کرکره برقی ضد سرقت درب اتوماتهمانطور که در جریان هستید؛ کرکره برقی یا درب برقی کرکره ای از تیغه ها و ورقه هایی با جنس های مختلف تولید شده و با استفاده از یک مکانیزم موتوری و به وسیله فرمان صادر شده از یک ریموت بالا و پایین و کنترل می شوند که به همین جهت به آن درب ریموتی نیز گفته میشود.
با وجود اینکه ساختار و مکانیزم کارکرد کرکره برقی اتوماتیک یا درب کرکره ای ، ساده و به دور از پیچیدگی های خاص است ولی در سهولت زندگی نقش زیادی را به خود اختصاص داده اند .
با پیشرفت تکنولوژی وانجام شدن بیشتر کارها به صورت اتوماتیک ،نیاز به استفاده از کرکره برقی بصورت گسترده دربین عموم مردم بیشتر از قبل حس میشود .
به علت افزایش سرقت از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، این مکان‌ها بیشتر از هر زمانی به امنیت نیاز دارند بنابراین کرکره برقی یا درب برقی کرکره ای علاوه بر سهولت در ورود و خروج ، امنیت درب کرکره ای را در برابر دزدی و سرقت تأمین می‌کنند.
در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی کارکرد و ویژگی‌های کرکره برقی ضد سرقت و انوع آن میپردازیم با ما همراه باشید:

مطالبی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت عبارتند از:
1. کرکره برقی ضد سرقت چیست؟
2. ویژگی‌های درب کرکره ای ضد سرقت چیست؟
3. انواع کرکره برقی ضد سرقت کدامند؟
4. قیمت کرکره برقی ضد سرقت چگونه محاسبه میشود؟
5. خرید کرکره ضد سرقت به چه صورت ممکن است؟
6. نصب کرکره برقی ضد سرقت به چه صورت انجام میپذیرد؟

کرکره برقی ضد سرقت چیست؟

نام های کرکره برقی ضد سرقت در لیست زیر آمده است:
درب کرکره ای ضد سرقت
درب برقی ضد سرقت
درب اتوماتیک ضدسرقت
درب ریموتی ضد سرقت
و…
در گذشته درب فروشگاه‌ها، صرافی‌ها، بانک‌ها و طلافروشی‌ها به صورت درب‌ کرکره‌ای معمولی و دستی طراحی میشد و استاندارد لازم را جهت تامین امنیت و محافظت از مکان مورد نظر دارا نبود و نمیتوانست در برابر سارقین و دستبرد افراد شرور مقاومت لازم را داشته باشد .همچنین برای باز و بسته نمودن آن نیروی بدنی زیادی صرف میشد ،اما در درب کرکره ای اتومات ضد سرقت تنها با باز کردن قفل و فشار دادن دکمه ریموت کنترل به راحتی درب باز می‌شود. این کارنه تنها سبب حفظ سلامتی صاحبان مشاغل می‌شود، بلکه افزایش امنیت محیط کسب و کار آنها را نیز به ارمغان می‌آورد.
در واقع با گذشت زمان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و گسترش فناوری در این حوزه درب‌هایی ساخته شده‌اند که علاوه بر زیبایی، امنیت را برای اماکن فراهم کرده است. این درب‌ها به صورت کرکره‌ای بوده و به کمک یک موتور الکتریکی و ریل باز و بسته می‌شوند، به همین دلیل به این نوع از کرکره برقی ،کرکره برقی ضد سرقت می گویند.
با وجود اینکه از لحاظ ساختاری درب کرکره ‌ای ضد سرقت با درب‌های کرکره‌ ای معمولی دارای شباهات زیادی هستند ولی باید این نکته را یاد آور شد که درب ‌های کرکره ‌ای ضد سرقت ، به لحاظ کلی و نحوه کاربرد متفاوت هستند.
در سمت راست و چپ تیغه انتهایی کرکره برقی ضد سرقت یک جا قفلی وجود دارد که افراد می‌توانند با نصب یک قفل در جا قفلی فقط خودشان بتوانند درب را باز و بسته نمایند.
البته به یاد داشته باشید پس از اینکه به وسیله ریموت، کرکره برقی به پایین‌ترین حد خود رسید و متوقف شد، قفل را در جا قفلی قرار دهید. در هنگام باز کردن درب نیز به همین صورت ابتدا قفل را از جا قفلی باز نموده و سپس با ریموت درب را باز نمایید. همچنین توجه نمایید که به منظور افزایش امنیت درب کرکره ای ضد سرقت ،پس از نصب قفل در جا قفلی جریان برق در مدار و موتور قطع می‌شود و تا زمانی که قفل را باز نکنید، جریان برق به مدار باز نمی‌گردد و نمی‌توانید درب را باز کنید. این مدل از درب های کرکره ای ضد سرقت از امنیت بالایی در بین سایر انواع درب‌ برقی برخوردار هستند.
علاوه بر نصب قفل برای ساخت کرکره برقی ضد سرقت، روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد. در این روش، در دو طرف ریل، قرقره‌هایی نصب می‌شود. با این قرقره‌ها، درب از ریل خارج نمی‌شود.حتی اگر ضربه شدیدی نیز به در وارد شود. آسیبی به کرکره برقی شما وارد نمی‌شود.
همچنین برخی از کرکره برقی های پیشرفته، به سنسورهای مخصوص مجهز هستند که در صورت ورود شخص مشکوک به ساختمان، به طور خودکار بالا و پایین می روند. یا چراغ هایش خاموش و روشن می شود.همچنین امکان اتصال کرکره برقی به سیستم دزدگیر نیز وجوددارد.

برد فول کانال کرکره برقی
مشاهده

ویژگی‌های درب کرکره ای ضد سرقت چیست؟

• بالارفتن امنیت و محافظت محل مورد نظردر برابر دستبرد سارقین
• استحکام و مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف
• محافظت در برابر شرایط جوی نامناسب و عایق باد و باران
• عایق اشعه مضر خورشید
• جلوگیری از ورود نور خورشید، حشرات و گرد و غبار
• ظاهر زیبایی به مکان مورد نظر میبخشد
• کاهش آلودگی صوتی
• قابل نصب درهرمکان وبا هرابعاد و طرحی
• قابل شستشو
• به آسانی نیز خراب نمیشود
• مجهز به قفل‌های ضد سرقت
• قابلیت باز و بسته شدن در صورت قطعی برق ناگهانی
• مجهز به سسیستم ضد حریق و آتش سوزی
• قابلیت اتصال به سیستم دزدگیر

انواع کرکره برقی ضد سرقت کدامند؟

–کرکره برقی فولادی وکرکره برقی آهنیکرکره برقی فولادی و کرکره برقی آهنی
–کرکره برقی آلومینیومی سنگینکرکره برقی آلومینیومی سنگین
–کرکره برقی رولگیتر و نرده ایکرکره برقی رولگیتر و نرده ای
–کرکره برقی فولادی گالوانیزه فومدارکرکره برقی فولادی گالوانیزه فومدار
–کرکره برقی پلیکربنات شیشه ای و شفافکرکره برقی ضد سرقت پلی کربنات
اگر نیاز به امنیت بالایی دارید، بهترین تیغه کرکره برقی برای شما، کرکره برقی آهنی و فولادی است. بنابراین اگر اولویت شماره یک شما امنیت و ضدسرقت بودن کرکره برقی است، بهترین تیغه کرکره برقی برای شما تیغه کرکره برقی فولادی و آهنی است. همچنین به عنوان مثال برای طلافروشی ها و صرافی ها معمولا بهترین تیغه کرکره برقی، کرکره برقی رولگیتر و کرکره برقی پلیکربنات شیشه ای و شفاف است.
جهت بالا رفتن امنیت و محافظت بیشتر ریل به کار رفته در این کرکره برقی بهتر است آهنی باعمق زیاد و قوطی دار باشد.
توجه داشته باشید که تیغه و ریل کرکره برقی در مناطق مرطوب و شرجی بهتر است آلمینیومی باشد.
نکته:
یکی از ویژگی های یک تیغه کرکره برقی درجه یک، وزن مناسب است. به گونه ای که نه خیلی سنگین باشد و نه خیلی سبک که استحکام کرکره برقی کاهش پیدا کند. وزن بیش از حد استاندارد تیغه کرکره برقی می تواند علاوه بر ایجاد فشار مضاعف بر موتور، مشکلات دیگری را هم برای کرکره برقی ایجاد کند. به عنوان مثال، حداقل وزن مناسب برای تیغه کرکره برقی آلمینیومی 4.5 کیلوگرم بر متر مربع است و حداکثر وزن میتواند تا ۱۰ کیلوگرم بر متر مربع باشد.

نصب کرکره وانت کامیون و کامیونت
مشاهده

قیمت کرکره برقی ضد سرقت چگونه محاسبه میشود؟

قیمت کرکره برقی ضد سرقت باتوجه به نوع آن متفاوت است.جهت استعلام قیمت بهترین کرکره برقی ضد سرقت از طریق شماره های تماس شرکت ادا دور، با ما در ارتباط باشید.

خرید کرکره برقی ضد سرقت به چه صورت ممکن است؟

برای خرید بهترین کرکره برقی امنیتی و ضد سرقت فقط کافیست با کارشناسان فروش شرکت ادادور در ارتباط باشید.

نصب کرکره برقی ضد سرقت به چه صورت انجام میپذیرد؟

نصب کرکره برقی ضد سرقت و راه اندازی آن ،کاری تخصصی و فنی محسوب می شود. کیفیت نهایی کار شما با دقت و کیفیت نصب کرکره برقی تان رابطه مستقیم دارد. اگر قصد سفارش و خرید کرکره برقی ضد سرقت دارید، با واحد فروش شرکت ما در ارتباط باشید، کارشناسان فنی ما در محل پروژه جهت اندازه گیری و برآورد کار درب کرکره برقی شما، حضور پیدا کرده تا با اندازه گیری دقیق و بررسی جزئیات و محدودیت های پروژه، قیمت کرکره برقی ضد سرقت را به صورت دقیق محاسبه و براورد کنند و به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

تیم متخصص ادادور و کارشناسان با تجربه آن آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و اجرای درب برقی ضد سرقت متناسب با فضا و شرایط مورد نظر شما می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *