کرکره برقی برای طلا فروشی و صرافی

یکی از کاربرد های خاص کرکره برقی، استفاده از آن به عنوان درب و حفاظ برای طلافروشی و صرافی است. طلافروشی ها و صرافی ها به دلیل نوع کسب و کارشان، حساسیت های زیادی نسبت به مسائل امنیتی دارند. با توجه به افزایش میزان سرقت ها در سراسر کشور، این حساسیت ها افزایش نیز یافته است. در این مقاله به نکات فنی و موارد مربوط به خرید و ساخت کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی می پردازیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا یک به یک نکات مربوط به کرکره برقی طلافروشی و کرکره برقی صرافی را با یکدیگر مرور کنیم.
در این مقاله به ترتیب به نکات زیر می پردازیم و به سوالات مربوط به کرکره برقی طلا فروشی و کرکره برقی صرافی پاسخ می دهیم.
۱- انواع کرکره برقی طلافروشی و صرافی
۲- موتور کرکره برقی طلافروشی و صرافی
۳- ریل کرکره برقی طلا فروشی و صرافی
۴- قفل کرکره برقی طلافروشی و صرافی
۵- قیمت کرکره برقی طلافروشی و صرافی
۶- خرید کرکره برقی طلافروشی و صرافی
۷- فروش کرکره برقی طلافروشی و صرافی
۸- نصب کرکره برقی طلافروشی و صرافی
حال به تمامی موارد مطرح شده در بالا می پردازیم:

۱- انواع کرکره برقی طلافروشی و صرافی

قیمت کرکره برقی طلا فروشی و صرافی
قبل از سفارش و ساخت کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی، ابتدا باید با انواع کرکره برقی مناسب برای این صنف آشنا شویم. برای صرافی و طلافروشی ها از انواع مختلفی از کرکره برقی ضدسرقت و کرکره برقی امنیتی استفاده می شود. این کرکره برقی های ضد سرقت شامل:
– کرکره برقی فولادی
– کرکره برقی آهنی
– کرکره برقی رولگیتر (رول گیتر)
– کرکره برقی پلیکربنات (پلی کربنات) شفاف شیشه ای
و….
می شوند. این که از کدام یک از کرکره های برقی ذکر شده در بالا استفاده کنیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا طلافروشی ها عموما دارای ویترین هستند. بنابراین استفاده از کرکره برقی پلیکربنات شفاف و شیشه ای و کرکره برقی رولگیتر نرده ای گزینه مناسبی برای طلافروشی ها است. در صورت استفاده از این دو نوع کرکره برقی ضدسرقت، ویترین مغازه طلافروشی حتی در زمان بسته و تعطیل بودن مغازه همچنان دیده خواهد داشت و این می تواند یک مزیت خوب برای شما باشد. اگر طلافروشی داخل پاساژ باشد یا در خیابان واقع شده باشد، در انتخاب نوع کرکره برقی برای طلافروشی اثر گذار است.
برای صرافی ها، شاید کرکره برقی فولادی و کرکره برقی آهنی گزینه مناسب تری باشد. چرا که ویترین صرافی با طلافروشی کاملا متفاوت است. خلاصه کلام که قبل از ساخت کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی، باید دقیقا نوع کاربری مغازه و فروشگاه مشخص باشد، هم چنین بایستی ملاحظات امنیتی نیز در نظر گرفته شود. به عنوان مثال کرکره برقی صرافی و طلافروشی بایستی حتما ضدسرقت، با امنیت بالا، ضدضربه و سنگین باشد. چرا که اولویت اول در خرید کرکره برقی طلافروشی و صرافی، مسئله امنیت است.

تعویض موتور توبلار با موتور ساید کرکره برقی
مشاهده

۲- موتور کرکره برقی طلافروشی و صرافی

انواع کرکره برقی طلا فروشی و صرافی
در زمان نصب و ساخت کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی، یکی از مهم ترین نکات، انتخاب و خرید موتور کرکره برقی مناسب است. از آنجایی که کرکره های برقی ضدسرقت و امنیتی دارای وزن سنگین هستند، حتما بایستی از یک موتور کرکره برقی قدرتمند استفاده کنیم. موتور ما می تواند ساید باشد یا توبلار. توان و نوع موتور حتما باید با توجه به نوع پروژه، وزن کرکره برقی، ابعاد کرکره برقی و دیگر موارد انتخاب و تعیین شود.

۳- ریل کرکره برقی طلافروشی و صرافی
یکی از اجزای کرکره برقی که استحکام آن در امنیت کرکره برقی تاثیر مستقیم دارد، ریل کرکره برقی است. توصیه ما به شما دوستانی که قصد نصب کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی را دارید این است که ریل کرکره برقی حتما آهنی و فولادی باشد و ضخامت ورق آن به اندازه ای باشد که امکان نفوذ سارقان را به حداقل ممکن برساند. شایان ذکر است که هر چقدر عمق ریل بیشتر باشد، امنیت کرکره برقی طلافروشی و صرافی افزایش خواهد یافت.

۴- قفل کرکره برقی طلافروشی و صرافی
در شرکت ادا دور نوع جدیدی از قفل کرکره برقی ضدسرقت وجود دارد که به معنای واقعی کلمه ضدسرقت بوده و دارای ویژگی های خاصی است که در هیچ قفل دیگری وجود ندارد. این قفل با ولتاژ ۲۴ ولت کار می کند و با نصب این قفل بر روی کرکره برقی طلافروشی و صرافی تان، دیگر نیازی یه استفاده از قفل آویز و کتابی نیست. تصویر این قفل در پایین آمده است.

تعمیر کرکره برقی
مشاهده

۵- قیمت کرکره برقی طلافروشی و صرافی

خرید کرکره برقی طل افروشی و صرافی
قیمت کرکره برقی صرافی و طلافروشی به نوع کرکره برقی، مشخصات فنی، نوع موتور و شرایط نصب آن بستگی دارد. هر چقدر کیفیت و امنیت کرکره برقی افزایش یابد، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت. محاسبه و اندازه گیری ابعاد کار به صورت حدودی توسط مشتری و کارفرما و هم چنین ارسال عکس و تصویر از کار، می تواند به ما کمک کند تا برآورد دقیق تری از قیمت کرکره برقی طلافروشی و صرافی داشته باشیم.

برای آگاهی از قیمت کرکره برقی طلافروشی و قیمت کرکره برقی صرافی و استعلام قیمت با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.

۶- خرید کرکره برقی طلافروشی و صرافی
برای خرید کرکره برقی صرافی و طلافروشی فقط کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. سعی ما بر این است که خرید را برای شما ساده کرده و گزینه های مناسب برای خرید کرکره برقی طلافروشی و صرافی را به شما عزیزان معرفی کنیم. در زمان خرید کرکره برقی طلافروشی و خرید کرکره برقی صرافی، حتما به امنیت کار، نوع موتور، استحکام و خدمات پس از فروش آن دقت کنید.

۷- فروش کرکره برقی طلافروشی و صرافی
در شرکت ادا دور انواع کرکره های برقی تولید و به فروش می رسد. بسته به نیاز شما ما نوع خاص و مناسبی از کرکره برقی را که برای طلافروشی و صرافی مناسب باشد به شما دوستان پیشنهاد می کنیم. ما با فروش انواع کرکره برقی برای طلافروشی و صرافی در خدمت مشتریان گرامی هستیم.

۸- نصب کرکره برقی طلافروشی و صرافی

نصب و قیمت کرکره برقی افقی
مشاهده

نصب کرکره برقی طلا فروشی و صرافی
نصب کرکره برقی صرافی و طلافروشی تفاوت چندانی با نصب دیگر کرکره های برقی ندارد. البته با توجه به حساسیت های امنیتی کرکره برقی طلافروشی و کرکره برقی صرافی و هم چنین بحث ظرافت و زیبایی کار، تیم نصب بایستی دقت بیشتری در نصب کرکره برقی طلافروشی و صرافی به کار ببرند تا نتیجه کار مطلوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *