در این مقاله به صورت تخصصی می خواهیم به هزینه نصب کرکره برقی و اجرت نصب کرکره برقی بپردازیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به تفصیل به شرح عوامل تاثیر گذار بر اجرت نصب کرکره برقی بپردازیم.
همان طور که در جریان هستید، یکی از ردیف های فاکتور خرید کرکره برقی، هزینه نصب کرکره برقی و اجرت نصب کرکره برقی است. به همین دلیل در این مقاله به این مسئله پرداختیم.
یکی از عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی، هزینه نصب کرکره برقی و اجرت نصب کرکره برقی است.
قبل از همه چیز به این نکته دقت کنید که اجرت نصب کرکره برقی و کیفیت نصب انجام شده توسط یک استادکار با یک نصاب تازه کار متفاوت است.
به صورت کلی هزینه نصب کرکره برقی به دو صورت محاسبه و برآورد می شود:

الف- برآورد هزینه نصب کرکره برقی به صورت دهنه ای:برآورد هزینه نصب کرکره برقی به صورت دهنه ای
در این روش، شرکت با توجه به شرایط کار، یک قیمت ریالی جهت نصب کرکره برقی را به مشتری اعلام می کند. مثلا در پیش فاکتور قید می شود، هزینه و اجرت نصب کرکره برقی، یک سرویس، ایکس ریال یا ایکس تومان. این قیمت و رقم با توجه به شرایط کار تعیین می شود.

ب- برآورد هزینه نصب کرکره برقی به صورت متر مربعی:
همان طور که در جریان هستید، هر ساله اتحادیه رقم مشخصی را برای نصب هر متر مربع کرکره برقی تعیین و تصویب می کند. دقت کنید که در این روش اجرت نصب کرکره برقی با ابعاد زیر ده متر مربع، ده متر مربع محسوب می شود.
به عنوان مثال هزینه نصب کرکره برقی در سال ۱۴۰۲، به ازای هر متر مربع ۱۴۰،۰۰۰ تومان است. به همین ترتیب اجرت نصب یه باب کرکره برقی به ابعاد ۸ متر مربع نیز به اندازه ۱۰ متر مربع محاسبه می شود. با توجه به نرخ عنوان شده در بالا، هزینه نصب درب برقی فوق ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان خواهد بود. البته این در شرایطی است که کار شامل دشواری های خاص و به اصطلاح صعوبت نشود.
در زمان نصب کرکره برقی هزینه لوازم مصرفی نصب کرکره برقی، مثل صفحه برش، الکترود و …. به عهده شرکت خواهد بود و بابت این لوازم و تجهیزات، به هیچ عنوان نباید هزینه جداگانه ای از مشتری دریافت شود.
حال به عوامل موثر بر اجرت نصب درب برقی و هزینه نصب درب کرکره ای می پردازیم:
۱- ابعاد کرکره برقی:
یکی از عوامل موثر بر هزینه نصب کرکره برقی، ابعاد کرکره برقی است. هر چقدر ابعاد کار بزرگتر باشد، مطابق آنچه در بالا گفتیم، اجرت نصب درب کرکره ای نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته این مسئله بدیهی است، چرا که اجرت نصب کرکره برقی به صورت متر مربعی محاسبه می شود.

کرکره برقی پلی کربنات شفاف شیشه ای
مشاهده

۲- شرایط کار و ارتفاع کار:شرایط کار و ارتفاع کار
اگر نصب کرکره برقی دشواری های زیادی داشته باشد، یا مثلا به دلیل ارتفاع زیاد نیاز به نصب داربست داشته باشیم، هزینه نصب کرکره برقی افزایش خواهد داشت. البته هزینه تجهیز کارگاه، شامل نصب و جمع آوری داربست و متعلقات دیگر مثل بالابر و … به عهده مشتری خواهد بود. در این صورت هزینه های تجهیز کارگاه یا در فاکتور آورده می شود یا تماما به عهده کارفرما گذاشته خواهد شد.

۳- سختی کار:سختی کار نصب کرکره برقی
در بعضی از پروژه ها شرایط کار بسیار دشوار است، به عنوان مثال نیاز است که تابلو مغازه باز شود یا جا به جا گردد. در این صورت هزینه باز کردن تابلو و هزینه های دیگر به اجرت نصب کرکره برقی اضافه خواهد شد. علاوه بر هزینه باز کردن تابلو، هزینه باز کردن کامپوزیت نیز جداگانه محاسبه خواهد شد.

۴- باز کردن درب قدیمی:
اگر برای نصب کرکره برقی جدید، نیاز به جمع آوری و باز کردن کرکره برقی قدیمی باشد، هزینه این کار جدا گانه محاسبه خواهد شد. به این صورت که در فاکتور یک ردیف هزینه نصب و یک ردیف هزینه فک (باز کردن) قید خواهد شد. در برخی از پروژه ها هزینه بازکردن و جمع آوری درب قدیمی از هزینه نصب کرکره برقی بیشتر است.

۵- محل اجرای پروژه:محل اجرای پروژه نصب کرکره برقی
در صورتی که محل اجرای پروژه از مرکز شهر دور باشد، یک هزینه به فاکتور به نام هزینه ایاب و ذهاب افزوده می شود. این هزینه بستگی به فاصله و بعد مسافت دارد و بر سر رقم آن بایستی بین شرکت و کارفرما توافق شود.
حال اگر قصد نصب کرکره برقی را دارید، برای آگاهی از هزینه نصب کرکره برقی و اجرت نصب کرکره برقی با کارشناسات شرکت ادا دور در ارتباط باشید.
کارشناسان ما شما را برای نصب کرکره برقی متناسب با نیاز و توان مالی تان راهنمایی خواهند کرد.

انواع قفل کرکره برقی
مشاهده

۱ نظر در “هزینه نصب کرکره برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *