در این مقاله قصد داریم به نکات و موارد مربوط به نصب انواع جک درب پارکینگ بپردازیم:
یکی از راه های برقی کردن و اتوماتیک کردن درب های پارکینگ، نصب جک درب پارکینگ است. امروزه بدون درب های اتوماتیک زندگی ما با دشواری هایی روبرو خواهد بود. به همین دلیل استفاده و نصب انواع جک درب پارکینگ بازویی و ریلی اجتناب ناپذیر است. بنابراین بایستی در انتخاب و نگهداری از جک درب پارکینگ دقت کافی را به کار ببریم. به صورت کلی ما دو نوع جک برقی برای درب پارکینگ داریم.
۱- جک بازویی درب پارکینگ
جک بازویی درب پارکینگ
۲- جک ریلی درب پارکینگ (که نام فنی و صحیح آن موتور ریلی است)

جک ریلی درب پارکینگ
برای درب های پارکینگ لولایی از جک بازویی استفاده می کنیم. برای درب های دو لنگه از جک دو لنگه و یک جفت بازو و برای درب های تک لنگه از یک بازو راست یا چپ استفاده می کنیم.
برای درب های ریلی و درب های کشویی پارکینگ نیز از موتور درب ریلی یا جک ریلی استفاده می کنیم.
با توجه به معماری و شرایط ساختمان، درب پارکینگ لولایی است و یا ریلی و کشویی. در هر صورت امکان برقی کردن درب برای شما وجود خواهد داشت.
برای نصب انواع جک درب پارکینگ بایستی به نکات زیر دقت کرده و به این سوالات پاسخ دهید:
۱- درب پارکینگ ساختمان شما لولایی است یا ریلی؟
۲- اگر درب لولایی است تک لنگه است یا دو لنگه؟
۳- وزن هر لنگه درب پارکینگ حدودا چقدر است؟
۴- عرض هر لنگه درب پارکینگ چقدر است؟
۵- تعداد تردد و باز بست درب پارکینگ چقدر است؟
۶- جک بازویی گیربکسی باشد یا هیدرولیکی؟
۷- جک بازویی ایرانی باشد یا خارجی و ایتالیایی؟
۸- چه تعداد ریموت اضافه نیاز داریم؟
و ….

آموزش کد دادن ریموت کرکره برقی و بلوتوثی بتا ۲۰۰۷
مشاهده

جک پارکینگ بازویی
با پاسخ به سوالات بالا ما میتوانیم یه نوع جک بازویی درب پارکینگ یا یک نوع جک ریلی درب پارکینگ مناسب را برای نصب به مشتریان گرامی معرفی کنیم.
نکته مهم در نصب انواع جک درب پارکینگ این است که تمامی جک های بازویی چه گیربکسی و چه هیدرولیکی، روش نصبی مشابه یکدیگر دارند. هر چند جک هیدرولیکی پارکینگ نصب دشوارتر و پیچیده تری دارد.
نکته ای دیگر در نصب انواع جک درب پارکینگ این است که آیا درب منزل یا محل کار شما قبلا جک بازویی یا جک ریلی (موتور درب ریلی) داشته یا خیر. در صورتی که قبلا درب پارکینگ و درب حیاط شما برقی نبوده و جک نداشته باشد، حتما نیاز به درآوردن جای جک بر روی ستون ها و سیم کشی و کابل کشی جک و متعلقات است.
اگر نیاز به نصب انواع جک درب پارکینگ دارید، فقط کافیست با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید. از برند های ایرانی جک های بازویی سیماران، یال، میلان، گلدن گیت، کامفورت، بتا، سوپرلایف، سوزوکی و …. موجود است و از برند های ایتالیایی جک های بازویی نایس، پروتکو، وی تو، فادینی، فک، بنینکا و بی اف تی موجود است.
در زمان خرید و نصب انواع جک درب پارکینگ به نیازمندی های خودتان و امکاناتی که جک درب پارکینگ به شما ارائه می دهد دقت کنید. امکانات مرکز کنترل جک، توان و قدرت جک و … اهمیت بسیاری دارد و بایستی مورد بررسی قرار گیرد.

جک ریلی درب پارکینگ
روند خرید و نصب انواع جک درب پارکینگ به ترتیب در زیر آمده است:
۱- مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات از مشتری مانند، ابعاد درب، وزن درب، تعداد باز و بست و تردد درب پارکینگ، هزینه تخصیص داده شده به این کار، محل اجرای پروژه و….
۲- ارسال کارشناس جهت بازدید از کار و کارشناسی کار در صورت لزوم
۳- ارسال جک درب پارکینگ و متعلقات به همراه تیم نصب جهت نصب جک درب پارکینگ.
با طی روند بالا نوع و مدل جک درب پارکینگ برای شما مشتریان گرامی انتخاب و تعیین می شود تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.
هر چند کیفیت جک بازویی پارکینگ بسیار اهمیت دارد ولی مهم تر از کیفیت جک، کیفیت نصب جک درب پارکینگ است. اگر جک بازویی یا جک ریلی به درستی و صحیح نصب نشود، در بلند مدت به جک درب پارکینگ آسیب جدی وارد خواهد شد. پس حتما دقت کنید که نصب جک توسط افراد و نصاب های مبتدی می تواند به جک پارکینگ شما آسیب وارد کرده و باعث خرابی جک شود و از این جهت هزینه هایی را به شما وارد کند. مثلا تنظیم صحیح زاویه نصب جک بازویی و جک ریلی و تنظیمات دقیق برد و مرکز کنترل جک، درب برقی شما می تواند عملکرد بهتر و مطلوب تری را داشته باشد. چرا که ممکن است جک درب پارکینگ شما امکانات زیادی داشته باشد ولی به دلیل عدم تسلط نصاب و تکنسین فنی بر تنظیمات برد، امکان استفاده از این امکانات برای شما وجود نداشته باشد.
برای نصب انواع جک درب پارکینگ فقط کافیست با واحد فروش شرکت ادا دور تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما شما را به کارشناس فنی شرکت ارجاع می دهند تا مشاوره های رایگان در این باره به شما دوستان ارائه شود تا یک جک درب پارکینگ مناسب با نیاز و بوجه تا خریداری و نصب کنید.

کلید کنترل دستی بدون سیم و وایرلس موتور کرکره برقی
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *