در این مقاله قصد داریم به معرفی کاور موتور ساید کرکره برقی که به آن قاب موتور ساید و باکس موتور ساید کرکره برقی نیز گفته می شود بپردازیم و انواع آن را به شما معرفی کنیم. همان طور که می دانید، موتور های کرکره برقی به دو نوع کلی زیر تقسیم بندی می شوند:

۱- موتور ساید کرکره برقی، که به آن موتور زنجیردار، موتور زنجیری، موتور گیربکس دار و موتور بیرون کرکره برقی نیز گفته می شود.

۲- موتور توبلار کرکره برقی، که به آن موتور توبولار، موتور تیوبلار، موتور لوله ای، موتور داخل و موتور توکار نیز گفته می شود.

موتور های ساید کرکره برقی به دلیل نوع طراحی که دارند در معرض باد، باران و آفتاب قرار می گیرند که این مسئله در دراز مدت می تواند باعث آسیب به موتور کرکره برقی شود. به این منظور، برای جلوگیری از ورود آب و گرد و خاک و هم چنین جلوگیری از سرقت موتور کرکره برقی ساید، از کاور موتور ساید کرکره برقی استفاده می کنیم.
سایز و ابعاد کاور موتور ساید به گونه ای است که موتور های ساید با توان ۳۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ کیلوگرم داخل آن جا داده می شود.
برای موتور های ساید با توان بالاتر، بایستی از کاور و باکس موتور با ابعاد بزرگ تر استفاده کنیم.

کاور موتو ساید کرکره

مزایای استفاده از کاور و قاب موتور ساید:
– جلوگیری از ورد گرد و خاک به داخل موتور
– جلوگیری از ورود آب باران به داخل قطعات موتور
– جلوگیری از سرقت
– محدود کردن دسترسی افراد متفرقه به رسیور، کلید کنترل دستی و میکروسوئیچ موتور.

کرکره برقی وینکس
مشاهده

دقت کنید که در بازار نام های مختلفی به کاور موتور ساید کرکره برقی نسبت داده می شود، مثل:
– کاور موتور ساید کرکره برقی
– کاور موتور کرکره برقی
– قاب موتور ساید کرکره برقی
– باکس موتور ساید کرکره برقی
– روکش موتور ساید کرکره برقی
– محافظ موتور ساید کرکره برقی

از نظر شکل، کاور های موتور کرکره برقی ساید به سه دسته کلی تقسیم می شوند:
۱- کاور موتور ساید کرکره برقی چهار گوش
۲- کاور موتور ساید کرکره برقی هشت ضلعی
۳- کاور موتور ساید کرکره برقی گرد

بسته به سلیقه، مشتری می تواند یکی از انواع قاب موتور ساید کرکره برقی آمده در بالا را انتخاب و خرید کنید. قبل از خرید و سفارش حتما دقت کنید که باکس موتور ساید کرکره برقی چهارگوش مدل مرسوم و معمول موجود در بازار است و مدل های دیگر باکس موتور ساید چندان متداول نیستند.

حال به دسته بندی انواع قاب موتور ساید کرکره برقی چهار گوش بر اساس وزن و نوع طراحی می پردازیم:
۱- کاور موتور ساید کرکره برقی سبک:
کاور موتور ساید کرکره برقی سبکاین نوع از باکس موتور ساید کرکره برقی از ورق آهن با ضخامت پایین تولید شده و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم می باشد. در این نوع از قاب موتور ساید، برای پوشش دادن میکروسوئیچ موتور ساید از یک قطعه آهنی جداگانه استفاده می شود.

۲- کاور موتور ساید کرکره برقی سنگین:

کاور موتور ساید کرکره برقی سنگین
کاور موتور ساید کرکره برقی سنگین درب کرکرهاین نوع از باکس موتور ساید کرکره برقی از ورق آهن با ضخامت بالاتری تولید شده و وزن آن بیش از یک و نیم کیلوگرم می باشد. در این نوع از قاب موتور ساید نیز، برای پوشش دادن میکروسوئیچ موتور ساید از یک قطعه آهنی جداگانه استفاده می شود.

انواع تیغه کرکره برقی و نکات خرید آن
مشاهده

۳- کاور موتور ساید کرکره برقی ضدآب:
کاور موتور ساید ضد آب کرکره برقیاین نوع از باکس موتور کرکره برقی ساید به گونه ای طراحی شده است که تمام بدنه موتور ساید حتی میکروسوئیچ را نیز پوشش داده و از موتور کاملا در برابر نفوذ آب باران جلوگیری می کند. جهت دسترسی به میکروسوئیچ موتور، رسیور و مدار فرمان و کلید دستی، سه عدد درپوش آب بنده شده بر روی بدنه باکس موتور ساید در نظر گرفته شده است.

۴- کاور موتور ساید کرکره برقی سه درب:
این نوع از محافظ موتور ساید کرکره برقی مانند مدل ضد آب آن، کل موتور را پوشش داده و برای دسترسی به میکروسوئیچ موتور ساید، رسیور و مرکز کنترل و کلید دستی سه عدد درب در نظر گرفته شده که امکان قفل کردن آن با قفل آویز کوچک وجود دارد.

نصب کاور موتور ساید کرکره برقی:
نصب کاور موتور ساید کرکره برقی

نصب کرد کاور موتور ساید کرکره برقی

 

کاور موتور ساید کرکره برقی

برای نصب کاور و قاب موتور ساید کرکره برقی از چهار عدد پیچ بوکس سر مته سایز ۸ استفاده می کنیم. با استفاده از دریل و سربوکس، پیچ ها بر روی صفحه پلیت موتور ساید بسته می شوند. به منظور نصب کاور موتور ساید،چهار عدد سوراخ بر روی پایه کاور موتور در نظر گرفته شده است.

رنگ کاور موتور ساید کرکره برقی:
رنگ کاور موتور ساید کرکره برقیرنگ کاور و باکس موتور ساید کرکره برقی به صورت پیش فرض سفید است. توجه کنید که امکان تولید کاور و قاب موتور ساید کرکره برقی در رنگ های سفارشی وجود خواهد داشت. همچنین نوع رنگ کاور موتور از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

قیمت کاور موتور ساید کرکره برقی:

کرکره برقی فول پانچ و ویژگی‌های آن
مشاهده

جهت خرید و استعلام قیمت کاور، قاب و باکس موتور ساید کرکره برقی، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.
قیمت کاور موتور ساید کرکره برقی به عواملی مثل وزن کاور، نوع کاور و رنگ کاور بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت و خرید قاب و باکس موتور ساید کرکره برقی، فقط کافیست با شماره تماس های موجود در سایت

فروشگاه ادادور در ارتباط باشید.

فروش کاور موتور ساید کرکره برقی:
فروش کاور، قاب و باکس موتور ساید کرکره برقی، بصورت آنلاین و حضوری بوده و هم چنین امکان فروش کاور موتور ساید به صورت خرد و عمده وجود دارد.

خرید کاور موتور ساید کرکره برقی:
سفارش و خرید کاور و باکس موتور ساید کرکره برقی، از طریق فروشگاه ادا دور و به صورتی حضوری وجود دارد. برای خرید کاور موتور ساید کرکره برقی با واحد فروش شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *