فروش، خرید و نصب کرکره برقی تراس و بالکن

یکی از انواع کاربرد های کرکره برقی، استفاده به عنوان کرکره برقی تراس و بالکن است. در این مقاله ما سعی داریم به نکات فنی و موارد لازم در رابطه با خرید و نصب انواع کرکره برقی تراس و بالکن بپردازیم تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

این مقاله در واقع راهنمای خرید کرکره برقی بالکن و تراس است. پس با ما همراه باشید تا تجربیات خود را در این باره با شما دوستان به اشتراک بگذاریم.

در این مقاله به تمامی نکات آمده در زیر می پردازیم:

 

کرکره برقی تراس

 

امیدواریم این مقاله بتواند به عنوان راهنما به شما در انتخاب یک کرکره برقی مناسب برای تراس و بالکن منزل، محل کار یا ویلای تان کمک کند.

کرکره برقی تراس و بالکن چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

در گذشته معمولا از نرده های آهنی که با میلگرد و پروفیل ساخته می شدند به عنوان حفاظ جهت حفظ امنیت تراس و بالکن استفاده می شد. اما امروزه از آنجایی که بسیاری از تراس ها و بالکن های منازل مسکونی، اداری، تجاری و ویلا ها دزد رو هستند، بهترین کار استفاده از کرکره های برقی امنیتی و ضدسرقت برای تراس و بالکن است. در واقع کرکره برقی نوعی پوشش، حفاظ، نرده و کاور برای تراس و بالکن شما محسوب می شود.

استفاده از کرکره برقی به عنوان حفاظ و نرده بالکن و تراس، می تواند کاربرد ها و مزایای زیادی داشته باشد.

مزایای استفاده از کرکره برقی تراس و بالکن:

– حفظ دید و ویو بالکن و تراس در صورت استفاده از کرکره برقی

– حفظ قابلیت نورگیر بودن تراس و بالکن در صورت انتخاب نوع مناسبی از کرکره برقی

– امکان باز و بسته شدن کرکره برقی به صورت تمام اتوماتیک و خودکار

– زیبایی بیشتر و نمای مدرن تر کرکره برقی بالکن و تراس به نسبت نرده های آهنی سنتی و قدیمی

– امنیت بالای کرکره برقی بالکن و تراس در صورت نصب کرکره برقی امنیتی و ضد سرقت با امنیت بالا

– تنوع در طرح، رنگ و مدل کرکره برقی کرکره برقی تراس و بالکن

نصب کرکره ضد سرقت تراس

با توجه به اینکه ساختمان های جدید دارای معماری مدرن و جدید هستند، نصب کرکره های برقی به همراه کاور و باکس آن به گونه ای که رول کرکره در داخل کاور و باکس قرار گیرد، می تواند موجب زیبایی ساختمان شود. هم چنین امکان تولید تیغه کرکره برقی و کاور و باکس رول کرکره برقی در رنگ های متنوع و متناسب با نمای ساختمان شما وجود دارد.

 چه نوع کرکره برقی را می توان به عنوان کرکره برقی تراس و بالکن استفاده کرد؟
از انواع کرکره برقی با امنیت بالا و ضدسرقت می توان به عنوان کرکره برقی بالکن و تراس استفاده کرد. نوع معماری ساختمان و کاربری شما در تعیین نوع کرکره برقی مناسب برای بالکن و تراس موثر است. در لیست زیر به انواع کرکره برقی تراس و بالکن اشاره شده است.

انواع کرکره برقی تراس

در لیست زیر انواع کرکره برقی مناسب برای نصب در تراس و بالکن به تفکیک آمده است‌:

1- کرکره برقی پلی کربنات شفاف و شیشه ای با مفصل و غضروف لوله استیل ضد سرقت و امنیتی بالکن و تراس.
این نوع از کرکره برقی به دلیل شفاف بودن، علاوه بر امنیت و جلوگیری از ورود آلودگی و هوای سرد به فضای تراس و بالکن، می تواند نورگیر تراس و بالکن و هم چنین ویو و دید شما را حفظ کند. حتی در زمانی که کرکره برقی بسته است، که این خود مزیت مهمی برای کرکره برقی شفاف پلیکربنات محسوب می شود. نوع دودی و مشکی و سیاه کرکره برقی شفاف و شیشه ای پلی کربنات نیز می تواند نور اضافی ورودی به تراس و بالکن تان را فیلتر کند.
به این نکته توجه کنید که، این نوع از کرکره برقی گران ترین و لوکس ترین نوع کرکره برقی است.

روش نصب کرکره برقی
مشاهده

2- کرکره برقی رول گیتر با مغزی میلگرد ضدسرقت و امنیتی تراس و بالکن.
این نوع از درب برقی و اتوماتیک، نوعی از کرکره برقی لوله ای محسوب می شود که درون لوله های استیل آن با میلگرد پر شده است. برش و نفوذ به این نوع از کرکره برقی برای سارقین کاری بسیار دشوار است. این کرکره برقی که به رولگیتر معروف است، کرکره برقی ضد سرقت به حساب می آید که می تواند گزینه مناسبی برای پوشش و امنیت تراس و بالکن شما محسوب شود. با نصب این نوع از کرکره برقی، مسیر جریان هوا، نور و دید بالکن شما مسدود نخواهد شد.
تصویر یک نمونه کرکره برقی رولگیتر که برای تراس و بالکن نصب شده است در زیر آمده است.

3- کرکره برقی فولادی و آهنی تک جداره ساده و پانچ دار (پانچ خورده و سوراخ سوراخ) ضد سرقت و امنیتی بالکن و تراس.
این نوع از کرکره برقی نیز گزینه مناسبی برای پوشش و کاور کردن بالکن و تراس محسوب می شود. چرا که این نوع از کرکره برقی از ورق آهنی و فولادی تولید شده و دارای وزن و استحکام بالایی است. تیغه های کرکره برقی تک جداره به معنای واقعی کلمه ضدسرقت و امنیتی هستند. کرکره برقی فولادی و آهنی تک جداره پانچ، که به آن کرکره برقی پانچ دار و فول پانچ هم می گویند، سطحی سوراخ سوراخ و دارای پانچ های سوزنی و ستاره ای دارد که می تواند علاوه بر امنیت، جلوی گردش هوا و دید تراس و بالکن شما را نیز نخواهد گرفت.

4- کرکره برقی فولادی و آهنی فوم دار (فومدار) ضدسرقت و امنیتی تراس و بالکن.

5- کرکره برقی آلومینیومی سنگین امنیتی و ضد سرقت تراس و بالکن

از هر پنج مدل کرکره برقی ذکر شده در بالا، می توان به عنوان کرکره برقی بالکن و تراس استفاده کرد. اینکه از چه نوع کرکره برقی برای بالکن استفاده کنیم، بستگی به نوع کاربری و شرایط پروژه دارد.

کاربرد کرکره برقی برای تراس

در بهره برداری از کرکره برقی برای بالکن و تراس هیچ محدویتی وجود ندارد. با انتخاب یک نوع کرکره برقی مناسب و متناسب با نوع کاربری تان، می توانید از مزایای این نوع درب اتوماتیک و برقی بهره مند شوید. از این نوع از کرکره برقی می توان به عنوان حفاظ، نرده و پوشش برای تراس و بالکن منازل مسکونی، ویلا ها و … استفاده کرد.

 

درب باز کن ریلی و مزایای آن
مشاهده

نکات فنی در خرید و انتخاب کرکره برقی بالکن و تراس

در زمان خرید و سفارش کرکره برقی برای تراس و بالکن، با توجه به این که امنیت این نوع از کرکره برقی در اولویت است، بایستی حتما از ریل فولادی و آهنی با عمق 6 سانتی متر یا عمق 10 سانتی متر استفاده کرد.

استفاده از این نوع از ریل استحکام، امنیت و ضدسرقت بودن کرکره برقی بالکن و تراس شما را تضمین می کند. برای این نوع از کرکره می توان از ریل آلومینیومی نیز استفاده کرد، البته به این شرط که ریل سفارشی سنگین یا از نوع پشت قوطی دار باشد.

به این نکته نیز دقت کنید که، امکان تولید کرکره های برقی آلومینیومی سنگین ضد سرقت و امنیتی به صورت سفارشی در رنگ های سفید و رنگی، طرح چوب دکوراتیو و دکورال وجود دارد که می تواند برای این نوع کاربرد مناسب باشد.

خرید و سفارش کرکره برقی برای تراس و بالکن

کرکره برقی ضد سرقت تراس

ممکن است شما اهداف متفاوتی از خرید و نصب کرکره برقی برای تراس و بالکن ویلا یا منزل تان داشته باشید. اما معمولا هدف اصلی از نصب و خرید کرکره برقی بالکن و تراس، حفظ امنیت منزل و ویلای شما است. در این باره شما گزینه های زیادی را پیش رو خواهید داشت. کرکره برقی آلومینیومی، فولادی و آهنی، رول گیتر و پلی کربنات می توانند نیاز های امنیتی شما را مرتفع کنند. این که کدام یک از کرکره های برقی ضد سرقت فوق را خرید و نصب کنید، به سلیقه، نمای ساختمان، شرایط اجرای کار و پروژه و بودجه شما بستگی دارد. هم چنین توصیه ما استفاده از قفل و جاقفلی دستی یا هوشمند برقی جهت افزایش ضریب امنیت است.

قیمت کرکره برقی برای تراس

 استعلام قیمت و برآورد قیمت کرکره برقی تراس و بالکن جهت خرید و سفارش به صورت زیر می باشد:

قیمت کرکره برقی برای تراس و بالکن به نوع، کیفیت، طرح و رنگ آن بستگی دارد. توصیه ما به شما دوستان جهت خرید یک کرکره برقی مناسب برای تراس و بالکن، تماس با کارشناسان فروش شرکت است. کارشناسان فنی و فروش ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کرده و عکس، ویدئو و نمونه کار های مربوط به این نوع از کرکره برقی را برای شما ارسال می کنند. جهت دریافت قیمت مناسب برای کرکره برقی تراس و بالکن با کیفیت بالا، با مجموعه شرکت ادا دور در ارتباط باشید.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی بالکن و تراس:

– نوع کرکره برقی بالکن و تراس

– ابعاد کرکره برقی بالکن و تراس

– نوع و توان موتور کرکره برقی بالکن و تراس

– شرایط نصب و اجرای پروژه

– نوع ریل های به کار رفته در کرکره برقی تراس و بالکن

– رنگ و طرح کرکره برقی تراس و بالکن

و ….

 

 

قیمت کرکره برقی تراس

نصب کرکره برقی تراس

نصب کرکره برقی تراس و بالکن دقیقا مشابه نصب بقیه انواع کرکره برقی است و تفاوت چندانی با دیگر کرکره های برقی ندارد.

ذکر این نکته ضروریست که نصب صحیح کرکره برقی می تواند شما را از تعمیرات در آینده بی نیاز کند.

بنابراین در هنگام نصب، بایستی کار به نصاب ماهر و با تجربه سپرده شود تا در پایان نتیجه کار ایده آل باشد.

کرکره برقی فول پانچ و ویژگی‌های آن
مشاهده

 

انواع موتور کرکره برقی تراس

برای کرکره برقی تراس و بالکن می توان از انواع موتور کرکره برقی ساید (موتور زنجیری، زنجیردار و گیربکس دار) یا موتور کرکره برقی توبلار (تیوبلار، لوله ای یا توکار) استفاده کرد. ولی توصیه ما به شما استفاده از موتور توبلار برای کرکره برقی تراس یا بالکن ویلا یا منزل تان است. استفاده از موتور کرکره برقی توبلار علاوه بر زیبایی، فضای کمتری را نیز اشغال می کند تا شما بتوانید حداکثر فضا را برای بالکن و تراس تان داشته باشید.

موتور کرکره برقی تراس

توان و قدرت موتور کرکره برقی تراس و بالکن شما به موارد آمده در زیر بستگی دارد:

– وزن کرکره برقی بالکن و تراس

– ابعاد کرکره برقی تراس و بالکن

– نوع کرکره برقی تراس و بالکن

– تعداد باز و بسته شدن کرکره برقی

با توجه به موارد و نکات ذکر شده در بالا، در صورتی که انتخاب ما برای کرکره برقی تراس موتور توبلار باشد، می توانیم یکی از انواع موتور توبلار یا تیوبلار کرکره برقی را انتخاب کنیم.

انواع موتور توبلار کرکره برقی بالکن

– موتور توبلار (تیوبلار) کرکره برقی معمولی، از 60 نیوتن تا 140 نیوتن، 12 متر مربعی و 14 متر مربعی

– موتور توبلار (تیوبلار) کرکره برقی صنعتی، در توان های 190، 230 و 330 نیوتن

اگر ابعاد کرکره برقی تراس شما بزرگ و سنگین باشد، توصیه فنی ما به شما، استفاده از موتور کرکره برقی توبلار صنعتی است.

اما اگر ابعاد و وزن کرکره برقی بالکن شما چندان بزرگ و سنگین نیست، بهتر است از موتور کرکره برقی توبلار معمول در بازار استفاده کنید.در هنگام خرید موتور توبلار لوله ای کرکره برقی حتما به این نکته توجه کنید که سیم پیچ موتور توبلار مس باشد. مسی بودن سیم پیچ موتور در قیمت، کیفیت و قدرت موتور کرکره برقی تاثیر گذار است.

کاور کرکره برقی تراس و بالکن

یکی از اجزای جانبی کرکره برقی، کاور و باکس کرکره برقی است. این نوع از کاور کرکره برقی می تواند رول کرکره برقی را پوشانده و زیبایی خاصی به کرکره برقی بالکن و تراس شما دهد. جنس بدنه و ورق کاور و باکس رول کرکره برقی تولید شده در شرکت ما، از ورق آهن بوده که به روش الکترواستاتیک کوره ای رنگ می شود. امکان تولید کاور و باکس کرکره برقی در رنگ های مختلف و متنوع وجود دارد. این کاور می تواند از نفوذ آب باران و …. به داخل موتور توبلار لوله ای کرکره برقی جلوگیری کند. امکان خرید و نصب کاور و باکس کرکره برقی در زمان خرید و نصب کرکره برقی تراس و بالکن وجود دارد، هم چنین امکان نصب و سفارش کاور کرکره بعد از نصب کرکره برقی نیز وجود دارد.

در پایان اگر قصد خرید و نصب کرکره برقی برای تراس و بالکن ویلا یا منزل تان را دارید،با کارشناسان فروش شرکت ما در ارتباط باشید تا مشاوره های لازم را در اختیار شما دوستان قرار دهند و همچنین جهت بازدید در محل پروژه حاضر شده و اقدام به اندازه گیری و برآورد لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کرکره برقی بالکن و تراس ساختمان شما خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *