کرکره برقی محصولی شیک و مدرن برای افزایش امنیت خانه شماست. کرکره ها نه تنها یک عامل بازدارنده برای مزاحمان هستند، بلکه آنها می‌توانند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از شما و لوازم شما محافظت کنند. بسیاری از کرکره‌های برقی طوری طراحی شده‌اند تا با کمک ابزارهای رایج به راحتی نصب شوند. با این حال، ترفندهایی برای نصب درب کرکره ای وجود دارد.

در این ادامه این مقاله آنچه شما باید در مورد نصب کرکره برقی بدانید به‌طور کامل توضیح داده‌ایم.

اولین اقدام برای نصب کرکره برقی، انتخاب نوع مناسب آن است. با دریافت قیمت از ادادور، مرکز خرید انواع کرکره برقی و موتور درب برقی می‌توانید کار خود را شروع کنید. به این ترتیب می‌توانید بین انواع مختلف کرکره مقایسه خوبی انجام دهید و مناسب‌ترین نوع آن را برای نصب انتخاب کنید.

دقت کنید در بازار داخلی سبک‌های مختلفی از درب کرکره‌ای یا کرکره های برقی وجود دارد. برخی از کرکره ها برای امنیت بیشتر طراحی شده‌اند در حالی که برخی دیگر بیشتر جنبه زیبایی دارند. علاوه بر این نصب برخی از کرکره های برقی بسیار راحت‌تر از سایرین است.

هنگامی که شما برای سفارش کرکره برقی اقدام می‌کنید، باید اطلاعاتی در مورد اندازه دهانه‌ها و سایر جزئیات به تولیدکننده کرکره ارائه دهید تا متناسب با آن بتواند کرکره شما را آماده کند. هرچه جزئیات بیشتری ارائه دهید، کیفیت کار شما بیشتر خواهد بود و نصب آن نیز راحت‌تر.

ممکن است تولید کننده قبل از ساخت کرکره های شما، نیاز به دریافت جزئیات بیشتر از شما داشته باشد. بسیار مهم است که تمام جزئیات لازم را به آنها ارائه دهید.

تعویض موتور کرکره برقی
مشاهده

روش نصب کرکره برقی - 2

اگر می‌خواهید کرکره برقی خود را خودتان نصب کنید، قبل از خرید، از تأمین‌کنندگانی که از آنها خرید می‌کنید، نحوه نصب را بپرسید.

به این ترتیب، ایده بهتری در مورد اینکه آیا ابزار و تجربه لازم برای نصب صحیح آنها را دارید یا خیر، خواهید داشت. اگر نصب کرکره های مورد نظر شما دشوار به نظر می‌رسد، از نصاب های کرکره ای درخواست کمک کنید.

نگران نصب کرکره های خود نباشید زیرا نصاب ها نرخ معقول تری به شما پیشنهاد می دهند.

روش نصب کرکره برقی

اگر فضایی را که قرار است کرکره خود را در آن نصب کنید به دقت اندازه‌گیری کرده‌اید و تمام اطلاعات لازم را به تولیدکننده داده‌اید، باید آماده نصب درب کرکره ای باشید.

همه چیزهایی که برای نصب درب کرکره ای و یا کرکره برقی نیاز دارید باید با کیت و دستورالعمل های کامل ارائه شود. دستورالعمل‌ها را به طور کامل دنبال کنید و نباید مشکل اساسی داشته باشید.

مهم‌ترین قسمت نصب درب کرکره ای، اطمینان از مربعی بودن آن است. اگر آنها را بر روی دیوار آجری نصب می‌کنید، باید از مته‌ها و دستگاه‌های سنگ تراشی استفاده کنید. اگر کرکره های برقی خود را در دیواره‌های چوبی نصب می‌کنید، پیچ‌های ارائه شده در کیت شما تنها چیزی است که نیاز دارید.

در حال حاضر کرکره های دستی، برقی و …همگی در دسترس هستند. اگر کرکره شما برقی است، یک برقکار باید آنها را برای شما سیم کشی کند. این یک کار ساده نیست. طبق قانون، فقط برقکاران دارای مجوز می‌توانند سیم کشی کرکره را برای شما نصب کنند.

تعمیر و نصب کرکره برقی در تهران
مشاهده

نصاب‌های کرکره برقی اغلب مجوز نصب قطعات الکتریکی را نیز دارند. شما نمی‌توانید به‌تنهایی آن را نصب کنید، مگر این که دوره‌های آموزش آن را گذرانده باشید.

روش نصب کرکره برقی - 3

 

مراحل کلی نصب موتور کرکره برقی

1. ابتدا پایه موتور را روی سر موتور پیچ کنید.

2. آداپتور را روی سر موتور بلغزانید. برای انجام این کار، باید شیار داخلی آداپتور را روی ریبات حلقه روتور بکشید.

3. درایور را روی موتور یا گیره‌های انبساط داخلی قرار دهید تا زمانی که درگیر شوند. صفحه فلزی پیچ شده باید به سمت بیرون باشد.

4. موتور را با احتیاط به داخل میل کرکره بلغزانید تا حلقه آداپتور متوقف شود. آداپتور و درایور را طوری قرار دهید که در شکاف مورد نظر در شیار داخلی شفت قرار گیرند.

5. کپسول را روی شفت از طرف دیگر بلغزانید و سپس یاتاقان موتور را در جعبه کرکره پیچ کنید تا محور کرکره متعادل شود. بعد از آن می توانید بلبرینگ‌های موجود را هم راستا با محور پین فشار دهید.

6. حالا شروع به نصب موتور کنید. بلبرینگ را در پیشخوان قرار دهید، سپس بلبرینگ را محکم در پوسته یاتاقان بلبرینگ کنتر قرار داده و در جای خود فشار دهید.

7. پس از نصب، باید موتور لوله‌ای را تنظیم کنید. هنگام کالیبره کردن مسیرها و نقاط پایانی تا حد امکان دقیق کار کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

8. موتور را به منبع تغذیه وصل کرده و آن را در وضعیت مناسب قرار دهید و به‌اصطلاح آن را در موقعیت مناسب خود تنظیم کنید.
با انجام این مراحل شما توانسته‌اید به درستی کرکره برقی خود را در محل خود نصب کنید. اگر تخصص این کار را ندارید از افراد با تجربه و متخصص کمک بگیرید.

بهترین تیغه کرکره برقی
مشاهده

جهت دریافت مشاوره برای خرید انواع کرکره برقی و نصب کرکره برقی می‌توانید با کارشناسان ادادور تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و پیش فاکتور، نصب کرکره برقی و اعزام نصاب و تعمیرکار کرکره برقی با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۴۳۰۰۲۷۲ | ۰۲۱−۴۶۱۳۵۶۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *