کرکره برقی افقی نوعی کرکره پرکاربرد، جذاب و مقرون به صرفه است که همانند نوع عمودی خود از یک سیستم حرکتی خودکار یا نیمه خودکار پیروی می کند تا امنیت و عایق بندی ساختمان های مسکونی و تجاری را تامین کند. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

این نوع کرکره نیز از نوارهای به هم پیوسته آلومینیومی به صورت عمودی تشکیل شده است که به کمک یک موتور محرکه حول یک محور مرکزی به چپ و راست می پیچد تا پرده ای سفت و سخت بر روی در یا پنجره ایجاد کند.

در این نوع کرکره تیغه های عمودی معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم سنگین ساخته می شوند. آنها به کمک ابزار نگهدارنده به نام کپس به یکدیگر متصل می شوند، کپس باعث می شود تیغه ها به راحتی حول یک محور بچرخند و از یکدیگر جدا نشوند. معمولا برای سهولت بالا و پایین بردن تیغه ها از کپس استفاده می کنند.

درب کرکره ای برقی افقی را می توان به صورت دستی یا با یک موتور برقی راه اندازی کرد، البته گاهی می توان از باتری نیز برای به حرکت درآوردن آنها استفاده کرد که در این صورت باید نوع موتور کرکره با باتری مورد استفاده شما باید همخوانی داشته باشد.برای خرید  موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.

با کمک کرکره افقی می توانید امنیت فضاهای مختلف در خانه و یا مراکز تجاری و اداری را تامین کنید و به نوعی این محل ها را ضد سرقت نمایند، علاوه بر این هنگامی که آب و هوا مساعد است تنها با فشار یک دکمه می توانید به صورت مستقیم از هوای آزاد و نور آفتاب لذت ببرید.

محاسبه قیمت کرکره برقی
مشاهده

به تبع اگر نیاز به راحتی و امنیت داشته باشید، قطعا درب برقی افقی بهترین و ارزان ترین گزینه برای شما خواهند بود. شما با یک هزینه ناچیز می توانید برای سالیان دراز از این وسیله به راحتی استفاده کنید.

کاربرد کرکره برقی افقی

  • قابلیت استفاده برای سقف کافه، رستوران و کافی شاپ
  •  قابلیت استفاده برای هتل ها به خصوص بخش لابی و تراس
  •  قابلیت استفاده برای سقف نورگیر
  •  قابلیت استفاده برای انواع مختلف بالکن مشاهده مقاله درب کرکره ای بالکن
  •  قابلیت استفاده برای انواع استخر روباز مشاهده مقاله کرکره برقی استخر
  • قابلیت استفاده برای گلخانه
  •  قابلیت استفاده برای فضاهای مسکونی و تجاری

مزایای نصب کرکره برقی افقی

نصب درب کرکره ای افقی مزایای زیادی دارد از جمله افزایش امنیت، کنترل نویز و مسدود کردن نور. علاوه بر این، کرکره‌های افقی در برابر آب و هوای شدید از جمله طوفان، آفتاب و زمستان‌های سرد از شما و لوازم با ارزش شما محافظت می‌کنند. همچنین کرکره های افقی می توانند در برابر آتش سوزی نیز مقاوم باشند، زیرا مطابق با استاندارد های روز دنیا و نیز با توجه به قوانین سازمان آتش نشانی ساخته می شوند. البته در ادامه به مهمترین این مزایا به صورت کامل پاسخ می دهیم،

 امنیت

کرکره برقی افقی امنیت بسیار خوبی را ایجاد می کنند زیرا به طور کامل دهانه پنجره ها، درها، نورگیرها، بالکن ها و غیره را می پوشانند. هنگامی که شاتر پایین است، برای جلوگیری از ورود افراد بیگانه، قسمت امنیتی کرکره ها از داخل قفل می شود. تیغه های مقاوم، سنگین و نزدیک به هم شکستن یا خراب کردن درب برقی افقی را دشوار می کند. علاوه بر این، مانع بصری محکم ایجاد می‌کند تا سارقان احتمالی نتوانند آنچه در داخل خانه یا محل کار شما است را ببینند.

کرکره برقی ترکیبی آلومینیومی و شیشه ای پلی کربنات
مشاهده

کنترل نویز

وقتی کرکره برقی افقی بسته می شود، می تواند تا حد زیادی جلوی ارتعاشات را بگیرد. اگر در یک جاده شلوغ زندگی می کنید یا نیاز به کاهش صدای بیرونی دارید، مطالعات نشان می دهد که کرکره های برقی می توانند بین ۵۰ تا ۸۰ درصد صدا را مسدود کنند. علاوه بر این اگر یک کسب و کار پر سر و صدا دارید، آنها می توانند صدای داخلی را کم کرده و از مزاحمت ساکنان اطراف جلوگیری کنند.

کنترل روشنایی

درب کرکره ای افقی گزینه ایده آل تری برای کنترل نور است. آنها انتخاب خوبی برای کسانی هستند که نیاز به جلوگیری از نور روز یا روشنایی بیرونی در شب دارند. طراحی برخی از کرکره های افقی طوری است که هنگام بسته شدن نیز می توانند نور را وارد فضای داخلی کنند. در این نوع کرکره ها هر نوار در قسمت بالایی خود سوراخ هایی دارد تا هم نور و هم هوا از آن عبور کند.

حفاظت از آب و هوا

کرکره برقی افقی مانع بسیار خوبی برای آب و هوا است. آنها از لرزش پنجره ها جلوگیری می کنند، مانعی سفت و سخت در برابر باد و زباله های ناشی از باد ایجاد می کنند و از وزش باران جلوگیری می کنند. در هوای گرم، خاصیت عایق بودن آنها باعث کاهش بهره خورشیدی می شود. به طور کلی، آنها انتقال حرارتی را ۹۰٪ کاهش می دهند. در واقع، هزینه قبوض تهویه مطبوع و گرمایش شما ممکن است تا ۳۰٪ کاهش یابد.

بر اساس آزمایشات انجام شده درب برقی افقی می تواند در برابر طوفان هایی با قدرت ۱۶۵ تا ۲۲۴ کیلومتر در ساعت مقاوم باشند. البته این موضوع به جنس و نوع تیغه ها بستگی دارد که هنگام خرید باید کاملا به این مورد توجه کنید.

تعمیر موتور کرکره برقی و قیمت آن
مشاهده

حفاظت در برابر آتش سوزی

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که مستعد آتش سوزی است، می توانید از درب کرکره ای یا درب برقی افقی استفاده کنید. گفته می شود درب کرکره ای یا همان کرکره برقی افقی می تواند در معرض حرارت تابشی ۴۰ کیلو وات بر متر مربع به مدت ۶۰ دقیقه مقاومت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *