همان طور که حتما در جریان هستید، انواع مختلفی از تیغه های کرکره برقی آلومینیومی، فولادی، پلیکربنات و … تولید و به بازار عرضه می شود. برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید که بهترین تیغه کرکره برقی کدام برند و محصول است. یا حتی این سوال پیش می آید که بهترین تیغه کرکره برقی از نظر نوع کدام یک از انواع تیغه های کرکره برقی است. در این مقاله به صورت اختصاصی به نکات مربوط به بهترین تیغه کرکره برقی می پردازیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.
در ابتدا این سوال پیش می آید که ویژگی های فنی و مشخصات بهترین تیغه کرکره برقی بازار چیست.
در زیر به مشخصات فنی بهترین تیغه کرکره برقی می پردازیم. پس ما با همراه باشید تا با ویژگی های بهترین تیغه کرکره برقی آشنا شوید.

– نوع کاربرد کرکره برقی:

نوع تیغه کرکره برقی در اتومات
در ابتدا بایستی نوع کاربرد کرکره برقی را مشخص کنیم. مثلا این کرکره برقی قرار است به عنوان درب کرکره ای پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد یا درب مغازه و فروشگاه. بنابراین قبل از هر چیز، بایستی ابتدا نوع کاربرد کرکره برقی را مشخص کنیم تا بر اساس آن بهترین تیغه کرکره برقی را به شما دوستان معرفی کنیم.
مثلا اگر نیاز به امنیت بالایی دارید، بهترین تیغه کرکره برقی برای شما، کرکره برقی آهنی و فولادی است. بنابراین اگر اولویت شماره یک شما امنیت و ضدسرقت بودن کرکره برقی است، بهترین تیغه کرکره برقی برای شما تیغه کرکره برقی فولادی و آهنی است.
یا به عنوان مثال برای طلافروشی ها و صرافی ها معمولا بهترین تیغه کرکره برقی، کرکره برقی رولگیتر و کرکره برقی پلیکربنات شیشه ای و شفاف است.
یا مثلا برای پارکینگ نیز که تعداد باز و بسته شدن کرکره برقی زیاد است، بهترین تیغه کرکره برقی، تیغه کرکره برقی آلمینیومی است.
اگر نیاز به تیغه ای دارید که در برابر صدا و گرما و سرما عایق باشد، بهترین تیغه کرکره برقی برای این نوع از کاربری، تیغه کرکره برقی فولادی فومدار گالوانیزه است.
هم چنین اگر می خواهید که در زمان بسته بودن کرکره برقی، نورگیر و دید شما دچار مشکل نشود، کرکره برقی پلی کربنات شیشه ای و شفاف، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
در مناطق شرجی و با رطوبت بالا، بهترین تیغه کرکره برقی آلمینیومی خواهد بود. استفاده از انواع دیگر تیغه کرکره برقی در این مناطق در دراز مدت باعث خرابی و مشکلات متعددی خواهد شد. حتی ریل کرکره برقی نیز در مناطق مرطوب و شرجی بهتر است آلمینیومی باشد.
در میان تیغه های آلومینیومی کرکره برقی بهترین تیغه کرکره برقی می تواند یکی از برندهای البرز، البرز پلاس، آکرول، وینکس، کروکی، آلووین و …. باشد.
این که عرض تیغه ۶ سانتی، ۸ سانتی یا ۱۰ سانتی باشد، به ابعاد کرکره برقی و نوع کاربری آن بستگی دارد.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی چیست؟
مشاهده

– وزن مناسب تیغه کرکره برقی

وزن تیغه کرکره برقی در مغازه
یکی از ویژگی های یک تیغه کرکره برقی درجه یک، وزن مناسب است. به گونه ای که نه خیلی سنگین باشد و نه خیلی سبک که استحکام کرکره برقی کاهش پیدا کند. وزن بیش از حد استاندارد تیغه کرکره برقی می تواند علاوه بر ایجاد فشار مضاعف بر موتور، مشکلات دیگری را هم برای کرکره برقی ایجاد کند. به عنوان مثال، حداقل وزن مناسب برای تیغه کرکره برقی آلمینیومی ۴ کیلوگرم بر متر مربع است و حداکثر وزن میتواند تا ۱۰ کیلوگرم بر متر مربع باشد.

– سختی و استحکام تیغه کرکره برقی

امنیت و ضدسرقت بودن تیغه کرکره برقی
بهترین تیغه کرکره برقی، تیغه ای است که دارای استحکام و امنیت بالا باشد. امنیت و ضدسرقت بودن تیغه کرکره برقی یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب و خرید کرکره برقی است. هر چه استحکام تیغه کرکره برقی بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر دزدی و سرقت هم بیشتر خواهد بود.

بنابراین بهترین تیغه کرکره برقی تیغه ای است که متناسب با کاربری و نیاز شما انتخاب و تولید شده باشد. شما در فروشگاه شرکت ادا دور می توانید انواع تیغه های کرکره برقی زیر را انتخاب و خرید کنید:
– انواع تیغه کرکره برقی آلومینیومی
– تیغه کرکره برقی فولادی و تیغه کرکره برقی آهنی
– تیغه کرکره برقی فولادی گالوانیزه فومدار
کرکره برقی رولگیتر و نرده ای
– کرکره برقی پلیکربنات شفاف و شیشه ای

خرید بهترین تیغه کرکره برقی:

خرید بهترین تیغه کرکره برقی
برای خرید بهترین تیغه کرکره برقی فقط کافیست به کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

روکش کرکره برقی استخر و مزایای آن
مشاهده

قیمت بهترین تیغه کرکره برقی:

قیمت بهترین تیغه کرکره برقی
جهت استعلام قیمت بهترین تیغه کرکره برقی از طریق شماره های تماس شرکت ادا در، با ما در ارتباط باشید.

فروش بهترین تیغه کرکره برقی:

فروش بهترین تیغه کرکره برقی
تمام تلاش ما در شرکت ادادور راهنمایی و مشاوره شما مشتریان عزیز و فروش بهترین تیغه کرکره برقی به شما دوستان، با توجه به نیاز و بودجه تان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *