تیغه  کرکره برقی دارای انواع مختلفی هستند و همچنین با در اشکال و طرحهای مختلف و کیفیت های متفاوت تولید میشوند.در مورد خرید تیغ درب کرکره ای علاوه بر به جنس و نوع تیغه، باید بین ابعاد درب و وزن تیغه ها و توان موتور توجه زیادی شود. در ادامه انواع تیغه درب برقی را مورد بررسی قرار میدهیم. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

انواع مدل های تیغه کرکره های برقی

تیغه های تک جداره و دوجداره

این نوع تیغه ها دارای استحکام بیشتری نسبت به سایر تیغه ها و فرایند تولید آنها نیز نیاز کمی زمان بر و در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. در مواردی که به مقاومت بالایی نیاز باشد از تیغه های دوجداره استفاده می شود اما تیغه های تک جداره نیز در نوع خود بسیار پرکاربرد هستند.برای خرید  موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.

تیغه های فوم دار

تیغه های فوم دار معمولا در پارکینگ های ساختمان ها به کار برده میشود و  به علت فومی که در بین آنها به کار رفته باز و بسته شدن درب های کرکره ای با صدای کمتر انجام میشود که این نوع تیغه برای مناطق مسکونی مناسب میباشد.

تیغه های قلاب برعکس

در موقع نصب کرکره برقی لازم است تا رول پیچ به سمت داخل باشد تا نمای کلی تیغه ها، سمت تخت آنها قرار بگیرد. در مواقعی که رول پیچ کردن باید به سمت خارج باشد  بهتر است از تیغه های قلاب برعکس استفاده کرده تا نمای تیغه ها بدشکل به نظر نرسد.

تیغه های قوس دار و تخت

از تیغه های قوس دار در رول پیچ های کوچک مورد استفاده قرار میگیرند و این در حالی است که در رول پیچ های بزرگتر از تیغه های تخت استفاده میشود.

آموزش کد دادن ریموت کرکره برقی و بلوتوثی بتا ۲۰۰۷
مشاهده

تیغه نانو کامپوزیت:

تیغه نانو کامپوزیت بسیار مقاومت بوده و از امنیت بسیاری برخوردار است و در مکان های حساس مانند طلا فروشی ها از این نوع تیغه در کرکره برقی ها  استفاده می گردد.

جنس های مختلف تیغه درب کرکره ای

تیغه های گالوانیزه

تیغه های گالوانیزه از ورق های گالوانیزه  و فوم تولید شده است و از استحکام برشی، خمشی یا فشاری مطلوبی برخوردار است. فوم دار بودن این تیغه ها منجر شده تا در برابر صدا و حرارت بوده عایق بهتری داشته باشد. از تکنیک های کاهش صدای درب کرکره ای چه میدانید؟

تیغه های فولادی

این نوع تیغه به صورت تک جداره تولید میشود و ورقی که در آنها مورد استفاده  قرار میگیرد از ضخامت زیادی برخوردار می باشد. مقاومت تیغه های فولادب در برابر ضربه بسیار بالا بوده و همچنین ضد سرقت می باشند.

ایرادی که دراین نوع تیغه وجود دارد این است که خاصیت صلبیت  کمی دارد و در برابر فشار باد در عرض های بالا مقاومت زیادی ندارند.

تیغه های رول گیت

تیغه های رول گیت از مقاطع میله فولادی تهیه میشوند و ساختار آنها شبکه مانند است. این نوع تیغه مناسب  فروشگاه هایی که  قصد دارند تمایل دارند نمایی از ویترین زمانی که درب بسته است قابل مشاهده باشد.

انواع تیغه کرکره برقی

تیغه صد میلیمترى آکپاى

جنس این نواع تیغه از آلومینیوم است و ضخامت بالایی نیز دارد و دو جداره و دو پل در میان تیغه را دارا میباشد. تیغه صد میلیمترى آکپاى مقاومت بالا و همچنین وزن زیاد و ضخامت زیادى دارد. علاوه بر این، داراى عصایى و مادگى بسیار قدرتمند  نیز میباشد.

روکش کرکره برقی استخر و مزایای آن
مشاهده

تیغه ى هشتاد میلیمترى آکپاى

این نوع تیغه کرکره برقی از آلومینیوم ساخته شده است و دو جداره و فقط یک پل میان تیغه دارد. و دارای عصایى و مادگى نسبتا ضخیم و قوى می باشد. تیغه ى هشتاد میلیمترى آکپاى مناسب برای براى کرکره هاى فروشگاه ها و پارکینگ هامیباشد.

تیغه هشتاد میلیمترى آلومینیومى پرتا

این نوع تیغه درب کرکره ای تیغه آلومینیومی است که دو جداره ضخیم دارد و در پل ضخیم در میان تیغه و عصایى و مادگى بسیار قوى و سنگین داراد. این تیغه جهت جلوگیرى از تولید صدا لاستیک خور مورد استفاده قرار میگرد و کپس هاى آن فولادى بوده و بوسیله ى پیچ متصل میشوند.

تیغه هشتاد میلیمترى چهار پل آکرول

تیغه هشتاد میلیمترى چهار پل آکرو از جنس آلومینیوم بوده و دو جداره است. از ویژگیهای مهم ویژگى این تیغه این است که چهار پل و همچنین مقاوت بسیاری دارد.

وزن این تیغه کمی بالا است و ممکن است در طول زمان به علت عدم رسیدگی و رغن کاری هنگام باز و بسته شدن کم سر و صدای ایجاد کند.

تیغه هشتاد میلیمترى فوم دار پرتا

جنس این تیغه از فولاد منیزیو و ضخامت و وزن بالایى دارد. از ویژگیهای این تیغه میتوان سر و صدای بسیار پایین و فوم داخل تیغه را نام برد که به استحکام این تیغه کمک میکند و حتى عایق صدا نیز می باشد.

تیغه هشتاد میلیمترى آلما

این نوع تیغه کرکره برقی از جنس آلومینیوم بوده و وزن و ضخامت کم دارد و دو جداره میباشد و همچنین بصورت دو پل ساخته میشود. این نوع تیغه کرکره برقی برای مغازه ها و همچنین کرکره های پنجره ای مورد استفاده قرار میگیرند.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی چیست؟
مشاهده

تیغه پلى کربنات

این نوع از جنس پلى کربنات و بصورت شفاف میباشد و  همچنین با رنگ هاى سفارشى تولید می شود. این نوع تیغه به صورت دو میلیمتر و چهار میلیمتر و با طرح هاى مختلف در بازار تولید می شوند.

این بیشتر مناسب اماکنى است که نیاز دارند زمانى که کرکره پایین است داخل محل دیده بشود و یا نور به داخل بتابد. با درب کرکره ای شفاف شیشه ای آشنا شوید.

تیغه شصت میلیمترى آلومینیومى

جنس این تیغه از جنس آلومینیوم و با و ضخامتى نسبتا متوسط است. این عصایى و مادگى قوى داشته و به دلیل کم عرض بودن نسبت به تیغه هاى هشت سانتى مترى و ده سانتى مترى ظرافت خاطی دارد تیغه شصت میلیمترى آلومینیومى مناسب استفاده  براى پنجره ها، تراس، انبارى و درب وردى ساختمان ها می باشد.

تیغه کرکره برقی لومیکو

تیغه کرکره برقی لومیکو از آلومینیوم ساخته شده و جزو تیغه های بی صدا است.ضخامت این تیغه کرکره برقی ۸۰ میلیمتر بوده و در رنگ های مختلفی تولید میشود و  برای ارتفاع 4 متر و عرض 4.5 متر انتخاب مناسبی می باشد..

تیغه پانچ دار یا سوراخ دار

این نوع تیغه از پانچ کردن تیغه آلومینیومی به وجود می آید که معمولاً از این منطقه همرا ه با تیغه اکسترود در پارکینگ ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *