کرکره برقی استخر یک وسیله کارآمد و کاربردی است که در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از این این حوزه ها، استخرها هستند. معمولا برای پوش استخرها در شرایط آب و هوایی نامناسب می توان از کرکره های برقی استفاده کرد.برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

قرار است در این مقاله توضیحات کاملی در خصوص کرکره های برقی استخر داده شود، اگر به دنبال یک وسیله مطلوب و با کیفیت برای پوشش استخر خود هستید بهتر است نگاهی به این مقاله داشته باشید.

کرکره های برقی برای پوشش استخرهای فضای باز و بسته مناسب هستند، آنها قادر هستند تا از ورود آلودگی  به محیط استخر جلوگیری کنند و مهمتر از آن می توانند با جلوگیری از تبخیر آب، اتلاف انرژی را نیز به مقدار قابل قبولی کاهش دهند.برای خرید  موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.

مزایای کرکره برقی استخر

کرکره برقی را می توان در بخش های مختلف استخر به کار گرفت، از ورودی استخرها گرفته تا پوشش سقف و پوشش روی اسخر. با یک طراحی خوب می توانید با کمک کرکره های برقی یک سازه متحرک برای استخر خود ایجاد کنید. این کار مزیت های زیادی به همراه دارد که مهمترین این مزیت ها عبارت هستند از:.

  •  این نوع پوشش، می تواند به راحتی از تبخیر آب در روزهای گرم تابستان جلوگیری کند، بنابراین در مصرف آب صرفه جویی می شود.
  •  با کمک این نوع پوشش می توان در مصرف انرژی مانند گاز و برق، صرفه جویی کرد.
  • پوشش کرکره، با جلوگیری از آلودگی آب استخر، باعث می شود در مصرف مواد شیمیایی مانند کلر صرفه جویی شود.
  • به دلیل مقاومت بالا، کرکره امنیت را به استخر شما هدیه می دهد و باعث می شود افراد احساس آرامش کنند.
  •  از ورود آلودگی های محیطی مانند، گرد و خاک، برگ درختان و حشرات به داخل استخر جلوگیری می کند.
  •  به دلیل جنس با کیفیت و عدم زنگ زدگی در برابر آب، طول عمر بالایی دارد.
  •  کاربر می تواند به راحتی و با کمک یک ریموت کنترل در روزهای خوش آن را باز و بسته کند
  • معمولا کرکره ها، از جنس pvc و آلومینیوم هستند بنابراین در برابر طوفان، ضربه و فشار تا حد زیادی مقاوم هستند.  می توانند مساحت های زیاد را پوشش دهند (در صورت نیاز می توانید در اندازه های مختلف آن را  برای استخر خود سفارش دهید).
  •  در مدل ها و سیستم های مختلف، از جمله به صورت تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک ارائه می شوند.
ریموت کنترل درب اتوماتیک(Remote Control)
مشاهده

در صورت استفاده از کرکره برقی به عنوان پوشش استخر، می توان از ورود باران و تابش آفتاب نیز جلوگیری کرد. حتی می توانید با کمک یک ریموت و یا گوشی خود آن را باز و بسته کنید و حتی روی آن نورپردازی انجام دهید.

استفاده از کرکره برقی استخر این امکان را به شما می دهد تا بطور همزمان مزایای فضای باز و بسته را در کنار هم تجربه کنید و از استخر زیبای خود لذت ببرید. در مورد نحوی باز کردن درب کرکره ای بدون برق چه میدانید؟

روکش کرکره برقی استخر

معمولا متداول ترین نوع روکش استخر در بازار، روکش برزنتی است که در کنار مزایای خود معایبی را نیز دارد؛ اما با ورود کرکره برقی به این عرصه بیشتر معایب روکش های برزنتی پوشش داده شده و به نوعی با کمک کرکره های برقی برطرف شده است.

شما می توانید از کرکره های برقی به عنوان یک روکش ایمن استفاده کنید. آنها به راحتی و با یک سیستم ساده بر روی استخر شما نصب می شوند و تنها با یک دکمه کوچک باز و بسته می شوند.

مهمترین مزیت این نوع روکش ها این است که از سقوط کودکان و حیوانات به داخل استخر آب جلوگیری می کنند، شما می توانید بعد از استفاده کرکره برقی استخر را ببندید و خیالتان از ایمنی آن آسوده باشد. کرکره ها به راحتی ایمنی استخر شما را فراهم می کنند. از درب کرکره ای ضد سرقت چه میدانید؟

طول عمر کرکره ها نیز در مقایسه با روکش های برزنتی بیشتر است، آنها در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و همچنین می توانند ضربه یا فشار را بهتر از پوشش برزنتی تحمل کنند.

درب باز کن ریلی و مزایای آن
مشاهده

مزیت مهم کرکره برقی استخر، این است که اگر از سیستم گرمایش استفاده می کنید، می توانید با یک عایق بندی مناسب گرمای استخر را با کمک کرکره کنترل کنید. گفته می شود با کمک کرکره های برقی عایق شده می توان ۵۰ الی ۷۰ درصد در مصرف انرژی استخر صرفه جویی کرد.

بیشترین کاربرد کرکره برقی استخر، زمانی است که از استخر استفاده نمی شود. از نظر کارشناسان کرکره های برقی پوشش مناسبی برای استخرها هستند.

انواع پوشش استخر

امروزه پوشش های استخر تنوع زیادی در بازار دارند و به دسته‌بندی های مختلفی تقسیم می شوند که متداول ترین دسته‌بندی مربوط به جنس و عملکرد آن است.

از نظر جنس، پوشش استخر را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • پوشش برزنتی (پنبه و پلی استر)
  •  پوشش های فلزی (کرکره برقی)
  •  پوشش های پلاستیکی

تقسیم بندی عملکرد پوشش استخر 

  • اتوماتیک
  • نیمه اتوماتیک
  •  دستی

بهترین نوع پوشش استخر را می توان، کرکره برقی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دانست. این نوع پوشش طول عمر زیادی دارد و به راحتی می تواند از استخر شما محافظت کند.

از نظر قیمت کرکره برقی استخر در مقایسه با پوشش های برزنتی و پلاستیکی گرانتر است، اما طول عمر بالایی نسبت به دو مورد قبلی دارد و می تواند با صرفه جویی در مصرف انرژی ارزش افزوده در دراز مدت برای شما داشته باشد.

برای خرید این محصول می توانید به شکل حضوری و یا آنلاین اقدام کنید و با استعلام قیمت و با بررسی کیفیت بهترین کرکره را برای استخر خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *