کرکره‌ برقی شفاف شیشه ای

کرکره برقی شفاف و شیشه ای که نام اصلی آن کرکره برقی پلی کربنات است در بسیاری از اماکن مختلف کاربرد دارد، کرکره برقی شفاف قابل نصب برای کرکره برقی درب پارکینگ ، درب مغازه ، درب پاساژ ،بانک ها و طلا فروشی و صرافی ها می باشد.

در مکان هایی که امنیت کرکره برقی اولویت قرار دارد و ترجیح میدهند در زمانی که کرکره برقی پایین است داخل مغاره دیده شود بسیار مناسب است و همچنین زمانی که مثلا برای تراس و یا بالکن از کرکره برقی شفاف استفاده می کنید باعث می شود نور از کرکره برقی پلی کربنات رد شود و از این نظر یک مزیت محصوب میشود که در عین حال که کرکره برقی ضد سرقت و امنیتی می باشد شفاف و حالت شیشه ای بودن آن نور را از خود رد میکند.

انواع کرکره برقی شفاف و شیشه ای:

  • کرکره برقی پلی کربنات غضروف آلومینیوم
  • کرکره برقی پلیکربنات شفاف لوله استیل ۲ میل
  • کرکره برقی پلیکربنات شفاف لوله استیل ۳.۵ میل

 

کرکره برقی پلیکربنات شفاف لوله استیل

مزایای کرکره های شیشه ای :

زیبایی کرکره برقی با قابلیت تغییر رنگ نوارها با نمای فروشگاه یا ساختمان

ضد اشعه uv و مقاوم در مقابل نور آفتاب

ضد خش بودن و ضد ضربه  کرکره شفاف

رد شدن نور از کرکره برقی

امنیت بالای کرکره برقی شفاف و ضد سرقت بودن آن

جنس و کیفیت تیغه کرکره برقی شفاف:

شفاف مثل شیشه و استحکام بالا در حد فولاد طوری که هرچقد ضربه به تیغه های پلی کربنات بزنیم هیچ اتفاقی نمی افتد، مستحکم تر از فولاد این شعار تولید کنندگان کرکره برقی های شفاف است. اگر امنیت اولویت شما می باشد قطعا کرکره برقی شفاف بهترین پیشنهاد است

آموزش نصب کرکره برقی
مشاهده

علاوه بر ضد ضربه بودن و ضد سرقت بودن کرکره برقی شفاف ظاهری بسیار زیبا به فضای اجرا شده و نصب شده می دهد.

مزایای کرکره های شیشه ای

 

 

کاربرد های کرکره برقی شفاف پلی کربنات :

کرکره برقی شفاف در مکان های مختلف نصب می شود و ظاهری بسیار مدرن و شیک به فضایی که نصب می شود می دهد به عنوان امنیت در ادارات،بانک ها طلا فروشی ها پاساژ ،بالکن و … که نیاز است نوز در محیط حفظ شود استفاده از کرکره برقی شفاف بسیار پیشنهاد می شود.کرکره پلی کربنات در دکوراسیون داخلی ساختمان ها و کرکره برقی بالکن که نمای ظاهری خیلی اهمیت دارد استفاده می شود،مثلا در بالکن منزل می توان علاوه بر حفظ چشم انداز بیرون از منزل و امنیت , مانع از ورود گرما , سرما و سر و صدای محیط اطراف شد.کرکره برقی شفاف حتی می توان بعنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده نمود. مثلاٌ می توان اتاق جلسات از دفتر مدیر مدیریت جدا نمود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیغه های شفاف کرکره برقی :

  • ضخات تیغه های پلی کربنات و وزن در هر متر مربع کرکره برقی شفاف
  • جنس لوله و یا غضروف های بین تیغه های
  • زوار بین تیغه ها و رنگ زوار ها

موتور های کرکره پلی کربنات و یا شیشه ای :

کارشناسان شرکت ادا دور پس از بازدید از محل نصب و انتخاب و مشاوره کرکره مورد نظر نصبت به ابعاد و وزن کرکره برقی شفاف، موتور کرکره برقی مورد نظر انتخاب می شود. اگر ابعاد کرکره برقی کوچیک باشد به طور مثال کرکره برقی برای نصب بر روی پنجره با ابعاد کوچیک باشد موتور های توبلار کرکره برقی بسیار مناسب می باشد چون داخل کار نصب می شود و نمای کرکره را قشنگ تر می کند.

باز کردن کرکره برقی بدون برق
مشاهده

اگر ابعاد کرکره برقی شفاف بزرگ باشد و همچنین نیاز به موتور کرکره ای داشته باشند که در زمان قطعی برق موتور یو پی اس دار استفاده شود قطعا بهترین پیشنهاد موتور های ساید کرکره برقی می باشد که اگر هم زمانی برق قطع شود می توان از ups استفاده کرد که در زمان قطعی برق امکان بالا و پایین شدن کرکره برقی را داشته باشیم.

موتور کرکره برقی شفاف

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *