موتور ساید بتا مهمترین عنصر در کرکره برقی است که آب و هوای مناسب اتاق، حفاظت بهینه از نور و حفظ حریم خصوصی بصری و همچنین افزایش حفاظت در برابر سرقت را به سادگی با فشار دادن یک دکمه تضمین می کنند.حتی اگر در خانه نباشید. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

با موتورهای کرکره ای بتا، می توانید نور خورشید را نیز به خوبی از هر نظر مدیریت کنید. همراه با سیستم های کنترل هوشمند، موتورهای کرکره ای بتا مکان شما را برای آینده مناسب می کنند  و علاوه بر عملکردهای حفاظتی متعدد، تعادل انرژی ساختمان شما را نیز بهبود می بخشد. بنابراین موتورهای کرکره ای  بتا می توانند در هزینه شما صرفه جویی زیادی کنند

موتور ساید بتا

موتور ساید بتا در دو نمونه تولید می شود، که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی را پشتیبانی می کنند. این دو مدل عبارت است از، موتور ریلی بتا با ولتاژ ۲۴ ولت و موتور ریلی بتا با ولتاژ ۲۲۰ ولت (با نام F500  شناخته می شود)..برای خرید  موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.

قدرت موتور ریلی بتا با ولتاژ ۲۲۰ ولت حدود ۱۶۰۰ کیلوگرم است. این نوع موتور کرکره برقی قادر است درب هایی با عرض ۱۱ متر به صورت کامل و بدون مشکل به حرکت در آورد

عمل باز و بسته شدن در کرکره برقی، به عهده موتور و سیستم های کنترل هوشمند آن است. معمولا موتورها انرژی الکتریکی را به انرژی حرکتی تبدیل می کنند. در حال حاضر تنوع زیادی از موتورها را در بازار شاهد هستیم که از نظر عملکرد صحیح و قدرت، می توان موتور ریلی بتا را بهترین نمونه در بازار دانست

تعمیر و نصب کرکره برقی در تهران
مشاهده

اجزای داخلی و گیربکس موتور ریلی بتا با ولتاژ ۲۲۰ ولت همگی از فولاد ساخته شده تا بتواند در برابر فشار و کشش مقاوم باشد. این نوع موتور به دلیل عدم شکستگی می تواند تا سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

معمولا برای نصب موتور ریلی بتا روی کرکره برقی از ریل یا دنده شانه ای استفاده می شود. بعد از نصب ریل یا دنده شانه ای،درب شما به به آرامی باز و بسته می شود.

اگر می خواهید کیفیت زندگی خانه یا آپارتمان و محل کار خود را افزایش دهید، موتورهای کرکره ای بتا بهترین گزینه برای شما می توانند باشند. آنها مزیت های زیادی را پشتیبانی می کنند و برای فضاهای مختلف مناسب هستند که در ادامه می توانید با آنها بیشتر آشنا شوید با نحوی نعمیر موتور درب کرکره ای آشنا شوید.

چه بخواهید به طور موثری برای  مهد کودک خود امنیت و یا سایه ایجاد کنید یا از فضای غذاخوری در برابر چشمان کنجکاو محافظت کنید یا اتاق خواب خود را کاملاً کم نور کنید و نیز برای پارکینگ خود درب مناسب انتخاب کنید، موتورهای کرکره بتا با فشار دادن یک دکمه آرزوهای شما را برآورده می کنند

علت انتخاب موتور ساید بتا

موتورهای کرکره برقی بتا خستگی ناپذیر برای انواع کاربری ها هستند. می‌توانید آنها را به صورت افقی و یا عمودی و یا شیبدار در هر مکانی نصب‌ کنید. با استفاده از موتور ریلی بتا می توانید از راحتی خود لذت ببرید. از آنجایی که مهم نیست کجا  می خواهید موتور ریلی بتا را استفاده کنید، یک گزینه ایده آل برای تمامی سلیقه ها است. راهنمای کامل موتور ساید درب کرکره برقی را در این مقاله دنبال کنید.

راهنمای نصب جک ریلی و تفاوت‌های آن با کرکره برقی
مشاهده

با کمک موتور ساید بتا می توانید درب کرکره ای خود را کنترل کنید و از حریم خصوصی بصری عالی، محافظت در برابر نور و محافظت در برابر سرقت اطمینان حاصل کنید.

موتورهای کرکره برقی بتا نه تنها محافظت ویژه را تضمین می کنند. همچنین از حریم خصوصی شما محافظت می کنند و از ظاهر ناخواسته اتاق ها جلوگیری می کنند. آنها همچنین از مصرف انرژی زیاد در طول سال جلوگیری می کنند، جایی که هزینه های گرمایش انرژی شما تا ۱۵٪ کاهش می یابد.

شما  می توانید با خرید موتور ساید بتا از ضمانت نامه و گارانتی آن نیز استفاده کنید. شرکت بتا معمولا برای تولید موتورهای درب برقی خود از مدار کنترل که بسیار قدرتمند است استفاده می کند. شما به راحتی می توانید با کمک ۴ دکمه روی مدار فرمان ای نوع موتورها، آنها را کنترل کنید.شما می توانید با یک برنامه نویسی صحیح دستورات زیادی را وارد فرمان موتورهای کرکره بتا کنید

 مزیت های موتو کرکره برقی  بتا

  • قابلیت تایم کارکرد آنها، برای باز و بسته شدن خودکار
  • قابلیت متوقف شدن موتور و یا برگشت آن  در صورت برخورد با مانع
  • قابلیت باز و بسته شدن سریع تر کرکره در مواقع ورود و خروج
  • قابلیت انتخاب مدل مناسب موتور بر اساس قدرت کرکره

موتورهای کرکره برقی بتا، تیغه ها را به آرامی و دقیق حرکت می دهند. درایوهای الکتریکی به کار برده شده در آنها همراه با ترمز نرم باعث می شوند کرکره با سرعت کنترل شده و به صورت یکپارچه باز و بسته شود و با نزدیک شدن مانع به سرعت توقف گردد. این کار از نابینایان شما محافظت می کند و به طور قابل توجهی تولید نویز را کاهش می دهد.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی چیست؟
مشاهده

موتور ساید بتا در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. کاهش هزینه های انرژی تنها زمانی برای بسیاری از افراد معنی دار می شود که در زمستان هوا سرد است و صرفه جویی در هزینه های گرمایش مهم است. با این حال، برخی از اقدامات صرفه جویی در انرژی نیز در تابستان بسیار ساده است و با روش هایی که در زمستان نیز استفاده می شود، مانند باز و بسته شدن هوشمندانه کرکره های برقی، تفاوتی ندارد. موتور  بتا انرژی حرارتی را می توان با بستن به موقع تیغه های کرکره ای در هنگام غروب ذخیره کرد. پیشنهاد می کنم برای ساخت کرکره برقی از موتور  بتا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *