چاپ روی کرکره برقی:

در مجموعه های تجاری، چاپ لوگو، برند، آدرس سایت و اینستاگرام بر روی درب کرکره برقی مغازه، کارگاه، کارخانه، رستوران، فست فود یا کافی شاپ شما می تواند یک روش بازاریابی باشد و علاوه بر آن می تواند به کار شما اعتبار بیشتری بدهد.

 

چاپ روی کرکره برقی

 

مجموعه ادا دور با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه چاپ این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید هر طرحی را با تنوع رنگی و در هر ابعادی بر روی کرکره برقی خود چاپ کنید.
در صورتی که طرحی برای چاپ یا پرینت دارید می توانید طرح مورد نظر خود را در اختیار همکاران ما قرار دهید تا از همان طرح برای چاپ بر روی کرکره شما استفاده شود.
در صورتی که طرح خاصی مد نظر شماست یا مفهومی در ذهن دارید، همکاران ما می توانند آنچه مورد نظر شماست را طراحی و در اختیار شما قرار دهند.

 

چاپ روی کرکره

شایان ذکر است که محدودیتی در رابطه با رنگ پس زمینه کرکره وجود ندارد. فارغ از اینکه رنگ پس زمینه تیغه کرکره برقی شما چه رنگی باشد، ما می توانیم طرح مورد نظر شما را چاپ کنیم. در ادامه تصاویری از کرکره های چاپ خورده آمده است.مجموعه ادادور به صورت تخصصی چاپ روی تیغه کرکره برقی را انجام می دهد.

 

چاپ و پرینت روی تیغه کرکره برقی

مشخصات فنی چاپ لیزری روی کرکره برقی:

تکنولوژی چاپ: لیزری
ابعاد چاپ: نامحدود
زمان تحویل: فوری
ضمانت چاپ: ۵ سال
تنوع رنگ: نامحدود
قابلیت چاپ بر روی هر دو سمت تیغه کرکره برقی
دارای قابلیت شستشو
ضد یو وی (‌Anti U.V)

چشمی درب اتوماتیک شیشه ای
مشاهده

چاپ لیزری روی کرکره برقی

 

در پایان این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که اگر قصد دارید چاپ روی کرکره برقی یا چاپ روی تیغه کرکره برقی انجام دهید ، تیم ما به صورت کاملا رایگان مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهد و از طریق شماره های مندرج در بالا و پایین وبسایت می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *