موتور ساید آنتی کرش دار کرکره برقییکی از قابلیت های ویژه موتور های کرکره برقی ساید که به آنها موتور زنجیردار یا زنجیری کرکره برقی میگوییم و موتور های توبلار لوله ای کرکره برقی، قابلیت آنتی کراش (آنتی کرش) است که به زبان انگلیسی Anti Crash نوشته می شود. در این مقاله به معرفی انواع موتور کرکره برقی آنتی کرش دار می پردازیم و به سوالات زیر پاسخ می دهیم:
۱- مفهوم آنتی کرش چیست؟
۲- موتور کرکره برقی آنتی کرش دار چیست؟
۳- چند نوع موتور کرکره برقی آنتی کرش داریم؟
۴- چه نوع از موتور های کرکره برقی قابلیت آنتی کرش دارند؟
در ادامه به پاسخ سوالات بالا در رابطه با موتور ساید آنتی کراش دار می پردازیم:

موتور ساید کرکره برقی استیوا

۱- مفهوم آنتی کرش چیست؟
آنتی کرش یا آنتی کراش (Anti Crash) در زبان انگلیسی به معنی ضدبرخورد است. این قابلیت در موتور های کرکره برقی یک آپشن امنیتی محسوب می شود که در واقع مکانیزم آن به این صورت است که کرکره بعد از برخورد به مانع، مثلا عابر یا خودرو و یا هر مانع دیگری، ابتدا از حرکت ایستاده و متوقف می شود، سپس درب کرکره ای به سمت بالا جمع می شود و به این ترتیب مانع از ایجاد خسارات جانی و مالی خواهد شد.

۲- موتور کرکره برقی آنتی کرش دار چیست؟
موتور کرکره برقی آنتی کرش، موتوری است که قابلیت های فوق را داراست. معمولا موتور های کرکره برقی آنتی کرشدار از نوع موتور ساید هستند. البته موتور توبلار آنتی کرش دار نیز وجود دارد. اگر در کنار موتور آنتی کرشدار کرکره برقی تان از سنسور چشمی مادون قرمز هم استفاده کنید، ضریب ایمنی کار کرد درب کرکره ای شما افزایش خواهد یافت. توجه کنید که موتور های کرکره برقی معمول بازار این قابلیت را ندارند.

هزینه نصب کرکره برقی
مشاهده

۳- چند نوع موتور کرکره برقی آنتی کرش داریم؟
موتور های کرکره برقی آنتی کرش دار به دو دسته کلی تقسیم می شوند:
۱-۳- موتور کرکره برقی با آنتی کرش الکترونیکی:
در موتور کرکره برقی با آنتی کراش الکترونیکی، قابلیت آنتی کرش از طریق رسیور و مرکز کنترل موتور فعال می شود. بدین صورت اگر یک برد آنتی کرش دار را به یک موتور معمولی کرکره برقی وصل کنیم، آن موتور مجهز به این قابلیت ویژه خواهد شد.
۲-۳- موتور کرکره برقی با آنتی کرش مکانیکی:
در موتور کرکره برقی با آنتی کراش مکانیکی، این قابلیت در مکانیزم مکانیکی موتور و گیربکس آن تعبیه شده است.
باید دقت شود که در زمان نصب این دستور العمل های کمپانی تولید کننده موتور رعایت شود تا این قابلیت ایمنی موتور به درستی کار کند. بعد از نصب نیز باید تست های مربوط انجام شود تا اطمینان حاصل کنیم که آپشن آنتی کراش موتور کرکره برقی به درستی عمل می کند. با توجه به مزایا و معایب هر یک از موتور های بالا، فروشنده می تواند یکی از دو نوع موتور آنتی کرش دار را انتخاب و خرید نماید.

۴- چه نوع از موتور های کرکره برقی قابلیت آنتی کرش دارند؟
معمولا موتور های ساید یا همان موتور زنجیری یا زنجیردار مجهز به سیستم آنتی کرش هستند. البته گفتیم که موتور های توبلار و لوله ای آنتی کرش دار نیز در بازار موجود است. توجه کنید که این مکانیزم ایمنی بیشتر برای کرکره برقی پارکینگ ها و درب حیاط مناسب است. هر چند برای کرکره برقی مغازه ها و فروشگاه ها نیز می توان به عنوان یک آپشن ایمنی از آن بهره برد.

درب باز کن ریلی و مزایای آن
مشاهده

در فروشگاه شرکت ادا دور موتور های آنتی کراش دار ساید و توبلار استیوا (Estiva) و هیوت (Hutte) به مشتریان گرامی عرضه می شود.

موتور ساید آنتی کرش دار برند استیوا

 

– موتور آنتی کرش دار استیوا ۳۰۰ کیلو

– موتور آنتی کرش دار استیوا ۶۰۰ کیلو

قیمت موتور کرکره برقی آنتی کرش دار:
در رابطه با قیمت موتور آنتی کراش دار، نوع و برند موتور کرکره برقی تاثیر گذار است. جهت اطلاع از قیمت موتور آنتی کرش دار کرکره برقی، می توانید به فروشگاه اینترنتی شرکت مراجعه کنید یا با شماره های تماسی که بر روی سایت قرار گرفته اند تماس بگیرید.

خرید موتور کرکره برقی آنتی کرش دار:
امکان خرید موتور آنتی کراش دار به صورت آنلاین وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *