کرکره برقی سوله

قیمت کرکره برقی سوله

اگر قصد خرید، نصب، تعمیر و استعلام قیمت کرکره برقی سوله کارخانه و کارگاه و یا انبار تان را دارید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی شده به مزایای خرید و نصب کرکره برقی سوله و سازه های صنعتی پرداخته شود، و نکات مهم و کاربردی در انتخاب و خرید یک درب کرکره برقی ایمن و مناسب برای کاربری سوله کارخانه و سوله کارگاه را ذکر کرده و تجربه خودمان را در این باره با شما دوستان و صنعتگران گرامی به اشتراک بگذاریم. نکات مطرح شده می تواند برای تمام کسانی که قصد خرید و نصب کرکره برقی برای سوله و انبار شان را دارند مفید واقع شود.

فروش نصب و خرید کرکره برقی سوله و انبارهمان طور که در جریان هستید، یکی از کاربردهای کرکره برقی، استفاده از آن به عنوان درب کرکره ای سوله و سالن های صنعتی و کارخانجات و انبار مواد غذایی و یا انبار های الجستیکی و انبار شرکت های باربری است. در بسیاری از شهرک های صنعتی از کرکره برقی به عنوان درب اتوماتیک واحد های صنعتی و سوله ها یا انبار های کوچک و بزرگ استفاده می شود. هم چنین از کرکره های برقی به عنوان درب دوم و محافظ سرد خانه های صنعتی نیز استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای کرکره برقی در کارگاه ها و کارخانه های تولید بتن و ماسه برای سوله، پارکینگ و آشیانه کامیون و لودر نیز استفاده کرد. بایستی با توجه به ابعاد، تعداد باز و بست، محل نصب و کارکرد کرکره برقی، یک نوع کرکره برقی مناسب انتخاب، خرید و نصب شود. کرکره برقی که برای درب سوله و انبار کارخانه یا کارگاه تان خرید و نصب می کنید، بایستی ویژگی هایی مثل امنیت و ضد سرقت بودن، رنگ با کیفیت، دوام، مقاومت در برابر باد و قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و …. را یک جا با هم داشته باشد.

مزایای کرکره برقی سوله و انبار

استفاده از کرکره برقی به عنوان درب کرکره برقی سوله و انبار های صنعتی مزایای زیادی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

۱ -امنیت باال در صورت استفاده از کرکره برقی امنیتی و ضدسرقت سنگین و قوی
۲ -قیمت مناسب کرکره برقی سوله و انبار در مقایسه با درب های بزرگ آهنی لوالیی و ریلی
۳ -تولید و نصب سریع کرکره برقی برای درب سوله کارگاه و کارخانه شما
۴ -عملکرد تمام اتوماتیک به وسیله ریموت یا اپلیکیشن موبایل و یا در اماکن صنعتی با کلید دستی و پوش باتن
۶ -اصطحالک و خرابی کم کرکره برقی در صورت استفاده از تیغه با کیفیت و موتور قدرتمند
۷ -تنوع در رنگ و طرح انواع کرکره برقی سوله
۹ -مقاومت در برابر شرایط محیطی، باد و باران و …
۱۰ -قابلیت چاپ طرح دلخواه، لوگو و اطالعات کسب و کار واحد صنعتی
و دیگر مزایایی که در ادامه این مقاله با آن آشنا خواهید شد.
حال که مزایای استفاده از کرکره برقی به عنوان درب سوله و انبار صنعتی را بر شمردیم، حتما این سوال برای شما پیش می آید
که از چه نوع و مدل کرکره برقی می توان بدین منظور و با این کاربرد استفاده کرد. در لیست زیر به مدل هایی که برای این
کاربرد مناسب هستند اشاره می کنیم.

کرکره برقی مناسیب برای سوله و انبار

۱ –کرکره برقی آلومینیومی سنگین ده سانتی متری یا صد میلی متری یا تیغه راک پانزده سانتی متری یا ۱۵۰ میلی متری
۲ –کرکره برق فولادی یا آهنی تک جداره ساده و فول پانچ یا رول پانچ سوراخ دار)که تیغه های آن سوراخ سوراخ است به شکل
دایره ای سوزنی یا ستاره ای(.
۳ -کرکره برقی فولادی یا آهنی گالوانیزه فوم دار پیشرنگ)خودرنگ( و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و سمباده ای

کرکره برقی سوله صنعتی

کرکره برقی سوله صنعتیدر انتخاب درب کرکره برقی سوله صنعتی و انبار صنعتی بایستی به نکات زیر توجه کنید:

۱ -کرکره برقی آلومینیومی سوله و انبار صنعتی:

جدای از رنگ و مدل کرکره برقی، کیفیت تیغه استفاده شده، وزن، استحکام، تعداد پل، و سختی آلیاژ آلومینیوم در درب کرکره ای برقی سوله اهمیت بسیار باالیی دارد. چرا که مهمترین ویژگی یک کرکره برقی سوله، امنیت و ایمنی آن در برابر دزدی و سرقت و همچنین مقاوت در محیط های سخت صنعتی است. در اینجا منظور از کیفیت بالا، تیغه ای است که از آلیاژ آلومینیوم استاندارد و فابریک تولید شده باشد و کیفیت رنگ بالایی داشته باشد. توصیه ما حداقل، استفاده از تیغه های با عرض ۱۰۰ میلیمتر یا ۱۰ سانتیمتر سنگین است. این که از کدام یک، تیغه های صد یا تیغه راک را خرید یا نصب کنیم، به ابعاد دهانه سوله کارگاه و کارخانه بستگی دارد. به دلیل بزرگ بودن عرض دهانه و ارتفاع درب سوله ها و سالن های صنعتی، حداقل بایستی از تیغه ده سانتیمتری یا صد میلیمتری استفاده کنیم. نکته مطرح شده در رابطه با کیفیت، وزن و استحکام تیغه کرکره برقی در درجه اول اولویت برآورد ما خواهد بود، بنابراین سعی کنید یک نوع تیغه با کیفیت و درجه یک برای کرکره برقی سوله و انبار تان خرید و نصب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و اعزام کارشناس فنی جهت بازدید کار، می توانید با کارشناسان فنی و فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. در شرکت ادا دور امکان تولید تیغه کرکره برقی آلومینیومی سنگین در رنگ و وزن های سفارشی و دلخواه وجود دارد. تیغه البرز تا وزن ۵،۷ کیلو و سه پل با برند البرز پالس مناسب برای نصب و بهره برداری در ابعاد بزرگ قابل تولید و سفارش است. باز هم به این نکته اشاره می کنیم که هر چقدر کرکره برقی شما سنگین تر و قوی تر باشد، امنیت و استحکام درب سوله و انبار شما بیشتر خواهد بود. توصیه ما به شما انتخاب تیغه های درجه یک بازار مثل البرز، آکرول، وینکس، آلووین و … برای درب کرکره ای سوله و انبار است. به خصوص اگر ابعاد درب سوله کارخانه یا سوله کارگاه و سوله انبار بزرگ باشد.

معرفی کرکره برقی لوکس
مشاهده

۲ -کرکره برقی فولادی یا آهنی گالوانیزه سوله و انبار:

یکی دیگر از گزینه های خرید کرکره برقی سوله صنعتی کارخانه و کارگاه، کرکره برقی فولادی و آهنی است. این نوع از کرکره به دلیل وزن باال و استحکام باال قابلیت ضدسرقت دارد و برای استفاده در انبار و سوله صنعتی مناسب است. تیغه های فوالدی در مقایسه با تیغه های آلومینیومی سبک موجود در بازار بسیار قوی تر و سخت تر هستند. این نوع از تیغه ها به راحتی خم نشده و در برابر ضربه در محیط های خشن صنعتی مقاوم و به سختی قابل نفوذ هستند.

تیغه های فولادی و آهنی کرکره برقی

به طور کلی تیغه های فولادی و آهنی کرکره برقی به دو دسته کلی تقسیم می شوند:
دسته اول: تیغه کرکره برقی فولادی تک جداره که خود به دو دسته تقسیم می شوند. تیغه ساده و رول پانچ یا فول پانچ یاسوراخ
دار.

تیغه کرکره برقی سوله و انبار

تیغه کرکره برقی سوله و انبارمشخصات فنی این نوع از تیغه کرکره برقی فولادی یا آهنی که برای درب کرکره ای سوله و انبار مناسب هستند:
عرض تیغه: هشت سانتیمتر یا هشتاد میلیمتر
ضخامت ورق: ۱ میلیمتر
وزن تیغه ساده: ۱۰ تا ۱۱ کیلوگرم بر متر مربع
وزن تیغه پانچ خورده: ۷ تا ۸ کیلوگرم بر متر مربع
نوع پوشش: کوره ای الکترواستاتیک
دارای رنگ بندی متنوع
در رابطه با نصب کرکره برقی فولادی و آهنی تک جداره برای سوله های بزرگ، حتما بایستی به این نکته توجه کنید که وزن این نوع از تیغه کرکره برقی بالا است و همین باعث افزایش فشار بر روی سرتیغه ها و تیغه های ابتدایی می شود. راهکار ما برای کاهش فشار بر تیغه های ابتدایی و تعادل و باالنس بهتر کرکره برقی آهنی و فوالدی انبار و سوله، استفاده از تیغه های پانچ خورده یا سوراخ دار دایره ای و سوزنی یا ستاره ای است. استفاده از این نوع از تیغه، وزن کرکره برقی سوله صنعتی شما را کاهش داده و باعث عملکرد بهتر و اصطحکاک کمتر آن می شود. بدین منظور می توان یک سوم از تیغه های کرکره برقی با عرض و ارتفاع زیاد را تیغه پانچ خورده زد تا به دلیل وزن کمتر پایداری کرکره برقی افزایش یابد.

کرکره برقی فولادی فومدار

۳ -کرکره برقی فولادی یا آهنی گالوانیزه فوم دار پیشرنگ – خودرنگ و رنگ کوره ای الکترواستاتیک و سمباده ای سوله و انبار:

نوع دیگری از کرکره برقی که برای درب سوله های صنعتی و انبار های صنعتی مناسب است،  است. این نوع از تیغه ها دو جداره هستند و به دلیل استفاده از فوم، دارای سر و صدای کمتری می باشند و نیز دارای خاصیت عایقی هستند. نوع پوشش و رنگ این تیغه ها یا پیش رنگ و خودرنگ است، یا کوره ای الکترواستاتیک با سطح صاف و یا با پوشش سمباده ای. این نوع از کرکره برقی فولادی فومدار نیز به دلیل وزن و استحکام باال، گزینه مناسبی برای کرکره برقی مغازه و فروشگاه شما محسوب می شود. به این نکته توجه کنید که ورق کرکره های فوالدی و آهنی فوم دار از نوع گالوانیزه گرم می باشند و به همین دلیل در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. به همین دلیل به این نوع از کرکره برقی، کرکره برقی گالوانیزه می گویند. در رابطه با کرکره برقی فولادی حتما به این نکته توجه کنید که این نوع از کرکره های برقی برای ابعاد خیلی بزرگ چندان مناسب نیستند و برای ابعاد نهایت ۶ متر در ۶ متر می توانند گزینه مناسبی باشند، ولی برای ابعاد بزرگتر بایستی از کرکره برقی آلومینیومی برای درب سوله و انبار صنعتی و کارخانه و کارگاه استفاده کنیم.

آموزش کد دادن به ریموت یو پی اس موتور کرکره برقی
مشاهده

متعلقات کرکره برقی مغازه و فروشگاه

نکاتی در رابطه با متعلقات و لوازم جانبی کرکره برقی مغازه و فروشگاه:

ریل کرکره برقی سوله و انبار

ریل این نوع از کرکره برقی بسته به شرایط جغرافیایی می تواند آلومینیومی یا فولادی باشد. در مناطق مرطوب و شرجی، ترجیحا بهتر است از ریل های آلومینیومی سنگین با عمق زیاد مثال لبه ۱۰ سانتی متری استفاده شود ولی در مناطق با آب و هوای معتدل و گرم و خشک می توان از ریل فولادی یا آهنی استفاده کرد. اگر می خواهید امنیت درب کرکره برقی سوله کارخانه و کارگاه و انبار شما افزایش یابد و امنیت آن تامین شود، توصیه ما استفاده از ریل کرکره برقی آلومینیومی سنگین پشت قوطی دار یا ریل فولادی یا آهنی سنگین و با کیفیت بالا است. کیفیت و استحکام ریل تاثیر زیادی در امنیت و استحکام درب کرکره برقی سوله و انبار شما دارد. معموال ریل های فولادی و آهنی دارای استحکام و امنیت بالاتری هستند، چرا که خم کردن و باز کردن دهانه آن برای سارقان و نفوذ به داخل سوله و انبار دشوارتر خواهد بود. به این نکته توجه کنید که هرچه عمق ریل کرکره برقی بیشتر باشد، امنیت کرکره برقی و مقاومت آن در برابر وزش باد های سنگین بیشتر خواهد بود.

موتور کرکره برقی سوله و انبار صنعتی

یکی از مهم ترین موارد در خرید و انتخاب یه درب کرکره برقی  مناسب برای سوله و انبار، انتخاب یک موتور مناسب و قدرتمند است. اولین نکته در انتخاب یک موتور مناسب برای کرکره برقی سوله های صنعتی، وزن و ارتفاع کرکره برقی است. برای کرکره های برقی با ابعاد بزرگ و ارتفاع زیاد که قاعدتا وزن بالایی نیز خواهند داشت، مثل کرکره برقی سوله، کرکره برقی انبار، کرکره برقی کارخانه و کارگاه و امثالهم، از موتور ساید یا موتور زنجیردار و گیربکس دار استفاده می کنیم. موتور های ساید کرکره برقی که به آن ها موتور زنجیری نیز می گویند، از توان ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم تولید می شوند. موتور های ۱۵۰۰ کیلو معموال به صورت سه فاز تولید می شوند. تولید موتورهای با توان بالا به صورت سه فاز اقتصادی تر است، چرا که وزن و ابعاد سیم پیچی موتور در حالت سه فاز کوچک تر و کم تر خواهد شد. برای کرکره برقی سوله صنعتی معمولا از موتور های ساید کرکره برقی ۸۰۰ ،۱۰۰۰ ،۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ کیلو استفاده می شود. نکته ای که در انتخاب موتور کرکره برقی باید به آن دقت کنید این است که موتور های ۳۰۰ ،۵۰۰ و ۶۰۰ ،حداکثر ارتفاع لیفت شان ۶ متر است، ولی موتورهای با توان ۸۰۰ کیلوگرم به باال دارای قدرت لیفت تا ارتفاع ۹ متر هستند. برای این که در بهره برداری از موتور دچار مشکل نشوید حتما به وزن و ارتفاع درب کرکره ای سوله و انبار توجه کنید.

ابعاد کرکره برقی

بدین منظور با بدست آوردن ابعاد کرکره برقی، مساحت کرکره برقی را به دست آورید. برای این کار عرض دهانه درب را در ارتفاع کل کار ضرب کنید تا مساحت بدست آید. سپس عدد بدست آمده را در وزن کرکره برقی به ازای هر متر ضرب کنید تا وزن کل درب کرکره برقی سوله شما به دست آید. به عنوان مثال فرض کنید که عرض دهانه یا همان طول درب ۶ متر و ارتفاع کل کار ۷ متر باشد. در این صورت مساحت درب کرکره ای برقی ۴۲ متر مربع خواهد بود. اگر وزن هر متر مربع از تیغه های کرکره برقی ۷ کیلوگرم باشد، وزن کل درب کرکره برقی سوله شما ۲۹۴ کیلوگرم خواهد شد، که به این وزن، وزن لوله شفت کرکره برقی نیز اضافه خواهد شد که در مجموع وزن کل درب به حدود ۳۵۰ کیلوگرم خواهد رسید. با توجه به این وزن، و ارتفاع، قطعا موتور ۶۰۰ کیلو برای این کرکره برقی مناسب نخواهد بود و توصیه ما استفاده از موتور ۸۰۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرمی است. برای خرید، نصب و تعمیر موتور کرکره برقی سوله و انبار تان با ما در ارتباط باشید.

نصب و قیمت کرکره برقی افقی
مشاهده

قفل کرکره برقی سوله و انبار

جهت حفظ امنیت درب کرکره برقی در مناطق صنعتی می توان هم از جاقفلی دستی و هم از قفل برقی هوشمند کرکره برقی استفاده کرد. هر دوی این قفل ها می تواند برای کرکره برقی سوله و انبار مناسب باشند که با توجه به شرایط می توان یکی از این دو نوع قفل را نتخاب کرد.

رنگ کرکره برقی سوله و انبار

در شرکت ما امکان تولید کرکره برقی در رنگ های مختلف و متنوع به صورت سفارشی با برند البرز پالس وجود دارد. هم چنین سفارش تولید کرکره برقی متناسب با رنگ و تم سوله که معموال آبی سوله ای یا آبی نیسانی گفته می شود پذیرفته می شود.

قیمت کرکره برقی سوله و انبار

قیمت کرکره برقی سوله و انبار شما به طور کلی به پارامترهای زیر وابسته است:
۱ -ابعاد کرکره برقی
۲ -وزن کرکره برقی
۳ -توان موتور کرکره برقی
به این نکته دقت کنید که انتخاب تیغه کرکره برقی سبک برای سوله می تواند در آینده برای شما مشکل ساز شود. هم چنین انتخاب موتور با توان الکتریکی و مکانیکی بالا می تواند به شما در کاهش هزینه های تعمیرات و نگه داری کمک کند.

نصب کرکره برقی سوله و انبار

بهتر است برای نصب کرکره های برقی با ابعاد بزرگ، جهت ایمنی تیم نصب و انجام بهتر کار از داربست استفاده کنیم. تجهیز کارگاه و نصب صحیح و اصولی داربست به افزایش سرعت و دقت انجام کار کمک خواهد کرد.

کابل کشی و برق رسانی به موتور کرکره برقی سوله

با توجه به بالا بودن توان موتور های کرکره برقی مورد استفاده در کرکره های برقی سوله های صنعتی و انبار ها، جهت برق رسانی به این نوع از الکتروموتور ها از کابل مناسب با جریان مصرفی موتور استفاده کنید. هم چنین از فیوز مینیاتوری تک فاز برای موتورهای تکفاز و فیوز مینیاتوری سه فاز برای موتورهای سه فاز، با جریان نامی متناسب با جریان نامی موتور استفاده کنید. توصیه ما استفاده از فیوز های مینیاتوری کالس Cیا Type C که از نوع موتوری هستند می باشد. چرا که موتور های کرکره برقی در حالت بار کامل دارای جریان راه اندازی بالایی هستند و این نوع و کالس از فیوز برای آنها مناسب است.

برق اضطراری کرکره برقی سوله صنعتی و انبار

اگر در مجموعه صنعتی منبع برق اضطراری یا دیزل ژنراتور وجود دارد، می توانید از آن به عنوان منبع برق پشتیبان استفاده کنید. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که بالا و پایین کردن کرکره های برقی با ابعاد و ارتفاع زیاد توسط زنجیر و به صورت دستی کاری سخت و زمان بر است. بنابراین وجود یک منبع برق اضطراری که در هنگام قطع برق شهر بتوان از استفاده کرد، اهمیت باالیی دارد.

خرید کرکره برقی سوله و انبار

حال اگر قصد خرید، تعمیر، تعویض، نصب و استعلام قیمت کرکره برقی سوله و انبار تان را دارید، با کارشناسان فروش شرکت ادادور در ارتباط باشید.
شرکت ما در زمینه فروش و نصب درب کرکره برقی سوله و انبار ،کارگاه ،کارخانه و دارای سابقه طولانی بوده و می تواند در این زمینه به شما مشتریان گرامی خدمات ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *