تیغه فولادی گالوانیزه فوم دار

از مهمترین اجزای سازنده هر کرکره برقی تیغه است که در انواع مختلف و جنس‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود.
تقسیم بندی تیغه های کرکره برقی عبارت است از:
1. تیغه کرکره آلومینیومی
2. تیغه کرکره فولادی، آهنی و یا گالوانیزه

یکی از انواع تیغه کرکره برقی ،تیغه فولادی کرکره برقی است. درب کرکره برقی فولادی که به آن کرکره برقی آهنی یا کرکره برقی گالوانیزه نیز می گویند، در واقع نوعی از کرکره های برقی اتوماتیک هستند که تیغه های آنها از ورق های فولادی (آهنی یا گالوانیزه) تولید شده اند. کرکره برقی فولادی و گالوانیزه بیشتر در بانک ها، طلافروشی ها، صرافی ها، مغازه ها، مراکز تجاری، پنجره و درب ویلاها، تراس و بالکن، و به طور کلی هر مکانی است که نیاز به یک کرکره برقی با امنیت بالا و ضد سررقت دارد از این نوع تیغه استفاده می شود
تیغه کرکره برقی فولادی و آهنی، نوع تکامل یافته نسل های سنتی و قدیمی کرکره های دستی هستند.که امروزه به دلیل مزایای زیادی که این نوع از تیغه کرکره برقی داراست بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است .که در ادامه در مورد مزیت های تیغه فولادی کرکره برقی نسبت به دیگر انواع تیغه های کرکره برقی صحبت خواهیم کرد .
به تیغه های فولادی کرکره برقی به دلیل وزن بالا و نوع طراحی تیغه ها، کرکره برقی ضدسرقت یا امنیتی نیزمی گویند.

تیغه کرکره برقی فولادی فوم دارشایان ذکر است که تیغه های فولادی خود نیز شامل تقسیم بندی زیر میشوند :
1- کرکره برقی آهنی و فولادی تک جداره
2- کرکره برقی آهنی و فولادی گالوانیزه فومدار که جزو تیغه های امنیتی و ضد سرقت محسوب میشوند و خود شامل تقسیم بندی میباشد:
• کرکره برقی فولادی گالوانیزه دو جداره فوم دار با رنگ سمباده ای
• کرکره برقی فولادی کرکره برقی فولادی گالوانیزه دو جداره فوم دار با رنگ کوره ای الکترواستاتیک
• گالوانیزه دو جداره فوم دار با ورق خودرنگ یا پیشرنگ

همه چیز درباره باتری کرکره برقی
مشاهده

در این مقاله به بحث در مورد تیغه های فولادی فوم دار و بیان مزیتهای این نوع از تیغه خواهیم پرداخت با ما همراه باشید:

این نوع از تیغه های کرکره برقی آهنی و فولادی فومدار، در واقع نوعی ورق آهن گالوانیزه هستند، که پس از برش، با دستگاه رول فورمینگ رول میشودو سپس به روش کوره ای الکترواستاتیک رنگ خواهند شد.
بعد ازاینکه مراحل بالا طی شد فوم داخل آنها تزریق میشود که از جنس پلی اورتان میباشد، به همین دلیل به آنها، کرکره برقی فولادی فوم دار یا آهنی فوم دار و گالوانیزه فوم دار نیز می گویند.این نوع از تیغه های کرکره برقی آهنی، به صورت یکی در میان کپس خورده و مونتاژ می شوند.همچنین ضخامت ورق استفاده شده در این نوع از تیغه ها، ۰,۴۴ میلیمتر است.

کپس تیغه فولادی فوم دار
کپس تیغه فولادی فوم دار کرکره برقیهمچنین با توجه به اینکه فوم تزریق شده در تیغه کرکره برقی گالوانیزه عایق حرارت و صدا نیز می باشد جهت پروژه هایی که خاصیت عایقی مهم شمرده شده است می توان از انواع با کیفیت کرکره برقی گالوانیزه استفاده نمود.
یکی از دلایل مهم افزایش امنیت این تیغه ها این است که از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده است.همچنین به کار رفتن مواد دسته اول در ساخت این تیغه ها و عدم استفاده از مواد ضایعاتی باعث افزایش امنیت و استحکام تیغه های گالوانیزه میشود.
تیغه های گالوانیزه فوم دار در وزن های 7 تا 13 کیلو در هرمترمربع قابل سفارش است ولی اصولا این تیغه ها بیشتر در وزن 9 تا 11 کیلوگرم تولید و عرضه میشود.که البته با توجه به نیاز و خواست مشتری قابل سفارش در وزن دلخواه است که بالتبع در قیمت نیز تفاوت ایجاد خواهد کرد.

تعمیر موتور کرکره برقی
مشاهده

برخی از مزیت های تیغه گالوانیزه فوم دار :
• تیغه های فولادی فوم دار به جهت استفاده از رنگ کوره ای الکترو استاتیک در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.
• ضد سرقت و امنیتی
• عایق صدا و حرارت هستند. درواقع فوم تزریق شده درداخل این تیغه به کنترل تنظیم دما و کاهش سروصداها کمک فراوانی خواهد کرد.همچنین هنگام بالا و پایین شدن نیز صدای کمتری دارند.
• طراحی زیبا و امکان سفارش این تیغه ها در رنگ و طرح های متنوع
• کاهش انعکاس نور
• کاهش مصرف انرژی .درواقع به دلیل عایق حرارتی و صدا بودن تیغه های فولادی فوم دار میتوانند به بهبود تهویه هوا در زمینه گرمایش و سرمایش کمک کنند.
• بهبود عملکرد حرارتی .در واقع فوم دار بودن این تیغه های فولادی از حفظ گرما در مکان مورد نظر و بالتبع کاهش مصرف انرژی کمک خواهد کرد.
• عمر طولانی تیغه های فولادی .به سبب هسته فوم دار تیغه های فولادی و ساختار مقاومی که پیدا میکند در برابر تغییرات آب و هوایی و رطوبت تحمل بالایی دارند درنتیجه به عمر این تیغه های فولادی افزوده خواهد شد .

تیغه کرکره برقی امنیتی فولادی گالوانیزه فولادی فوم دار
کاربردهای درب کرکره برقی فولادی و آهنی گالوانیزه فومدار ضد سرقت:
• کرکره برقی مغازه، فروشگاه، مراکز تجاری، انبار و سوله
• کرکره برقی پارکینگ و حیاط
• کرکره برقی بانک، صرافی و طلافروشی
• کرکره برقی درب منزل و واحد مسکونی، پنجره و تراس ویلا و …

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت و نصب کرکره برقی فولادی و آهنی گالوانیزه فومدار، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.
در صورت نیاز کارشناس فنی شرکت در محل پروژه حاضر شده و اقدام به برآورد فنی و قیمت کار شما خواهد کرد.

بهترین تیغه کرکره برقی
مشاهده

جهت خرید و اطلاع از قیمت و نصب کرکره برقی فولادی و آهنی گالوانیزه فومدار، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.
در صورت نیاز کارشناس فنی شرکت در محل پروژه حاضر شده و اقدام به برآورد فنی و قیمت کار شما خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *