومینیوم

ریل آهنی کرکره برقی لبه 10 کف 6 (مخصوص رول گیتر)

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی کرکره برقی جنس بدنه: آهن عمق ریل: لبه 10 سانتیمتر(عمق 6) ضخامت ورق: 2 میلی متر

ریل کرکره برقی 2 میل لبه 10 آهنی زوار پرچی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی کرکره برقی جنس بدنه: آهن عمق ریل: لبه 10 سانتیمتر(عمق 4) ضخامت ورق: 2 میلی متر

ریل کرکره برقی 2 میل لبه 6 آهنی زوار پرچی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی کرکره برقی جنس بدنه: آهن عمق ریل: لبه 6 سانتیمتر(عمق 4) ضخامت ورق: 2 میلی متر

ریل آلومینیومی کرکره برقی لب 6 پشت قوطی دار

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آلومینیومی کرکره برقی جنس بدنه : آلومینیوم نوع ریل : پشت قوطی دار عمق ریل : 6 سانتیمتر

ریل آهنی سنگین کرکره برقی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی سنگین کرکره برقی جنس بدنه: آهن عمق ریل: لبه 10 سانتیمتر(عمق 4 استاندارد) ضخامت ورق: 2 میلی متر

ریل فولادی لب 6 مویی دار مشکی کرکره برقی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل فولادی لبه 6 مویی دار مشکی کرکره برقی جنس بدنه: آهن عمق ریل: 6 سانتیمتر ضخامت ورق: 1.5 میلی متر

ریل کرکره برقی طرح چوب آلومینیوم

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آلومینیومی کرکره برقی  نوع ریل: طرح چوب عمق ریل: ۶ سانت جنس بدنه: آلومینیوم

ریل کرکره برقی طرح چوب فولادی

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی طرح چوب کرکره برقی جنس بدنه: فولادی و آهنی عمق ریل: ۶ سانت ضخامت ورق: ۲ میلیمتر

ریل کرکره برقی فولادی لبه 10 سانتی متر

240,000 تومان
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی کرکره برقی جنسه بدنه: آهن عمق ریل: 10 سانتیمتر ضخامت ورق: 2 میلی متر

ریل کرکره برقی فولادی لبه 6 سانتی متر

200,000 تومان
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی کرکره برقی جنسه بدنه: آهن عمق ریل: ۶ سانتیمتر ضخامت ورق: 2 میلی متری

ریل کرکره برقی فولادی لبه 8 سانتی متر

تماس بگیرید
ویژگی های محصول نوع محصول: ریل آهنی کرکره برقی جنسه بدنه: آهن عمق ریل: 8 سانتیمتر ضخامت ورق: 2 میلی متر

ریل کرکره برقی امروزه از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شود تا به راحتی با ظاهر نمای خانه یا محل کار شما ترکیب شود؛ و همین طور بتواند در برابر زنگ زدگی، فشار، ضربه و نیز دیگر عناصر محیطی مقاومت کند.

ریل های عمودی U شکل در کناره‌های کرکره قرار گرفته‌اند و به تیغه ها اجازه می‌دهند تا به طور ایمن بالا و پایین حرکت کنند و عمل باز و بسته کردن را برای کاربر انجام دهند.برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

کرکره برقی یک سیستم بسیار کارآمد امروزی است که می تواند در کاربردهای متعدد هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده شود. شما می توانید ریل های کرکره را به صورت افقی و عمودی نصب کنید. این موضوع باعث می شود طراحی شما بهبود یابد. ریل ها به اندازه کافی خوب هستند تا ظرافت را همراه با عملکرد بیان کنند و همچنین این توانایی را دارند که به راحتی بر روی درب، پنجره، نورگیر، سقف و بالکن نصب شوند.

هنگامی که درب کرکره ای به درستی نصب شوند، تقریباً غیرقابل نفوذ هستند و ایمنی را برای شما و عزیزانتان فراهم می کنند. طراحی و میزان کیفیت کرکره به نوع، اندازه و جنس تیغه ها و نیز ریل کرکره بستگی دارد.

انواع ریل کرکره برقی

ریل کرکره برقی از نظر اندازه، قاعده و ارتفاع تنوع زیادی در بازار دارد و و معمولا به سازه و نوع کرکره ای بستگی دارد که انتخاب می کنید.معمولا ریل آهنی در مقایسه با ریل آلومینیومی در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، شاید دلیل آن به امنیت و میزان مقاومت آنها مربوط می شود. معمولا آهن در مقایسه با آلومینیوم مقاوم تر است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند.ریل آلومینیومی تا حد زیادی خطر زنگ زدگی یا خوردگی را کاهش می دهد. قوی و در عین حال سبک وزن است و می تواند ایجاد امنیت کند.

آلومینیوم با این که در برابر رطوبت، باران و زنگ زدگی مقاوم است و وزن سبک تری نسبت به آهن دارد، اما مقاومتی مانند آهن ندارد. با این حال انتخاب با شماست و تصمیم گیرنده شما هستید، با توجه به نیاز خود و نیز با توجه به بودجه ای که دارید، می توانید از آلومینیوم یا آهن استفاده کنید.هر دو ریل آلومینیومی و آهنی عملکرد مناسبی دارند و می توانند عمل باز و بست کردن را به خوبی انجام دهند. از انواع حفاظ درب کرکره ای چه میدانید؟

نکات خرید ریل درب کرکره ای

معمولا برای حرکت روان تر و بهتر تیغه ها درون ریل از یک قطعه به نام مقطع استفاده می شود. مقطع در هر دو ریل آلومینیومی و آهنی وجود دارد. معمولا مقطع در ریل آلومینیومی درون خود ریل قرار داده می شود، با قرار گرفتن مقطع درون ریل، سازه کرکره کمی جمع و جور تر و یکدست می شود.

شما باید هنگام خرید کرکره برقی به صورت کامل به جزئیات آن توجه کنید، از ریل کرکره گرفته تا نوع موتور، نوع تیغه ها و حتی سرعت باز و بسته شدن.معمولا در داخل ریل کرکره برق از یک قطعه دیگر به نام مویی استفاده می شود. شاید بپرسید مویی چه کاربردی درون ریل کرکره دارد؟

باید گفت تیغه های کرکره در درون ریل دائم در حال حرکت هستند و بالا و پایین می روند و همواره با بدنه آلومینیومی یا آهنی ریل برخورد می کنند و موجب استهلاک و اصطکاک قطعات می شوند، اصطکاک در درون ریا موجب ایجاد، خرابی و رنگ پریدگی و نیز ایجاد سر و صدا می شود، اما با کمک قطعه مویی می توان از این مشکلات دوری کرد و یک کرکره با کیفیت و بدون سر و صدا خریداری نمود. با انواع تیعه درب کرکره ای آشنا شوید.

با استفاده از مویی دیگر تیغه ها با بدنه ریل درگیر نمی شوند و به اصطلاح سایدگی پیش نمی آید و تمامی مشکلات گفته شده تنها با کمک یک قطعه مرتفع می گردد.

قیمت ریل کرکره برقی

معمولا تمام درب های برقی به صورت سفارشی ساخته می شوند. بنابراین اندازه شاتر و گزینه هایی که انتخاب می کنید هزینه را تعیین می کند، حتی نوع ریل کرکره برقی نیز روی قیمت تاثیر می گذارد. شما می توانید قبل از خرید قیمت انواع مختلف کرکره را استعلام بگیرید.

عوامل مختلفی وجود دارد که قیمت کرکره برقی را مشخص می کند. از عرض و ارتفاع کرکره گرفته تا نوع تیغه، تعداد تیغه، نوع ریل، نوع موتور و … برای محاسبه قیمت ها می توانید با شرکت ادادور تماس بگیرید.

 نگهداری از ریل درب برقی

مانند تجهیزات دیگر، تعمیر و نگهداری مناسب از کرکره برقی، قطعات آن را در شرایط کار خوب نگه می دارد و عمر کرکره را افزایش می دهد. کرکره ها را می توان با آب و صابون تمیز کرد. اگر کرکره های شما موتوردار هستند، باید هر سال بررسی و آزمایش شوند تا مطمئن شوید که به درستی کار می کنند.

شما می توانید از خدمات نظافت و نگهداری حرفه ای استفاده کنید تا آنها شما خوب به نظر برسند و عملکرد مناسبی داشته باشند. شما باید همواره ریل درب کرکره ای را بررسی کنید تا دچار پیچ خوردگی نشود و یا آلودگی آنها را مسدود نکند.

اگر در مسیر ریل کرکره، مانعی وجود داشته باشد، باعث می شود به تیغه ها و یا موتور کرکره آسیب وارد شود. شما همواره باید به نگهداری مناسب کرکره فکر کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید. با این که درب کرکره ای یا درب برقی طول عمر بالایی دارد، اما همواره بایستی به تعمیر و نگهداری صحیح ریل کرکره برقی توجه شود.