کرکره برقی باتری‌خور دارای یو پی اس را می‌توان از جدیدترین تکنولوژی کرکره های برقی دانست. آن‌ها نوعی کرکره هستند که با باتری کرکره برقی (یو پی اس) کار می‌کنند. این کرکره یا درب کرکره ای از نظر بصری جذاب بوده و به‌راحتی با لمس یک دکمه هنگام قطع برق کار می‌کنند.

نحوه کارکرد سیستم باتری کرکره برقی

این نوع از کرکره یعنی کرکره برقی یک جایگزین هوشمندتر و مطمئن‌تر برای کرکره های قدیمی است، زیرا در صورت قطع برق، کرکره‌های شما همچنان می‌توانند کار کنند زیرا با باتری کار می‌کنند.
سیستم باتری کرکره های برقی بسیار موثر است، زیرا می توان آن را با لمس یک دکمه در هنگام قطع برق فعال کرد. به طور کلی می‌توان گفت در مقایسه با سایر کرکره ها جایگزین خوبی از نظر ایمنی است.
از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به‌صرفه است، کرکره هایی که از باتری پشتیبانی می‌کنند کاملاً به صورت ساده نصب می‌شوند و مالک می‌تواند آن را در حالت غیر ضروری خاموش کند.
سیستم اتوماسیون کرکره برقی یا درب کرکره ای زندگی را برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند، باتری نصب شده بر روی کرکره ها می تواند عملکرد کرکره را نسبت به قبل افزایش دهد و به کاربران این امکان را دهد تا در هر زمان بتوانند کرکره را باز و بسته کنند، حتی در مواقعی که برق مرکز قطع باشد.

همه چیز درباره باتری کرکره برقی -2

 

مناسب‌ترین نوع باتری برای کرکره برقی

باتری لیتیوم یونی و باتری‌های سیلد اسید قابل شارژ هستند و ظرفیت بالایی دارند، اما زمانی که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، چراغ هشدار LED آنها چشمک می‌زند و شما به سادگی می‌توانید آن را مانند سایر لوازم شارژی خود شارژ کنید. (شارژ مجدد آنها به صورت خودکار انجام می‌شود).
از آنجایی که کل سیستم کاملاً مستقل از برق اصلی است، تحت تأثیر قطع برق قرار نمی‌گیرد و همچنین نصب آن آسان است.
اما متداول‌ترین نوع باتری مورد استفاده برای کرکره برقی باتری های سیلد اسید است که کیفیت فوق العاده ای دارند و می‌توانند به خوبی هنگام قطع برق، انرژی کرکره را تامین کنند.

همه چیز در رابطه با یو پی اس موتور کرکره برقی
مشاهده

ویژگی‌های باتری سیلد اسید

سیستم کنترل همه کاره ۱۲ ولت و باتری

باتری قابل شارژ

کاملا مستقل از برق اصلی

نصب آسان و سریع

بدون نیاز به برقکار

باتری قابل تعویض و شارژ

چراغ هشدار LED شارژ مجدد

طراحی شیک و کنترلر آسان برای استفاده

سازگار با انواع موتور کرکره

منبع تغذیه: ۱۲ ولت

یکی از قطعات بسیار مهم و کاربردی که باید برای کرکره خود تهیه کنید، یو پی اس است. یو پی اس معمولا بین موتور درب برقی و برق شهر قرار می‌گیرد تا بتواند هنگام قطع ناگهانی برق شهری نوسانات حاصل از آن را کنترل کند.

استفاده از یو پی اس باعث می‌شود موتور کرکره دچار آسیب و سوختگی نشود، همچنین باعث می‌شود جریان دوباره برق را موقع قطع برق شهری از باتری به موتور درب کرکره ای تامین کند.

عامل اصلی و مهم اثرگذار بر طول عمر باتری مخصوص کرکره برقی

کرکره‌های برقی، جزو تاسیسات حفاظتی ورودی و پنجره‌ها هستند که برای امنیت فضاهای تجاری یا خانگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که طول عمر و دوام بالایی داشته باشند. به طور کلی، آنها می‌توانند برای چندین دهه، گاهی اوقات تا سی سال یا بیشتر دوام بیاورند. البته، این موضوع به چند متغیر بستگی دارد، زیرا همه کرکره های برقی یا درب های کرکره ای به طور یکسان ساخته نمی‌شوند.
وقتی صحبت از طول عمر کلی باتری انواع کرکره برقی می شود، مهم است که عوامل زیر را در نظر داشته باشید.

همه چیز درباره باتری کرکره برقی - 3

 

کیفیت باتری‌های کرکره برقی

به طور طبیعی، کیفیت باتری بر طول عمر آن تاثیر می‌گذارد. اجزای نامرغوب در مقابل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عوامل آب و هوایی خشن شانسی ندارند. آنها بیشتر مستعد آسیب هستند و طول عمر کمتری خواهند داشت. علاوه بر این، اگر قطعات الکترونیکی به کار برده شده در داخل باتری و دستگاه کنترل از راه دور آن کیفیت پایینی داشته باشند، احتمال اینکه بعد از مدتی خراب شوند، بیشتر می‌شود. محصولات ضعیف حتی می‌توانند تحت تأثیر حوادث ساده مانند قطع برق قرار بگیرند.

درب ریموتی
مشاهده

نصب و راه‌اندازی باتری کرکره

وقتی چیزی کاملاً مناسب نیست یا آن‌طور که باید عمل نمی‌کند، احتمالاً گذر زمان را تحمل نخواهد کرد. در واقع، نصب نادرست یا تصادفی باتری های کرکره برقی می‌تواند آسیب قابل توجهی به اموال و کرکره های برقی شما وارد کند.

نگهداری از باتری کرکره

تعمیر و نگهداری برای محافظت و طول عمر هر نوع تجهیزات یا دستگاهی بسیار مهم است حتی باتری های کرکره برقی. اگر می‌خواهید کرکره های الکترونیکی شما دوام بیاورند، بهتر است آنها را تمیز نگه دارید. شما باید در طول سال باتری کرکره را بررسی کنید تا از سلامت آنها مطمئن شوید. نگهداری مناسب از باتری می تواند طول عمر آن را زیاد کند.

برای دریافت مشاوره برای تهیه انواع باتری مخصوص کرکره برقی یا تعمیر آن می‌توانید با کارشناسان ادادور تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و پیش فاکتور، نصب کرکره برقی و اعزام نصاب و تعمیرکار کرکره برقی با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۴۳۰۰۲۷۲ | ۰۲۱−۴۶۱۳۵۶۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *