یکی از کاربرد های کرکره برقی و رولاپ ها، نصب به عنوان درب کرکره ای مغازه است. در این مقاله به طور کامل به نکات و موارد مربوط به نصب کرکره برقی مغازه می پردازیم. مشخصات فنی، قیمت و … دیگر مواردی که در نصب کرکره برقی بایستی به آن توجه کرد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
در خرید و نصب کرکره برقی مغازه بایستی به نکات آمده در زیر دقت کنید تا یک کرکره برقی مناسب برای مغازه تان خرید و نصب کنید.کرکره برقی مغازه مشکی
۱- نوع تیغه کرکره برقی مغازه:
اولین نکته در نصب کرکره برقی مغازه، نوع تیغه های آن است. معمولا در نصب کرکره برقی مغازه، یکی از انواع کرکره برقی زیر مورد استفاده قرار می گیرد.
کرکره برقی آلومینیومی (آلمینیومی)
کرکره برقی آهنی یا فولادی
کرکره برقی پلی کربنات شفاف شیشه ای
و ….
با توجه به بودجه، سلیقه، نوع کسب کار، محل پروژه و ابعاد کار، شما می توانید یکی از انواع کرکره برقی را برای نصب به عنوان درب کرکره ای مغازه تان انتخاب خرید کنید.
به طور خلاصه باید بگوییم که، کرکره برقی آلومینیومی برای درب مغازه، دوام بیشتری دارد و کرکره برقی فولادی استحکام و وزن بیشتری دارد. این که از کدام یک از کرکره های برقی استفاده کنیم، بستگی به نظر کارفرما و نظر کارشناس فنی دارد.

۲- ابعاد کرکره برقی مغازه:کرکره برقی مغازه آلومینیومی
قبل از هر چیز شما باید یک اندازه و ابعاد حدودی از درب مغازه تان داشته باشید. این ابعاد و اندازه، برای برآورد قیمت خرید کرکره برقی و نصب کرکره برقی مغازه بسیار مهم است. پس پیش از هر چیز، ابعاد کرکره برقی مغازه تان را اندازه گیری کنید. نیازی به اندازه گیری دقیق نیست. یک اندازه حدودی هم می تواند به کارشناسان فروش ما جهت برآورد قیمت نصب کرکره برقی مغازه کمک کند.
هر چقدر ابعاد کرکره برقی مغازه شما بزرگ تر باشد، بایستی از تیغه کرکره برقی با کیفیت و وزن بالاتری استفاده کنیم. هم چنین بایستی توان موتور کرکره برقی مغازه نیز متناسب با ابعاد و وزن کرکره برقی انتخاب و خرید شود.

آموزش نصب چراغ فلاشر کرکره برقی
مشاهده

۳- رنگ کرکره برقی مغازه:

کرکره برقی رنگی مغازه رنگی
به طور معمول، قیمت کرکره برقی سفید، از قیمت کرکره برقی رنگی پایین تر است. به این معنی که کرکره برقی رنگی یک ما به التفاوت جزئی با کرکره برقی سفید دارد. هم چنین زمان تحویل و نصب کرکره برقی مغازه به رنگ سفید، فوری و به روز است، اما زمان تحویل و نصب کرکره برقی مغازه رنگی، بسته به کد رنگ، ۳ تا ۷ روز کاری خواهد بود. در هنگام خرید و نصب کرکره برقی مغازه به این موارد هم دقت کنید.

۴- نوع ریل کرکره برقی مغازه:
در نصب کرکره برقی مغازه، نوع ریل کرکره برقی در قیمت و استحکام و ضدسرقت بودن درب کرکره ای تاثیر گذار است. یعنی اگر ریل کرکره برقی آلومینیومی باشد، قیمت پایین تر و استحکام کرکره برقی مغازه کم تر خواهد شد. بدیهی است که در صورت استفاده از ریل آهنی و ریل فولادی، قیمت و استحکام کرکره برقی افزایش خواهد یافت. توجه کنید که معمولا در نصب کرکره برقی مغازه از ریل آهنی و ریل فولادی استفاده می شود. هر چقدر عمق و ارتفاع لبه ریل کرکره برقی بیشتر باشید، ضریب امنیت کرکره برقی مغازه شما افزایش خواهد یافت.

۵- آهن کشی و نصب کرکره برقی مغازه:

نصب کرکره برقی مغازه
برای آهن کشی کرکره برقی در زمان نصب کرکره برقی مغازه، معمولا از پروفیل و قوطی ۴۰ در ۴۰ استفاده می شود. به این ترتیب که قبل از نصب، ابتدا نصاب اقدام به نصب پروفیل ها و آهن کشی می کند. به طور کلی نصب کرکره برقی مغازه از نظر فنی تفاوتی با نصب انواع دیگر کرکره برقی ندارد. فقط دو نکته هست که در هنگام نصب کرکره برقی مغازه بایستی به آن توجه کرد:
– برخی از مغازه ها دارای تابلو هستند. در هنگام نصب کرکره برقی مغازه بایستی به این نکته نیز توجه کرد. شاید برای نصب کرکره برقی مغازه، نیاز به باز کردن تابلو و کامپوزیت باشد.
– برخی از مغازه ها نیز کرکره برقی قدیمی دارند که جمع آوری آن، شامل هزینه جداگانه خواهد شد. در این نوع از پروژه ها، ابتدا بایستی کرکره برقی قدیمی جمع آوری شود، سپس اقدام به نصب کرکره برقی جدید برای مغازه کنیم.

راهنمای خرید موتور کرکره برقی ساید
مشاهده

۶- موتور کرکره برقی مغازه:
در هنگام نصب کرکره برقی مغازه، باید به نوع موتور آن دقت کنید. بسته به ابعاد، وزن و محدودیت های کار، می توان از موتور توبلار کرکره برقی یا موتور ساید کرکره برقی استفاده کرد. برای مغازه هایی که محدودیت فضا دارند، و یا ابعاد کرکره برقی کوچک است، بهتر است از موتور های توبلار و لوله ای استفاده کنیم و در موارد دیگر، توصیه ما به شما، استفاده از موتور ساید (موتور زنجیری یا زنجیردار) کرکره برقی است. هم چنین اگر رول کرکره رو به بیرون باشد، و موتور کرکره برقی ما ساید باشد، می توانیم از کاور، باکس یا قاب موتور ساید کرکره برقی استفاده کنیم. استفاده از یو پی اس و دستگاه ذخیره برق در باتری نیز می تواند یک گزینه مناسب برای زمان هایی باشد که برق قطع می شود.

۷- قفل کرکره برقی مغازه:
در نصب کرکره برقی مغازه، یکی از مهم ترین نکات در افزایش امنیت کرکره برقی، قفل کرکره برقی است. به طور کلی ما سه نوع قفل کرکره برقی داریم:
– جاقفلی دستی کرکره برقی که امکان نصب قفل کتابی دارد.
– جاقفلی برقی کرکره برقی که در این مدل نیز امکان نصب قفل کتابی وجود دارد.
– قفل برقی هوشمند که دیگر نیازی به قفل آویز و کتابی ندارد.
توصیه ما به شما این است که حتما در زمان نصب کرکره برقی مغازه، برای آن قفل در نظر بگیرید.

۸- چاپ روی کرکره برقی مغازه:

چاپ و پیرینت روی کرکره برقی
یکی از آپشن های شرکت ادا دور این است که این امکان را به شما می دهد تا کسب و کارتان را از طریق چاپ لیزری، بر روی کرکره برقی مغازه تان تبلیغ کنید. این گزینه می تواند به تبلیغ کسب و کار شما کمک کند.

درب باز کن ریلی و مزایای آن
مشاهده

۹- هزینه نصب کرکره برقی مغازه:

هزینه نصب کرکره برقی مغازه
هزینه و اجرت نصب کرکره برقی مغازه دقیقا مشابه نصب انواع دیگر کرکره برقی است و بنابراین تفاوتی از این نظر وجود ندارد. برای استعلام قیمت نصب کرکره برقی مغازه با کارشناسان فروش شرکت ادادور در ارتباط باشید.

تیم نصب کرکره برقی ادا دور تمام تلاش خود را می کند که در کوتاه ترین زمان و بالا ترین کیفیت کرکره برقی مغازه شما را نصب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *