کرکره برقی طرح چوب  که به نام های درب کرکره ای دکورال و یا دکوراتیو نیز شناخته شده اند یکی از انواع کرکره برقی هستند که دارای زیبای ظاهری خاصی هستند که برای پارکینگ و مغازه ها، فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.  در ادامه با جزییات بیشتری در مورد کرکره برقی طرح چوب می پردازیم برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

نصب درب کرکره ای طرح چوب

نصب کرکره برقی طرح چوب مشابه کرکره های آلومینیومی انجام میشود تنها تفاوت آن این است که با توجه طرح چوب ودکورال بودن رنگ آنها،  از همین نوع رنگ  برای تمام متعلقات آنها از جمله ریل و کار و کاور های دوم استفاده شود.برای خرید  موتور درب برقی از سایت دیدن کنید.

کاربرد درب برقی چوبی

با توجه به ظاهر زیبای و جذاب و درب کرکره ای چوبی و همچنین مقاومت زیاد آن، این نوع کرکره کاربردهای زیادی دارد از جمله:

  •       درب پارکینگ منازل و مکان های تجاری و اداری
  •      ورودی مغازه ها و فروشگاه ها
  •      پنجره ساختمان های مسکونی، ویلا و باغها
  •      سوله ها و محیط های صنعتی

با درب کرکره ای رنگی بیشتر آشنا شوید.

مزایا و معایب

کرکره برقی طرح چوب مانند سایر انواع درب های کرکره ای که در مکان های مختلف مانند اداری، تجاری،درب پارکینگ و نصب میشود د مزایا و معایب مختلفی دارد. تعدادی از آنها عبارتند از:

  •   جلوه زیبای فیلم های طرح چوب نصب شده بر روی تیغه ها و مقاوم در برابر نوسانات دما و تماس با اشیای نوک تیز
  •   مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه  به علت داشتن بدنه آلومینیومی
  •  قیمت گران تر نسبت به کرکره های معمولی
  •   زمان بر بودن فرآیند تولید فیلم و روکش های روی تیغه ها
  • عدم امکان نصب آنها بلافاصله پس از خرید برخلاف سایر کرکره ها
کرکره برقی فول پانچ و ویژگی‌های آن
مشاهده

تیغه کرکره برقی طرح چوب:

تیغه درب برقی طرح چوب مانند تیغه‌های آلومینیومی است. این تیغه‌ها از آلومینیوم اکسترود و گالوانیزه فوم دار ساخته شده است. پس از ساخت اولیه تیغه درب کرکره طرح چوب، یک تا دولایه پوشش رنگ الکترواستاتیک روی زمینه این تیغه‌ها زده می‌شود. علاوه بر این، برچسب‌های مختلفی ر روی این تیغه‌ها زده می‌شوند که با روش‌های گرما و ترموفیت صورت میگیرد. با انواع تیغه درب کرکره ای آشنا شوید.

رنگ این این تیغه‌ها دارای مقاومت بالا و عمر مفید بالا می باشد و همچنین در برابر شرایط نوسان آب و هوا مانند برودت هوا و دماهای شرجی نیز مقاوم هستند.

این تیغه‌های استفاده شده در کرکره‌های برقی طرح چوب ضد سرقت نیز می باشند از امنیت بالایی برخوردار هستند.

 مقاومت و طول عمر کرکره برقی طرح چوب

این نوع از کرکره های برقی در برابر آب و هوای سرد و همچنین هوای گرم و شرچی استقامت بالایی مختلف از خود نشان می دهند و همچنین در برابر خط و خش نیز از مقاوم زیادی برخوردار بوده و و فیلم های آن به آسانی از جای خود بلند نمیشوند.

درب کرکره ای طرح چوبی  بر خلاف تصور طول عمر بالایی دارند که علت آن رنگ الکترواستاتیک و لایه فیلمی است که بر روی آن ها قرار گرفته است. این لایه قادر است مانع از زنگ زدگی درب در محیط های مرطوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *