کرکره برقی سقفی سکشنال و کاربرد آن

کرکره برقی زیر سقفی یا سکشنال
کرکره برقی سقفی یکی از پرکاربرد ترین و لوکس ترین سازه‌های دنیا به حساب می‌آید و علاوه بر ایجاد زیبایی و ظاهر فوق‌العاده و منحصر به فرد برای فضای شما می‌توانند در شرایط آب و هوایی مختلف مزایای زیادی برای هوای داخل منزل نیز به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم با پاسخ به سوالات ذیل؛ در مورد این سقف‌ها و چگونگی کارایی آنها صحبت کنیم. با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.
1. کرکره برقی زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال چیست و کارایی آن به چه صورت میباشد؟
2. کرکره برقی سقفی در چه مکان‌هایی به کار می‌رود؟
3. مزایای استفاده از کرکره برقی زیر سقفی چیست؟
4. انواع درب کرکره ای سقفی کدامند؟
5. نکات مهم هنگام خرید درب برقی سقفی چیست؟
6. قیمت کرکره برقی سقفی به چه صورت محاسبه میشود؟
7. نحوه خرید و فروش درب کرکره ای سقفی به چه نحوی امکان پذیر است ؟

کرکره برقی زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال

 

1. کرکره برقی زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال چیست و کارایی آن به چه صورت میباشد؟

کرکره برقی زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال
از لحاظ ظاهری و نحوه عملکرد در درب های اتوماتیک ، کرکره برقی و درب کرکره ای سقفی تفاوت چندانی باهم ندارند ، بیشترین عامل تفاوت در این دو نوع درب برقی ، قیمت های آنها میباشد ، که اصولا درب کرکره ای زیر سقفی یا درب سکشنال از قیمت بالاتری برخوردار هستند .علت آن هم این است که قطعات این محصول بصورت وارداتی میباشد در نتیجه هزینه ی بالاتری را شامل میشوند.
همچنین شایان ذکر است که عملکرد درب کرکره ای سقفی از مکانیسم پیچیده تری نسبت به سایر درب های اتوماتیک برخوردار است ، همین امر موجب شده که با توجه به مزایایی که باخود به همراه دارد جزو درب های اتومات لوکس به حساب بیاید و به دلیل استفاده حداکثری از فضای پارکینگ و هماهنگی با نمای ساختمان، محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است.
درب کرکره ای برقی سقفی یا درب سکشنال انتخاب مناسبی برای مکان هایی است که با فضای محدود و میزان تردد بالا روبرو هستند ؛ همچنین فضاهای پارکینگ با محدودیت در طول و عرض مناسب میباشد .
درب کرکره ای زیر سقفی یا کرکره برقی سقفی یا درب سکشنال درفضاهای باز نیز استفاده می‌شوند. برای مثال در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، استخرها، آلاچیق‌ها، پارکینگ‌های خودرو روف گاردن‌ها، تراس یا بالکن و حیاط منازل استفاده می‌شود.
معمولا سقف‌های متحرک برای جلوگیری از ریزش باران و تابش آفتاب در فضاهای سر باز به‌کار برده می‌شود. این سقف‌ها به راحتی توسط ریموت یا با کلید یا هر وسیله ارتباطی مانند تلفن همراه قابلیت باز و بسته شدن دارد. به علاوه شما می‌توانید بر روی این سقف‌ها از سیستم های نورپردازی استفاده کنید . در واقع سقف‌های کرکره‌ای امکان را به وجود می‌آورند که مزایای فضای باز و بسته را بطور همزمان در کنار یکدیگر داشته باشید.برای خرید موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.
سقف‌های متحرک برقی قابلیت نصب به صورت یک طرفه به سمت دیوار و دو طرف در وسط محوطه باز را دارد.بنابراین برای استفاده از این سقف‌ها محدودیتی وجود ندارد.
درب سکشنال از چند پنل به ارتفاع ۴۸ سانتیمتر و ضخامت ۴ یا ۶ سانتیمتر تشکیل شده است که درون این پنل ها با فوم پلی اورتان فشرده پر شده است که باعث شده عایق صدا و حرارت باشد. ارتفاع بازشو بین 220 تا 240 سانتیمتر باتوجه به نیاز مشتری متغیر می باشد. حرکت درب سکشنال به صورت ۹۰ درجه از حالت افقی به حالت عمودی است که موجب شده کمترین فضا را اشغال کند. جنس درب ها از ورق فولادی دو جداره دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک و در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. درب کرکره ای سقفی یا درب سکشنال ،دارای فنرهای بالانس بسیار قوی است که فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پنل های درب را متعادل می کند.

موتور درب ریلی بتا
مشاهده

2. کرکره برقی سقفی در چه مکان‌هایی به کار می‌رود؟

کرکره برقی سقفی در چه مکان‌هایی به کار می‌رود
درب سکشنال یا درب کرکره ای سقفی معمولا برای ورودی کارخانه ها ، سوله ها و پارکینگ استفاده می شود و اندازه آنها بزرگ و نامحدود است.همچنین درفضاهای باز نیز استفاده می‌شوند. برای مثال در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، استخرها، آلاچیق‌ها، پارکینگ‌های خودرو روف گاردن‌ها، تراس یا بالکن و حیاط منازل استفاده می‌شود.
3. مزایای استفاده از کرکره برقی زیر سقفی چیست؟
• نیاز به داشتن فضای زیاد برای نصب نیست و میتوان 20 الی 25 سانتی متر از ارتفاع بلا استفاده برای نصب این درب استفاده نمود.
• ظاهر زیبا و مدرن
• امکان استفاده از خلاص کن زمان قطعی برق
• تردد نامحدود
• ضد سرقت و دارای ایمنی بالا
• سرعت بالا در بازو بسته شدن
• عایق صدا و حرارت به دلیل استفاده از فوم پلی اورتان
• به دلیل پایین بودم میزان اصطکاک ، عمر بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارد
• کاهش هزینه ها به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک ، همچنین کاهش هزینه نگهداری
• در طرح و رنگ های متنوع
• مقاوم در برابر عوامل جوی

4. انواع درب کرکره ای سقفی کدامند؟

انواع درب کرکره ای سقفی کدامند
سقف متحرک پارچه ای:
سقف‌های برقی پارچه‌ای معمولاً از جنس برزنتی هستند و برای حیاط خانه‌ها و آلاچیق‌ها به کار می‌روند.
سقف متحرک شیشه ای:
سقف‌های متحرک شیشه‌ای معمولاً در رستورانها، تراس‌ها و گاردن ها استفاده می‌شود. برای ساخت این سقف‌ها از شیشه‌های لمینت نشکن استفاده می‌شود. برای سقف‌های کرکره‌ای شیشه‌ای علاوه بر چهارچوب اصلی باید سلول‌هایی در ابعاد کوچکتر برای نصب شیشه در نظر گرفته شود. به دلیل این سلول‌های آلومینیومی، بهتر است سقف‌های متحرک شیشه‌ای برای فضاهای کوچک مناسب نیست. زیرا نمای زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد. با درب کرکره ای شفاف شیشه ای آشنا شوید.
سقف برقی پلی کربنات:
پلی کربنات یک پلیمر شفاف است که به عنوان جایگزینی مناسب برای شیشه به کار می‌رود.کرکره‌های برقی سقفی پلی کربنات ظاهری شیشه ای دارند ولی نشکن و مقاوم هستند. از این سقف‌ها در استخرها و پارکینگ‌ها بیشتر استفاده می‌شود.
درب برقی آلومینیومی:
این سقف‌های برقی قابلیت استفاده در تمام فضاها را دارند و به دلیل سبکی، امکان حمل و نقل و جابجایی آسان یکی از محبوب‌ترین انواع سقف‌های متحرک برقی هستند. در اکثر طرح‌ها امکان تغییر زاویه ورق‌های آلومینیوم جهت استفاده از نور یا عبور جریان هوا به سادگی وجود دارد.
ساختمان سقف‌های متحرک برقی:
سقف‌های کرکره‌ای برقی همانطور که از نام آن پیداست با برق کار می‌کنند. این سقف‌ها همانند سایر کرکره‌های برقی به عنوان در به کار می‌رود، نیازمند یک موتور هستند. معمولاً موتور استفاده شده در کرکره‌هی سقفی از نوع ساید بوده چون قدرت بیشتری نسبت به موتورهای توبلار دارد.
این سقف‌ها دارای یک برد الکترونیکی است که در واقع مدار فرمان سقف برای باز و بسته شدن است. یراق آلات این سقف نیز باید از جنس ضدزنگ باشند. معمولاً از فریم‌ها و لوله‌ها برای یراق‌آلات استفاده می‌کنند.در فضاهای لوکس می‌توان از ال ای دی‌های رنگی برای نورپردازی سقف‌های برقی استفاده کرد.
برای آشنایی بیشتر با درب کرکره ای لوکس این مقاله را از دست ندهید.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای
مشاهده

5. نکات مهم هنگام خرید درب برقی سقفی چیست؟

نکات مهم هنگام خرید درب برقی سقفی چیست
برای خرید کرکره برقی سقفی به نکات زیر توجه کنید:
• شرایط آب و هوای محیطی که قرار است سقف در آن نصب شود را در نظر بگیرید.
• کیفیت موتور، گارانتی و ضمانت تعویض قطعات و تعمیرات را مورد توجه قرار دهید.
• در مورد سازه‌های مربوط به کرکره به کیفیت توجه کنید، چرا که این سازه‌ها باید سقف برقی را در مقابل عواملی مثل باد طوفان و تکان‌های شدید مقاوم کند.
• سقف‌های متحرک پلی کربنات نسبت به سقف‌های متحرک شیشه‌ای از امنیت بیشتری برخوردارند . این سقف‌ها در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله کم خطرتر عمل می‌کنند.
• کیفیت قطعات مربوط به سقف متحرک مانند سازه، ریل‌ها و نگهدارنده‌ها بسیار مورد اهمیت است. این قطعات باید در مقابل ساییدگی و استفاده‌های مداوم مقاوم باشند.

6. قیمت کرکره برقی سقفی به چه صورت محاسبه میشود؟

نکات مهم هنگام خرید درب برقی سقفی چیست
در محاسبه قیمت کرکره های برقی سقف کیفیت محصول و متراژ فضا تعیین‌کننده هستند. هرچه فضای بیشتری را بخواهید پوشش دهید قطعاً هزینه بیشتری خواهید داشت. نوع موتور کرکره بر قیمت آن تاثیرگذار است. موتورهای ساید و موتورهای توبلار انواع موتورهایی هستند که برای کرکره‌های برقی به کار می‌رود. اصولاً برای کرکره‌های برقی سقف به علت قدرت بیشتری که نیاز دارد از موتورهای ساید استفاده می‌کنند.

این موتورها نسبت به موتورهای توبلار گرانتر هستند. متریال مورد استفاده در کرکره‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای برای تعیین قیمت آنها دارند. برای مثال پارچه، شیشه و پلی کربنات هرکدام قیمت متفاوتی دارند. ارزانترین نوع کرکره برقی سقفی از نوع پارچه‌ای و گران ترین و آن کرکره های شیشه‌ای هستند.
7. نحوه خرید و فروش درب کرکره ای سقفی به چه نحوی امکان پذیر است ؟
جهت خرید،فروش و نصب درب کرکره ای زیر سقفی و یا درب سکشنال، با کارشناسان فروش شرکت ادا دور در ارتباط باشید.

معرفی کرکره‌ برقی شفاف شیشه ای
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *